Geen Gp's meer op motors tv?

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Cindy Nuijten Za 09 Apr 2011, 22:44

Ik ga trouwens datzelfde mailtje ook naar monster energy sturen,HELL YEAH!!!
Kijken of ze blij zijn dat iedereen hoopt dat alles nu overstapt richting hun grote concurent.
Ik zeg;allemaal doen!!!
...en niet alleen vanuit je luie zetel commentaar hier op het forum pletteren.
Come on Boys!!! time for some action!!!
0 x


Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Cindy Nuijten Zo 10 Apr 2011, 07:00

http://veetle.com/v/4d9c9cdd6565a

Zoals het er nu naar uitziet kunnen we het hier life volgen....
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Rudi Vandenplas Zo 10 Apr 2011, 08:25

0 x


AKA Rudicross
Gebruikersavatar
Jonathan Claeys
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Jonathan Claeys Zo 10 Apr 2011, 08:33

Cindy Nuijten schreef:http://veetle.com/v/4d9c9cdd6565a

Zoals het er nu naar uitziet kunnen we het hier life volgen....


heb jij geluid?? groetjes
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Andy Moens Zo 10 Apr 2011, 08:50

heb het ook geinstalleerd maar geen geluid
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Andy Moens Zo 10 Apr 2011, 08:52

volgens de gele band op veetle tv om 10u gp motocross bulgaria
0 x


Gebruikersavatar
Jonathan Claeys
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Jonathan Claeys Zo 10 Apr 2011, 08:58

zonder geluid is ook dat niet,maarja beter dan niks
0 x


Gebruikersavatar
Jonathan Claeys
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Jonathan Claeys Zo 10 Apr 2011, 10:09

tzal niks worden gdvgdv,heb juist motors tv van de week stond de gp in de gids en niks meer ssssssssss bende kl...
0 x


Gebruikersavatar
Danny Hermans
125cc junior EK
Berichten: 75
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Hasselt
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Danny Hermans Zo 10 Apr 2011, 10:27

Op volgende link kan de GP live gevolgd worden, wel met italiaans commentaar maar dat mag voor ons geen probleem zijn.

http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id ... arije.html
0 x


http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Cindy Nuijten Zo 10 Apr 2011, 10:29

Heb ook geen geluid maar is beter als niets...
0 x


Da
Danny Thomassen
mx2 amateur champ
Berichten: 174
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:20
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Danny Thomassen Zo 10 Apr 2011, 11:02

Zojuist lekker vroeg op gestaan om de emx 125 live te zien om 10.00 zoals aangekondigd,helaas noppes..volgt later in uitgesteld relais.Dan maar de race van gisteren bekeken met ik weet niet of het aan mijn pc ligt maar bijzondere slechte kwaliteit,hakerig beeld.Ben benieuwd naar de rest anders blijft het bij deze ene keer....
0 x


Gebruikersavatar
Danny Hermans
125cc junior EK
Berichten: 75
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Hasselt
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Danny Hermans Zo 10 Apr 2011, 11:21

En intussen ligt motocrossplanet.nl dus plat, zou dit toeval zijn???? :evil:
0 x


http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Gebruikersavatar
Willy Michiels
125cc junior EK
Berichten: 92
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Willy Michiels Zo 10 Apr 2011, 11:22

Alles ligt plat ook MX-Life
0 x


Gebruikersavatar
Danny Hermans
125cc junior EK
Berichten: 75
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Hasselt
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Danny Hermans Zo 10 Apr 2011, 11:35

Als ook mx-life plat ligt is dat leuk voor degene die betaald hebben.
0 x


http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Gebruikersavatar
Willy Michiels
125cc junior EK
Berichten: 92
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Willy Michiels Zo 10 Apr 2011, 11:39

Live time op YS werkt én zonder te betalen... dit om goed te maken dat MX-Life niet werkt, denk ik...
0 x


Lu
Luc Willems
50cc rider
Berichten: 17
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:58
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Luc Willems Zo 10 Apr 2011, 11:40

Mijn "bedank"mailtje naar youthstream is ook weg
0 x


Gebruikersavatar
Danny Hermans
125cc junior EK
Berichten: 75
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Hasselt
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Danny Hermans Zo 10 Apr 2011, 11:56

Je moet eens even naar facebook gaan en kijken wat de klanten van mx-life te vertellen hebben...........

http://www.facebook.com/MXLIFE
0 x


http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 10 Apr 2011, 11:57

en ik heb niks betaald en de hele reeks gezien.. :lol: :lol: :lol:

maar als dit de beeldkwalitiet is waar je voor moet betalen..zielig!!!
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 10 Apr 2011, 12:44

en nu ligt mxlife er gewoon uit .... godver bende klootzakken
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 10 Apr 2011, 13:02

Afbeelding

Wat klopt er hier toch niet... FAIL? UBERFAIL? MEGAFAIL? MEGAERGERNIS?
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

Aanmelden · Registreer