thx voor 't compliment btw.
als ik het geld ooit nog eens heb koop ik mijzelf er nog een breedhoek & flits bij,
dan is mijn collectie compleet
(buiten een 300mm prime maar die is dan ook onbetaalbaar
Maxime Van Der Haeghen schreef:Zo'n Fisheye zou ik ook wel nog eens willen. Maar ook duur zeker?
Zijt ge content van Tamron? Tamron heeft namelijk ook een 18/200mm lens, maar deze is zowat 150€ goeikoper.
Kheb al verschillende meningen gehoort dat de Sigma dan iets beter is.
Heb je geen goede site waar je veel kan te weten komen over de verschillende type's en merken van lenzen?
Bart Van De Velde schreef:Maxime Van Der Haeghen schreef:Zo'n Fisheye zou ik ook wel nog eens willen. Maar ook duur zeker?
Zijt ge content van Tamron? Tamron heeft namelijk ook een 18/200mm lens, maar deze is zowat 150€ goeikoper.
Kheb al verschillende meningen gehoort dat de Sigma dan iets beter is.
Heb je geen goede site waar je veel kan te weten komen over de verschillende type's en merken van lenzen?
Ik heb een Tamron 18-200 en ben der heel content van, sinds een paar weken heb ik nu ook ultrasonic 70-300
Annelies Van Thielen schreef:en waar zoek jij die 2de hands dan?
Zit er eigenlijk veel verschil tusse de 800 en de nieuwe 900? want ja als het gewoon een nieuwere versie is kan je even goed eens kijken voor een tweedehans ipv een gloed nieuwe.

Frederik Van Eeckhoven schreef:ik heb een flits SB-900 en die is toch wel leuk op te gebruiken. Nu zijn mijn foto's niet meer platgeflitst en flets
.
Natuurlijk was ik toen net verjaart en had ik nog wat prijzen verkocht die ik gewonnen had met gamen (jawel u leest het goed).
en dan heb ik ook wat kleinigheden als een uv filterke (ter bescherming van de anitkras laag op u lens), een schoonmaak kist die ik eigenlijk nog niet heb moeten opendoen omdat hij in de winkel is schoongemaakt en een scheerborstel (om het stof er goed of te doen) gekocht.
Nu kan ik er dan ook wel een paar jaar er tegen aan, want een statief had ik al gekregen van mijn nonkel en een fisheye (vind ik) voor motorcross eigenlijk een beetje overbodige luxe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten