Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

plaats hier alle trainingcircuits.
Mi
Michael Reynaert
125cc rookie
Berichten: 115
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 12:31
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Michael Reynaert Zo 13 Feb 2011, 17:02

@ DC

Ben al gene zandhaas en als het dan zo zwaar ligt is mijn goesting over.

Saloncrosserke eh :D
0 x


Er
Erik Pijls
european champ mx2
Berichten: 208
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:20
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Erik Pijls Zo 13 Feb 2011, 19:53

Hoe de baan erbij ligt wil even terzijde laten.
Maar voor 20,- zou je verwachten dat er toch iemand met
een vlag zou zwaaien achter een gevaarlijke berg.........
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Sven Deutschmann Zo 13 Feb 2011, 22:58

denk dat er bij HP eens positieve veranderingen nodig zijn!
tegen mij werd vertelt nadat ze de prijs verhoogd hadden dat ze als privéterrein hogere kosten hadden wegens geen subsidie en ze de kwaliteit en veiligheid hoog wilden houden
zodoende die 20 euro...
daarbij wilden ze liever 40 man op de baan en geen 120 meer.
ik vind dat best acceptabel als dat dan ook gebeurt allemaal en vlaggers zouden de kwaliteit en veiligheid zeker verhogen net als een onderhouden circuit.
0 x


Wo
Wouter Stokman
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 00:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Wouter Stokman Di 15 Feb 2011, 20:51

Is het daar nog treurig steeds zo gesteld met die vlaggers?
Weet nog wel dat ik 2 jaar terug bijna werd overreden toen ik op de opstap mijn been brak, geen fijne herinnering, maar ben er sindsdien ook niet meer geweest.

Herinner me nog wel dat er geen enkele vlagger was toendestijds, alleen maar mensen die naast de baan stonden te kijken, zo ook de mensen die mij toen hebben geholpen :D vind het best wel triest dat ik er toen geen enkele vlagger heb kunnen bespeuren, maargoed.
0 x


Fr
Freddy Van Mol
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lommel

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Freddy Van Mol Wo 16 Feb 2011, 19:45

da is op heel weinig trainingsparcours
da er vlaggemanne zijn
ma vindt wel da het volk da aan de kant staat
teken kan doen naar de piloten
grtz
0 x


Ju
Jurgen Bynens
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: balen

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Jurgen Bynens Wo 16 Feb 2011, 20:00

vandaag iemand geweest ?
grtz
0 x


Sc
Schepmans Tom
ama lites eastcoast champ
Berichten: 421
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 11:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Schepmans Tom Do 17 Feb 2011, 21:15

hoe zou het erbij liggen
0 x


Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Wouter Lietaer Vr 18 Feb 2011, 18:02

Zou ik ook wel eens willen weten voor morgen :D
0 x


Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Wouter Lietaer Vr 18 Feb 2011, 22:16

niemand dat er is geweest?
0 x


Dr
Driesen Luc
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Ma 09 Nov 2009, 10:54
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Driesen Luc Za 19 Feb 2011, 09:34

Ben ook benieuwd of het te doen is, niet te nat ofzo !!! anders moet ik maar naar Eersel daar is het goed gevlakt en goed berijdbaar !!
0 x


Ma
Marc Vankan
125cc rookie
Berichten: 102
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Marc Vankan Za 19 Feb 2011, 21:48

Lag perfect vandaag !!! dus morgen (zondag) waarschijnlijk ook voor diegene wat willen gaan :D
0 x


Mi
Michael Reynaert
125cc rookie
Berichten: 115
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 12:31
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Michael Reynaert Zo 20 Feb 2011, 17:57

Het lag ook vandaag goed. Wat zwaarder trekken na de regen maar nog altijd heel goed te doen.

Je merkte dat er aan het circuit gewerkt was.

Keep up the good work! Deze keer waar voor mijn geld gekregen :D

Thx

Smoker #13
0 x


ch
christof tielens
ama lites national champ
Berichten: 465
Lid geworden op: Wo 19 Aug 2009, 18:07
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor christof tielens Zo 20 Feb 2011, 21:47

idd
ik vond het goed liggen vandaag ;)
alleen als je zonder benzine velt op het verste punt is het zwaar duwen :D
0 x


Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Segers Jurgen Di 22 Feb 2011, 16:40

20€ terugvragen ;)
0 x


St
Stef Vanhaeren
80cc pilot
Berichten: 43
Lid geworden op: Za 11 Sep 2010, 11:24
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Stef Vanhaeren Di 22 Feb 2011, 22:36

toen het pas 20 euro was geworden heb ik eens gemaild met de eigenaar van het hondapark marc, en daar kwam deze deftige uitleg uit.

waarom de prijs is gestegen ( 3 jaar terug )?

dat is een hele uitleg . ik zal proberen het kort te houden. Andere omlopen zoals lommel , genk en neeroeteren zijn eigendom van de overheid. Zij stellen deze gronden gratis of tegen een kleine prijs ter beschiking van de lokale club of de gemeente zit zelf mee in het bestuur.Daarboven op krijgen ze in limburg nog subsidie om te investeren in gebouwen en infrastrctuur + europees geld. Op zich niets mis mee maar een stuk grond met vergunning om op te crossen is in Belgie eigenlijk bijna niet meer te vinden en zeker zo goed als onbetaalbaar. De gronden van Hondapark zijn privé eigendom en werden een tijdje geleden verkocht.Nu is het zo dat de groene jongens het terrein wilden kopen ( met overheidsgeld en subsidies) om dan het terrein om te vormen tot natuurzone. We hadden dus de keuze ofwel de zeer hoge prijs betalen of het parcours laten verdwijnen?. Verscheidene mensen hebben zich hiervoor borg gesteld en we dienen dan ook de gelden terug te betalen. Neem daar nog bij dat parcours onderhouden en uitgebaat worden door mensen die vrijwillig hun vrijetijd opofferen om jullie te kunnen laten rijden ,dikwijls gratis en met zeer weining respect van de rijders zelf ( olie en afval dumpen, rijden buiten de omlopen, niet willen,betalen te lawaaierige uitlaten met gevolg van burenklachten..., dit met gevolg dat er bijna geen vrijwilligers meer zijn die zich voor de rijders nog willen uitsloven en dan zwijg ik nog over de nodige paperassen, belasting , vergunning, controles..heb je al eens gedacht hoeveel machines en onderhoudskost zo een terrein vraagt. Als je nu in de winter zou kunnen rijden dan zitten daar wekelijks wel een hoop machine- uren in ( bullzozer, tractor, schaaf , beerton, waterpompen..( ter info een bulldozer komt op zo een 75 euro per draaiuur) en al dit werk gebeurt weer door diezelfde vrijwilligers . Het is voor ons nu vrij simpel ,wij wensen deze overgebleven mensen wat te kunnen vergoeden en de kosten onderhoud en afbetalingen moeten fantsoenlijk worden gedekt. Is dit niet het geval ,dan stoppen we ermee .De natuurverenigingen staan te wachten om er een beschemde zone van te maken. So be it ,wij hebben al 35 jaar ons best gedaan.Beste Stef ik begrijp dat het voor u raar en hard overkomt. Ik ken u niet persoonlijk maar uit ervaring weten we wel dat veel motorcrossers wel belang hechten aan een mooie mobilhome, andere uitlaten,bijwerken van de motor,nieuwe machine, hippe kledij, speciale onderdelen,, nog even gaan tanken en ja het terrein , de mogelijkheid en plaats om dat alles te kunnen gebruiken ja , daarvoor betalen is er dikwijls te veel aan.Ik heb vroeger ook mijn laatste frank in mijn hobby gestoken hoor en heb daarom ook begrip voor uw opmerking. Niemand is verplicht om bij ons te komen rijden, maar we wensen open te blijven op een degelijke manier en op termijn zal wel duidelijk zijn of er behoefte is aan onze inzet en terrein of niet. uw tweede vraag, een jaarkaart aan 250 ? is enkel voor mensen uit de gemeente zelf . ( ook een gevolg van doorgeven van kaarten en niet willen betalen door vergezellende rijders) Indien je als vrijwilliger wil helpen aan het parcours mag je overigens zelf ook gratis rijden.
0 x


St
Stijn Schouters
125cc junior EK
Berichten: 88
Lid geworden op: Ma 18 Okt 2010, 19:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Stijn Schouters Vr 25 Feb 2011, 18:54

open morgen ??
0 x


Sy
Sydny Klinkenberg
125cc junior EK
Berichten: 51
Lid geworden op: Za 26 Jun 2010, 15:34
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Sydny Klinkenberg Za 26 Feb 2011, 17:47

Iemand Vandaag in hp geweest ???
Wil morgen daar gaan rijden als et niet te nat is .

Greeeets

Sydney # 29
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Sven Deutschmann Di 01 Mar 2011, 21:39

hoe lag t vandaag? wil er morgen naartoe als de regen niet teveel heeft aangericht
0 x


Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Patrick Schruers Wo 02 Mar 2011, 16:53

het lag vandaag heel goed geen volk :D HET WAS GESLOTEN wegen wateroverlast
0 x


St
Stijn Schouters
125cc junior EK
Berichten: 88
Lid geworden op: Ma 18 Okt 2010, 19:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Stijn Schouters Wo 02 Mar 2011, 18:11

@ patrick = neee ? serieus ?
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer