Londinieres (www.mxlondinieres.com)

plaats hier alle trainingcircuits.
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Wo 27 Okt 2010, 22:25

update gebeurt van de website ;) tevens enkele foto's te zien van onze 1e wedstrijd daar ;) watch www.mxlondinieres.com
0 x


To
Tommy Ruysseveldt
125cc rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: Vr 08 Okt 2010, 13:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Tommy Ruysseveldt Wo 27 Okt 2010, 23:06

ziet er echt knap uit kan zijn da ik dees weeken d ens kom rijden
als het open is is daar een speciale vergunning nodig om te rijden greets tommy
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 28 Okt 2010, 17:12

@Tommy je hebt er geen vergunning nodig en je kan er alle dagen rijden van s'morgens 10u tot wanneer het er donker word :D
Ze geven geen regen meer dus zal da daar super liggen daar zorgt de rené wel voor ;) :D
0 x


To
Tommy Ruysseveldt
125cc rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: Vr 08 Okt 2010, 13:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Tommy Ruysseveldt Do 28 Okt 2010, 17:36

merci luc das goe nieuws denk da we dees weekend met een paar belgen
naar ginder afrijzen voor 2 dagen mx greets tommy
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Zo 07 Nov 2010, 20:32

circuit uitzonderlijk gesloten!!
van 8/11 t&m 12/11 en
van 15/11 t&m 19/11 !!
OPEN in weekend 13 en 14/11 ;)
0 x


Re
Rene Dierckx
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Za 25 Dec 2010, 18:37
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Rene Dierckx Za 25 Dec 2010, 19:13

Het ganse team van Londinières wenst iedereen een prettige kerst en een gezond, ongevalvrij en succesvol 2011. Het circuit is wegens de feestdagen gesloten tot 7 januari maar zal daarna terug opgefrist worden en een speelse toets krijgen. Wij houden U op de hoogte. Grtz
0 x


Pa
Pascal Pieters
ama lites national champ
Berichten: 467
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: oilst

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Pascal Pieters Wo 05 Jan 2011, 13:23

zou het zondag open zijn ??

grts
0 x


Me
Mertens Johnny
125cc junior EK
Berichten: 81
Lid geworden op: Wo 05 Aug 2009, 20:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Mertens Johnny Vr 07 Jan 2011, 08:22

@ luc
wij gaan misschien een paar dagen naar daar tijdens
de krokusvakantie.
kan je daar overnachten of zijn daar hotels in de buurt...
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Vr 07 Jan 2011, 16:26

@Pascal,best eens even bellen ivm het weer!(zie telf nr op website) ;)


@Johhny,U kan er verblijven in de chalets behorende bij het circuit en op 3Km afstand gelegen!Je kan eventueel ook overnachten op het circuit indien je beschikt over een caravan of camper ;)

Grtz Luc
0 x


Me
Mertens Johnny
125cc junior EK
Berichten: 81
Lid geworden op: Wo 05 Aug 2009, 20:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Mertens Johnny Za 08 Jan 2011, 13:10

@ luc,
dien je die chalet op voorhand te reserveren dan...
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Za 08 Jan 2011, 15:05

@Johhny
Er zijn chalets beschikbaar van 4pers. (60€) en 6pers. (75€)/per chalet.Het is best even op voorhand een belletje te doen en te vermelden wanneer je eventueel gebruik wil maken van een chalet ;)
Grtz
0 x


De
Dennis Dierckx
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Dennis Dierckx Za 15 Jan 2011, 09:49

circuit is dit weekend open. ik ben momenteel aanwezig en ga hier 2 dagen rijden.
ze geven geen regen dit weekend dus het zal super worden

greetz
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Vr 21 Jan 2011, 19:45

vandaag werd het circuit gefreesd!
het zal er net als vorig weekend perfect bijliggen!
grtz ;)
0 x


Re
Rene Dierckx
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Za 25 Dec 2010, 18:37
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Rene Dierckx Do 27 Jan 2011, 12:26

Morgen nog eens een efforreke doen met de frees zodat het circuit er dit weekend weer "perfect" bij ligt. See You :idea:
0 x


Re
Rene Dierckx
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Za 25 Dec 2010, 18:37
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Rene Dierckx Vr 28 Jan 2011, 12:54

Het circuit ligt er super bij, een zalig crossweertje is besteld en de lekkere spaghetti is ook van de partij. Toppie :D
0 x


Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Thomas Van Laer Za 29 Jan 2011, 23:43

vandaag daar gereden,lag er goe bij!! heb er mijn husky gerodeerd.parkoer werd alleen maar beter naar de avond toe.goe geamuseerd hehe!! ps.spagetti was zeer lekker!! tot binnenkort...
grts Thomas
0 x


Gebruikersavatar
Harrie Meuwissen
european champ mx2
Berichten: 200
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Harrie Meuwissen Zo 30 Jan 2011, 00:36

@ Renee , is het verstandig om met 65cc piloot af te komen ?
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Zo 30 Jan 2011, 11:56

@Harrie,het circuit is heel zeker te doen voor een 65cc pilootje hoor
;)
0 x


Gebruikersavatar
Rens Dedecker
mx all time winner
Berichten: 1130
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Rens Dedecker Zo 30 Jan 2011, 17:22

Als het weerbericht voor volgend weekend goed is zou 'k mss ook wel terug eens ne spagetti komen eten... Ben je al bezig aant 2de circuit?
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)

Berichtdoor Luc Dejonghe Ma 31 Jan 2011, 17:30

@rens,als je het supercrosscircuit bedoeld dat is al af ;)
grts
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer