VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Jo, die vind je op http://www.mclb-vjmo.be
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Jo DoolaegeJo
- 50cc rider
- Berichten: 16
- Lid geworden op: Vr 19 Aug 2011, 14:19
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Lander,
ik heb daar op gekeken maar ik vind daar niets hoor ... zal wel aan mij liggen maar ik vind het niet ...
ik heb daar op gekeken maar ik vind daar niets hoor ... zal wel aan mij liggen maar ik vind het niet ...
0 x
-
John De CremerJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 164
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Wim BaeyensWi
- 125cc junior EK
- Berichten: 50
- Lid geworden op: Za 11 Sep 2010, 19:24
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: wichelen
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Hey guy, met veel spijt in mij hart kan ik er de zondag niet bij zijn,maar wat ze hier alle druven schryven op forum vind ik er wel over.
Ben er van overtuigd dat Jullie met Man en macht er zullen aan werken voor de cross te laten doorgaan.
Mvg,wim
Ben er van overtuigd dat Jullie met Man en macht er zullen aan werken voor de cross te laten doorgaan.
Mvg,wim
0 x
-
Divina ParewyckDi
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Ma 21 Jun 2010, 10:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Dag Wim, bedankt voor jouw reactie, spijtig dat je niet kan rijden maar alvast langs deze weg veel beterschap gewenst
guy en familie
guy en familie
0 x
-
bart coignauba
- 80cc pilot
- Berichten: 31
- Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
wegbeschrijving naar heldergem voor de mensen die uit de richting van gent komen neem je de uitrit in ERPE-MERE en volg mclb wegwijzers , uitrit aalst is nog !!! DICHT !!! De mensen die van brussel komen kunnen gewoon de uitrit AALST nemen en volg mclb wegwijzers
0 x
-
Niki DebruyneNi
- 125cc rookie
- Berichten: 120
- Lid geworden op: Ma 16 Apr 2012, 16:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Hoe is de staat van het circuit en rennerspark nu ?
0 x
-
Rogge BartRo
- european champ mx2
- Berichten: 216
- Lid geworden op: Za 19 Sep 2009, 09:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
ik heb weesten kijken, ligt er zeer goed bij, ze waren druk bezig de laatste modderpoelen aan het wegschrapen met kraan, het regent er niet en er kwamen er al veel toe. ben er zonder hulp op en afgereden
0 x
-
Niki DebruyneNi
- 125cc rookie
- Berichten: 120
- Lid geworden op: Ma 16 Apr 2012, 16:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Hier in de streek heeft het maar een beetje geregend vannacht dus zal de staat van rennerspark en circuit wel hetzelfde zijn dan gisteren ! iemand nieuws van op het terrein ?
0 x
-
Diego PeirsDi
- 50cc rider
- Berichten: 20
- Lid geworden op: Vr 25 Nov 2011, 20:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Niemand die wat meer info kan geven hoe
het er momenteel bijligt?
het er momenteel bijligt?
0 x
-
Niki DebruyneNi
- 125cc rookie
- Berichten: 120
- Lid geworden op: Ma 16 Apr 2012, 16:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
ik wacht tot morgenvroeg om te vertrekken... kan ik iemand van de organisatie morgenvroeg bereiken vooraleer ik vertrek ?
0 x
-
bart coignauba
- 80cc pilot
- Berichten: 31
- Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
de cross gaat op dit moment nog altijd door te heldergem
het zal er vanaf hangen of er deze nacht nog veel water gaat vallen of niet
dan pas kan er een beslissing genomen worden voor aflassing op zondag maar de organitie doet er alles aan om het zeker en vast te laten door gaan
het zal er vanaf hangen of er deze nacht nog veel water gaat vallen of niet
dan pas kan er een beslissing genomen worden voor aflassing op zondag maar de organitie doet er alles aan om het zeker en vast te laten door gaan
0 x
-
bart coignauba
- 80cc pilot
- Berichten: 31
- Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
beste crossliefhebbers met spijt in het hart moet ik laten weten dat onze cross IS AFGELAST dit in samenspraak met de mclb mensen !!!!!!! AFGELAST AFGELAST !!!!!!!!!
0 x
-
Niki DebruyneNi
- 125cc rookie
- Berichten: 120
- Lid geworden op: Ma 16 Apr 2012, 16:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
zomer in België... Ik heb dit nog nooit meegemaakt !
0 x
- Van Den Hauwe Mathias
- ama lites national champ
- Berichten: 526
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 23:40
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Bassevelde
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Pfff klotenboel da ist... Heel da weer in België... Vraag mij eigenlijk af waarom ik 360€ vergunning heb betaald. T'is nu al de 9de cross die afgelast wordt, vraag mij af of den bond eens een tegemoetkoming zou doen naar de rijders toe...
0 x
2012 MCLB Nieuwelingen MX2A #94
--- DB-Service Zelzate ---
--- http://www.motocross-shop.be ---
--- Motorsport Verburgh Zelzate ---
--- DB-Service Zelzate ---
--- http://www.motocross-shop.be ---
--- Motorsport Verburgh Zelzate ---
-
Jan VanstaenJa
- peewee pilot
- Berichten: 1
- Lid geworden op: Vr 13 Jul 2012, 19:49
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
bart coignauba
- 80cc pilot
- Berichten: 31
- Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
als ik goed ben ingelicht vervallen die allemaal
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Mattias, kan "den bond" dan iets doen aan het weer?? Belgie overdekken ofzo?? :s
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Vanden Hende PieterVa
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 20:30
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
alweer een saaie zondag voor de boeg...
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten