de malle transfertmolen bij de amateurs

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: de malle transfertmolen bij de amateurs

Berichtdoor Robert Van Den Boer Vr 26 Sep 2014, 21:40

Welk topic is dees eigenlijk :shock:
0 x


Gebruikersavatar
Rob Vandewinkel
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: bree
Contact:

Re: de malle transfertmolen bij de amateurs

Berichtdoor Rob Vandewinkel Do 09 Okt 2014, 18:22

ik ga volgend jaar uitkomen bij de nieuwelingen mx1=3 a met nr 22
0 x


vlm nieuweling mx1a #22
Gr
Greg Vullers
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 19:42
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: de malle transfertmolen bij de amateurs

Berichtdoor Greg Vullers Di 21 Okt 2014, 08:16

Greg vullers VMCF nationalen mx2
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: de malle transfertmolen bij de amateurs

Berichtdoor Frank Janssen Wo 12 Nov 2014, 19:51

vlm inter wouter van massenhoven nieuw speerpunt voor team betemo
0 x


speaker Frankske
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de malle transfertmolen bij de amateurs

Berichtdoor Schroyen Pierre Do 13 Nov 2014, 12:27

VLM kampioen Mike Vanderstraeten Husqvarna-Reytec,EK,ONk,BK wedstrijden ?????
0 x


Pe
Peter Droogmans
125cc rookie
Berichten: 106
Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Limburg
Contact:

Re: de malle transfertmolen bij de amateurs

Berichtdoor Peter Droogmans Za 15 Nov 2014, 19:20

@Pierre klopt.

Marco Briers keert terug naar de oude liefde en zal in 2015 uit komen op een HONDA 450 in de MX1 klasse in de VLM !
0 x


Pe
Peter Moons
european champ mx2
Berichten: 248
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:55
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout

Re: de malle transfertmolen bij de amateurs

Berichtdoor Peter Moons Za 15 Nov 2014, 19:40

Vandaag gehoort dat "De Generaal", Danny Wouters bezig zou zijn met een comeback.
In welke categorie dat weet ik niet,maar naar uit goede bron vernomen te hebben en den Danny kennende zal da wel bij de inters mx1 zijn.
0 x


" TEAM GREEN KAWASAKI "

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer