19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tremelo

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Francois Rombouts
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lier
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Francois Rombouts Ma 13 Mei 2013, 19:35

o ja bij de recreanten en dagvergunningen is er de deelname van tom weustenbergs alias "den tokke" die er samen met zijn broer??? zal aantreden dus steffi laier is gewaarschuwd
0 x


Wi
Wim Van Roosendael
80cc pilot
Berichten: 30
Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 12:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Wim Van Roosendael Ma 13 Mei 2013, 20:44

Volgens de Rondom (= boekske regio Aarschot) zou er zondag 19 mei een wandeling naar en over de balenberg zijn. Ik citeer: "Geniet er van het unieke decor en de prachtige natuur". :p
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 13 Mei 2013, 20:56

Allee die mannen gaan zich goe amuseren dan in de prachtige natuur .
0 x


Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Mike Van Dijck Di 14 Mei 2013, 00:12

:lol: :lol: :lol:
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Da
David Breugelmans
50cc rider
Berichten: 27
Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 15:31
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor David Breugelmans Di 14 Mei 2013, 10:29

@danny vervloesem: wat ik me dan ook zoals zovelen afvraag eh wij komen zaterdag iet na middag aan maar de vader van 1 van onze piloten komt pas savonds met caminet en motors in omdat hy nog moet werken dus vraag ik me af kan hy dan ook nimmer by ons komen staan of mogen we daar wel een plaatske voor houden ??? groetjes
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Petrus De Winter Di 14 Mei 2013, 12:37

Das zeker David , voor u gaan ze wel een uitzondering maken .
Als alleman zo begint ist weer een straatje zonder einde .
0 x


Da
David Breugelmans
50cc rider
Berichten: 27
Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 15:31
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor David Breugelmans Di 14 Mei 2013, 12:57

petrus jonge tog tis 1 caminet eh seg kan die man eraan doen da hy nog moet werken.
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Di 14 Mei 2013, 13:00

En zelf met die "caminet" rijden is blijkbaar een te makkelijk alternatief.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Da
David Breugelmans
50cc rider
Berichten: 27
Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 15:31
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor David Breugelmans Di 14 Mei 2013, 13:06

mannekes tis maar een vraag eh seg jawatte. nee ben al met otto en caravan daar dus zelf ryden gaat moeilijk.
0 x


Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Nico Hendrickx Di 14 Mei 2013, 15:44

@ David Breugelmans, Ik denk dat die commentaar geven alleen staan of misschien niemand vinden om mogen bij te staan. En dan hedde daar idd geen probleem van om voor u kameraden plaats te houden he. Dan komde aan op de cross ge zoekt u 1 plaatske en ge zij klaar...Maar als ge mee wa volk bij elkaar sta is da nu een probleem...
0 x


Ge
Geert Rosiers
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Za 19 Feb 2011, 20:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Geert Rosiers Di 14 Mei 2013, 18:15

Balenberg hoe het er vandaag uitziet , perfect! Circuit is helemaal gefreesd en kan nog wel wat regen hebben.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Di 14 Mei 2013, 18:27

na jare van verwaarlozing wordt da hoog tijd ok da ze is wa aant parkoer werke,als ze nu de berge nog is deftig zoude legge zou het goed zijn!ma da ga weer teveel zijn wss e!
0 x


Ge
Geert Rosiers
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Za 19 Feb 2011, 20:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Geert Rosiers Di 14 Mei 2013, 19:16

Een beetje positievere ingesteldheid Gunther, er is niks mis met die bergen !!!!!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Di 14 Mei 2013, 19:21

nee alleen zijn ze niks meer vergeleken met die van vroeger!!!na de start komde me moeite van grond!
0 x


Co
Corné Van Beysterveldt
50cc rider
Berichten: 11
Lid geworden op: Ma 21 Jun 2010, 19:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Corné Van Beysterveldt Di 14 Mei 2013, 19:25

amai, dat is proper werk alleen had men dat vorig jaar beter ook gedaan, dat zou me een hele hoop ellende bespaard hebben waar ik nu nog last van heb, maar in elk geval 't is dit jaar proper gedaan!
0 x


Ro
Rob Vdw
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Rob Vdw Di 14 Mei 2013, 19:27

@gunther dan moete ma get meer aan da rechtse handvat draaie me u jengelbeestje
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Di 14 Mei 2013, 19:35

maakt u bekend dan kom ik vant weekend is kijken hoe jij dat doet!
0 x


Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Leon Balder Di 14 Mei 2013, 20:44

ziet er goed uit.
daar hadden de jeugdpiloten graag gereden :roll:
0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Vervloesem Danny Di 14 Mei 2013, 21:24

Leon,de jms is er bij met de cross in augustus.
Truyens als je het zo goed weet kom dan een handje helpen.commentaar geven kan ik van uit mijn bed.
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Di 14 Mei 2013, 21:43

helpe me men schup ofwa zal me haaste :D der zijn grondwerkers genoeg in de buurt neem is me ene contact op e
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer