Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Za 19 Jun 2010, 00:30

Robin Eeckhout schreef:Gisteren een kiekje gaan nemen in Westdorpe. :D :lol:
Foto's staan op m'n site.
Bedankt aan de aanwezige piloten voor de mooie actie. ;)
:arrow: http://robaction.webs.com/

Ik kan jouw site niet openen?
0 x


Gebruikersavatar
Van Den Hauwe Mathias
ama lites national champ
Berichten: 526
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 23:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Bassevelde

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Van Den Hauwe Mathias Za 19 Jun 2010, 01:18

Thx vcor de fotokes van woensdag zenne Melisje! :)
0 x


2012 MCLB Nieuwelingen MX2A #94

--- DB-Service Zelzate ---
--- http://www.motocross-shop.be ---
--- Motorsport Verburgh Zelzate ---
Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Matthias Vermeersch Za 19 Jun 2010, 12:39

merci sven en robin ;)
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Gebruikersavatar
Robin Eeckhout
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 19:20
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nazareth
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Robin Eeckhout Za 19 Jun 2010, 14:17

Jeroen Van Wassehove schreef:
Robin Eeckhout schreef:Gisteren een kiekje gaan nemen in Westdorpe. :D :lol:
Foto's staan op m'n site.
Bedankt aan de aanwezige piloten voor de mooie actie. ;)
:arrow: http://robaction.webs.com/

Ik kan jouw site niet openen?

De site heeft blijkbaar even plat gelegen maar is nu terug ok...
0 x


Robaction Foto's en Onboards ---> http://robaction.webs.com
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 22 Jun 2010, 22:13

Woensdag 23 juni van 14.00-18.00 open

Donderdag 24 juni van 16.00-20.00 open.

Er wordt weer gesproeid.
En alles is gevlakt.

Grt Finlandcircuit.
0 x


Pa
Pascal Pieters
ama lites national champ
Berichten: 467
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: oilst

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Pascal Pieters Vr 25 Jun 2010, 19:32

niemand foto's van donderdag 24 juni ?
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 29 Jun 2010, 21:58

Woensdag 30 juni open van 14.00-18.00

Donderdag 1 juli open van 16.00-20.00.

Circuit is gevlakt,
springbergen zijn bijgewerkt (steiler).
En er wordt gesproeid.

Grt Finlandcircuit.
0 x


Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Katty Devos Vr 02 Jul 2010, 08:09

De foto's van training 01/07/2010 zijn er! enjoy
grts katty

http://picasaweb.google.com/kimenzo24/T ... pe1072010#
0 x


Wo
Wouter Moeraert
125cc junior EK
Berichten: 70
Lid geworden op: Wo 02 Sep 2009, 23:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Wouter Moeraert Vr 02 Jul 2010, 09:52

thx voor de foto's katty!
twas plezant gisteren

jammer voor de persoon die van het parcour is gegaan!
veel beterschap
0 x


St
Stefan Hage
125cc rookie
Berichten: 136
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 12:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Stefan Hage Vr 02 Jul 2010, 09:55

thanks voor de foto's!
(zonder nummer,nieuwe ktm,rood wit blauw pak) :D

baan was erg goed trouwens!
sterkte aan axel van de sande, gebroken pols.
0 x


Jo
Jonas Vande Walle
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Di 13 Apr 2010, 12:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jonas Vande Walle Vr 02 Jul 2010, 21:32

heeft er soms niemand foto's van woensdag 30 juni?
greetz
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 06 Jul 2010, 18:15

Woensdag 7 juli open van 14.00-18.00,
Donderdag 8 juli open van 16.00-20.00,

circuit is gevlakt

er wordt GESPROEID

Grt Finlandcircuit
0 x


Ju
Jurgen Soleme
125cc junior EK
Berichten: 84
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jurgen Soleme Di 06 Jul 2010, 20:41

op naar woensdag
we zullen er zijn

groetjes jurgen en liam
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Wo 07 Jul 2010, 22:37

Er is er eigenlijk een transponderlus aanwezig tijdens een vrije training op westdorpe?
0 x


Gebruikersavatar
Kevin Sennesael
mx2 amateur champ
Berichten: 160
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Kevin Sennesael Do 08 Jul 2010, 14:33

iemand foto's van woensdag 7 juli?
0 x


Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Bi
Bini Conserriere
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 14:13
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Bini Conserriere Do 08 Jul 2010, 22:36

neen in westdorpe is dat niet een transponderlus
0 x


Or
Orry Van Meirvenne
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:25
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Orry Van Meirvenne Vr 09 Jul 2010, 09:28

foto's van donderdag ? 08/07/2010
0 x


Pa
Pascal Pieters
ama lites national champ
Berichten: 467
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: oilst

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Pascal Pieters Vr 09 Jul 2010, 20:50

kheb eigenlijk niemand gezien die foto's aan het nemen was
0 x


Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Michael Baillieu Vr 09 Jul 2010, 23:01

ik nen peet mee lang haar ni ver van de start die 2 tafelkes aan de start daar
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Wo 14 Jul 2010, 20:51

Finlandcircuit donderdag 15 juli gesloten.
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer