19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tremelo
- Francois Rombouts
- mx2 wk rookie
- Berichten: 264
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lier
- Contact:
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
o ja bij de recreanten en dagvergunningen is er de deelname van tom weustenbergs alias "den tokke" die er samen met zijn broer??? zal aantreden dus steffi laier is gewaarschuwd
0 x
-
Wim Van RoosendaelWi
- 80cc pilot
- Berichten: 30
- Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 12:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Volgens de Rondom (= boekske regio Aarschot) zou er zondag 19 mei een wandeling naar en over de balenberg zijn. Ik citeer: "Geniet er van het unieke decor en de prachtige natuur". :p
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Allee die mannen gaan zich goe amuseren dan in de prachtige natuur .
0 x
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
David BreugelmansDa
- 50cc rider
- Berichten: 27
- Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 15:31
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
@danny vervloesem: wat ik me dan ook zoals zovelen afvraag eh wij komen zaterdag iet na middag aan maar de vader van 1 van onze piloten komt pas savonds met caminet en motors in omdat hy nog moet werken dus vraag ik me af kan hy dan ook nimmer by ons komen staan of mogen we daar wel een plaatske voor houden ??? groetjes
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Das zeker David , voor u gaan ze wel een uitzondering maken .
Als alleman zo begint ist weer een straatje zonder einde .
Als alleman zo begint ist weer een straatje zonder einde .
0 x
-
David BreugelmansDa
- 50cc rider
- Berichten: 27
- Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 15:31
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
petrus jonge tog tis 1 caminet eh seg kan die man eraan doen da hy nog moet werken.
0 x
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
- Berichten: 1054
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
En zelf met die "caminet" rijden is blijkbaar een te makkelijk alternatief.
0 x
-
David BreugelmansDa
- 50cc rider
- Berichten: 27
- Lid geworden op: Do 05 Apr 2012, 15:31
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
mannekes tis maar een vraag eh seg jawatte. nee ben al met otto en caravan daar dus zelf ryden gaat moeilijk.
0 x
-
Nico HendrickxNi
- 80cc pilot
- Berichten: 34
- Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
@ David Breugelmans, Ik denk dat die commentaar geven alleen staan of misschien niemand vinden om mogen bij te staan. En dan hedde daar idd geen probleem van om voor u kameraden plaats te houden he. Dan komde aan op de cross ge zoekt u 1 plaatske en ge zij klaar...Maar als ge mee wa volk bij elkaar sta is da nu een probleem...
0 x
-
Geert RosiersGe
- 50cc rider
- Berichten: 11
- Lid geworden op: Za 19 Feb 2011, 20:46
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Balenberg hoe het er vandaag uitziet , perfect! Circuit is helemaal gefreesd en kan nog wel wat regen hebben.
















0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
na jare van verwaarlozing wordt da hoog tijd ok da ze is wa aant parkoer werke,als ze nu de berge nog is deftig zoude legge zou het goed zijn!ma da ga weer teveel zijn wss e!
0 x
-
Geert RosiersGe
- 50cc rider
- Berichten: 11
- Lid geworden op: Za 19 Feb 2011, 20:46
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Een beetje positievere ingesteldheid Gunther, er is niks mis met die bergen !!!!!
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
nee alleen zijn ze niks meer vergeleken met die van vroeger!!!na de start komde me moeite van grond!
0 x
-
Corné Van BeysterveldtCo
- 50cc rider
- Berichten: 11
- Lid geworden op: Ma 21 Jun 2010, 19:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
amai, dat is proper werk alleen had men dat vorig jaar beter ook gedaan, dat zou me een hele hoop ellende bespaard hebben waar ik nu nog last van heb, maar in elk geval 't is dit jaar proper gedaan!
0 x
-
Rob VdwRo
- peewee pilot
- Berichten: 9
- Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
@gunther dan moete ma get meer aan da rechtse handvat draaie me u jengelbeestje
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
maakt u bekend dan kom ik vant weekend is kijken hoe jij dat doet!
0 x
-
Leon BalderLe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 298
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: kinrooi
- Contact:
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
ziet er goed uit.
daar hadden de jeugdpiloten graag gereden
daar hadden de jeugdpiloten graag gereden
0 x
Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
-
Vervloesem DannyVe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Heist o/d Berg
- Contact:
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Leon,de jms is er bij met de cross in augustus.
Truyens als je het zo goed weet kom dan een handje helpen.commentaar geven kan ik van uit mijn bed.
Truyens als je het zo goed weet kom dan een handje helpen.commentaar geven kan ik van uit mijn bed.
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
helpe me men schup ofwa zal me haaste
der zijn grondwerkers genoeg in de buurt neem is me ene contact op e
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten