de malle transfertmolen bij de amateurs
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Rob Vandewinkel
- 125cc rookie
- Berichten: 124
- Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: bree
- Contact:
Re: de malle transfertmolen bij de amateurs
ik ga volgend jaar uitkomen bij de nieuwelingen mx1=3 a met nr 22
0 x
vlm nieuweling mx1a #22
-
Greg VullersGr
- mx2 amateur champ
- Berichten: 175
- Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 19:42
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: de malle transfertmolen bij de amateurs
vlm inter wouter van massenhoven nieuw speerpunt voor team betemo
0 x
speaker Frankske
-
Schroyen PierreSc
- ama lites national champ
- Berichten: 472
- Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de malle transfertmolen bij de amateurs
VLM kampioen Mike Vanderstraeten Husqvarna-Reytec,EK,ONk,BK wedstrijden ?????
0 x
-
Peter DroogmansPe
- 125cc rookie
- Berichten: 106
- Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Limburg
- Contact:
Re: de malle transfertmolen bij de amateurs
@Pierre klopt.
Marco Briers keert terug naar de oude liefde en zal in 2015 uit komen op een HONDA 450 in de MX1 klasse in de VLM !
Marco Briers keert terug naar de oude liefde en zal in 2015 uit komen op een HONDA 450 in de MX1 klasse in de VLM !
0 x
-
Peter MoonsPe
- european champ mx2
- Berichten: 248
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:55
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
Re: de malle transfertmolen bij de amateurs
Vandaag gehoort dat "De Generaal", Danny Wouters bezig zou zijn met een comeback.
In welke categorie dat weet ik niet,maar naar uit goede bron vernomen te hebben en den Danny kennende zal da wel bij de inters mx1 zijn.
In welke categorie dat weet ik niet,maar naar uit goede bron vernomen te hebben en den Danny kennende zal da wel bij de inters mx1 zijn.
0 x
" TEAM GREEN KAWASAKI "
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten