Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Pi
Pieter Meelberghs
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 22:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Pieter Meelberghs Ma 12 Sep 2011, 07:04

Innige deelneming en veel sterkte aan alle familie en vrienden van Francis.

Fam. Meelberghs
0 x


Ma
Marnix Lannoo
mx2 amateur champ
Berichten: 191
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 11:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wingene
Contact:

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Marnix Lannoo Ma 12 Sep 2011, 07:24

Innige deelneming en veel sterkte aan familie en vrienden.
0 x


Dr
Dries Dewitte
125cc junior EK
Berichten: 94
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:24
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Dries Dewitte Ma 12 Sep 2011, 08:13

Innige deelneming en heel veel sterkte
0 x


Di
Divina Parewyck
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Ma 21 Jun 2010, 10:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Divina Parewyck Ma 12 Sep 2011, 08:16

Heel veel sterkte voor de familie van Francis
vanwege de familie Van Heck - Parewyck
Guy, Divy, Yurek en Lotte
0 x


Ki
Kim Dierckx
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Di 09 Mar 2010, 17:31
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Kim Dierckx Ma 12 Sep 2011, 09:11

Veel sterkte aan vriendin , familie en vrienden
0 x


Gebruikersavatar
Christophe Ronse
mx1 wk rookie
Berichten: 335
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 08:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wachtebeke

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Christophe Ronse Ma 12 Sep 2011, 09:13

innige deelneming en veel sterkte aan de familie van Francis.
Fam Ronse.
0 x


Supporter Keeno!!!!!!! Suz mx team Nieuweling mx1/3 open #30
Al
Alain Ramon
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:44
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Alain Ramon Ma 12 Sep 2011, 09:15

Innige deelneming en veel sterkte aan familie en vrienden.
Fam. Ramon
0 x


Jo
Joeri Van Malderen
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 18:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Joeri Van Malderen Ma 12 Sep 2011, 09:17

innige deelneming , en veel sterkte aan Familie en vrienden van Francis , vanwege Fam Van Malderen joeri
0 x


Sc
Schepmans Tom
ama lites eastcoast champ
Berichten: 421
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 11:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Schepmans Tom Ma 12 Sep 2011, 10:00

veel sterkte fam. schepmans
0 x


Gebruikersavatar
Melissa De Paepe
ama lites national champ
Berichten: 512
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Locatie: Evergem
Contact:

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Melissa De Paepe Ma 12 Sep 2011, 10:07

Niét té geloven...
Dit slaat in als een bom!
Veel sterkte aan familie & vrienden met dit grote verlies!
0 x


Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Katty Devos Ma 12 Sep 2011, 10:07

Onze oprechte deelneming aan Deborah en gans de familie vanwege katty en kimberley

https://picasaweb.google.com/1182354843 ... DERUYCK69#
Laatst gewijzigd door Katty Devos op Ma 12 Sep 2011, 16:59, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Xavier Degeldere
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Do 30 Dec 2010, 10:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: ingelmunster

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Xavier Degeldere Ma 12 Sep 2011, 10:15

mijn oprechte deelneming aan de familie vanwege xavier degeldere nieuwelingen B #7
0 x


Gelderke #7 nieuwelingen MX1/3 B
Go
Goossens Ricky
125cc rookie
Berichten: 123
Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 19:57
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Goossens Ricky Ma 12 Sep 2011, 10:25

inninge deelneming en veel sterkte !!
0 x


honda racing by Dirk Tanghe
St
Steve Deprez
ama lites rookie
Berichten: 386
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Steve Deprez Ma 12 Sep 2011, 10:26

Innige deelneming
0 x


Gebruikersavatar
Jurgen De Kinder
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Wo 25 Nov 2009, 00:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Jurgen De Kinder Ma 12 Sep 2011, 10:29

Vroeger heb ik met francis nog voor het team de rode crossers gereden en ik herinner mij francis als een goed gemutste en vrolijke crosser.

Innige deelneming aan de familie en dichte omgeving.
Fam De Kinder
0 x


Gebruikersavatar
Hendrik Lejeune
ama lites national champ
Berichten: 496
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:30
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Hendrik Lejeune Ma 12 Sep 2011, 11:29

veel sterkte aan de nabestaanden van Francis.
0 x


www.purepassion.eu
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
Va
Van Hoe Elie
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Di 27 Apr 2010, 10:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Van Hoe Elie Ma 12 Sep 2011, 12:23

Toe we zaterdag op de cross aan kwamen hoorde we juist het vreselijke nieuws van francis nog kunnen we het niet geloven, we zullen u allen heel erg missen veel sterkte aan zijn vriendin ,stefaan en deganse familie

van hoe elie,geraldine
torpie babette
axiana
0 x


Er
Erik Matthys
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Do 10 Mar 2011, 09:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Erik Matthys Ma 12 Sep 2011, 12:26

Gisteren gehoord bij de inschrijving.
Innige deelneming en veel sterkte aan de getroffen familie en vrienden.

Erik Matthys, Nieuw.C nr.71
0 x


Li
Linda Vaneeckhoute
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Di 03 Aug 2010, 18:40
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Linda Vaneeckhoute Ma 12 Sep 2011, 14:25

Innige deelneming
0 x


Jo
Joey Declercq
european champ mx2
Berichten: 211
Lid geworden op: Wo 26 Aug 2009, 09:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Berichtdoor Joey Declercq Ma 12 Sep 2011, 15:07

Niet te geloven!
veel sterkte aan deborah & aan de familie en vrienden van francis !
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten

Aanmelden · Registreer