Werkgroep voor zoektocht naar motorcross locaties
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Werkgroep voor zoektocht naar motorcross locaties
@Guy ge zit hier niet op facebook, hier mag je gewoon met de deur in huis vallen, zeg het maar vriend wat heb je voor nieuws?

0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Schijnt inderdaad HEEEL POSITIEF nieuws te zijn.
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Joost BuntinxJo
- 125cc rookie
Wanneer was die uitspraak ivm Neeroeteren weeral?
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
Laten we zeggen dat de mannen van Leefbaar Waterloos moeten kijken wat er nog op de spaarrekening staat... Ze zijn volledig in het ongelijk gesteld door de rechter. Dat betekent dat ze de gerechtskosten EN de kosten van de advokaat van de tegenpartij moeten lammeren!!!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
1
Laatst gewijzigd door Peter Goolaerts op Di 25 Sep 2012, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
Peter, Leefbaar Waterloos is de vijand van MC Maasland he!
0 x
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
Lander Vanderstraeten schreef:Peter, Leefbaar Waterloos is de vijand van MC Maasland he!
OEI sorry Lander
Ik verwijder snel mijn misverstand, sorry!
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Werner Castelyns
- the legend!
Peter, hadde da misverstand nu niet kunnen laten staan totdat kik da ook gelezen had....

0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
@ Werner neen Werner dat had gij anders boven uw bed gehangen, laat de foto van Guy daar maar hangen

0 x
Ex-Vintage MX Lover
-
Guy DickGu
- the legend!
Eigenlijk is dit toch een gevolg van deze topic...
-Eerst was er iedere keer de posts van Kevin Moonen, waar iedereen héél tevreden reacties op postte en verder geen teelbal deed.
-op een gegeven moment besloot ondergetekende om iets te proberen, denkende dat er totaal geen medewerking binnen het MX-milieu zou zijn of weer zoiets als de petitie bvb.
-Wonderwel was er onmiddelijk animo van René de Boeck (organisator van Kester)
-Joël Smets steunde het volledig en betrok "Red de Motorcross" in de aktie, dat zou gevolgen hebben!
-Alle GP-piloten en zijspannen waren onmiddelijk mee
-Eric Geboers kwam - na telefoon van Joël Smets - speciaal naar Kester om te speaken
-Het bestuur van AMC Dworp (Kester) en MC Maasland (Neeroeteren) gingen de dag van de aktie (eindelijk) bij mekaar zitten en kwamen tot de konklusie dat ze dezelfde problemen hadden maar enkel AMC Dworp had een positieve uitspraak bekomen bij de rechtbank doordat ze - geholpen door de burgemeester - een wetsartikel gebruikt hadden dat eenmalige organisaties in natuurgebied toe laat (rechtzaak ook aangespannen door een PAAR omwonenden) en MC Maasland had dit duidelijk niet gedaan ...
-MC Maasland diende een nieuwe aanvraag in om te organiseren in Neeroeteren, ditmaal gesteund met het precedent van Kester
-De bezieler van Leefbaar Waterloos, ook gemeenteraadslid voor NV-A zag zijn noeste arbeid om Neeroeteren te laten verdwijnen in rook op gaan en mobiliseerde zijn troepen voor een ultieme confrontatie voor de rechtbank, met eisen die de definitieve sluiting en een financiele kater bij de club en het bestuur zouden achter laten
-De afloop is nu gekend...
-Eerst was er iedere keer de posts van Kevin Moonen, waar iedereen héél tevreden reacties op postte en verder geen teelbal deed.
-op een gegeven moment besloot ondergetekende om iets te proberen, denkende dat er totaal geen medewerking binnen het MX-milieu zou zijn of weer zoiets als de petitie bvb.
-Wonderwel was er onmiddelijk animo van René de Boeck (organisator van Kester)
-Joël Smets steunde het volledig en betrok "Red de Motorcross" in de aktie, dat zou gevolgen hebben!
-Alle GP-piloten en zijspannen waren onmiddelijk mee
-Eric Geboers kwam - na telefoon van Joël Smets - speciaal naar Kester om te speaken
-Het bestuur van AMC Dworp (Kester) en MC Maasland (Neeroeteren) gingen de dag van de aktie (eindelijk) bij mekaar zitten en kwamen tot de konklusie dat ze dezelfde problemen hadden maar enkel AMC Dworp had een positieve uitspraak bekomen bij de rechtbank doordat ze - geholpen door de burgemeester - een wetsartikel gebruikt hadden dat eenmalige organisaties in natuurgebied toe laat (rechtzaak ook aangespannen door een PAAR omwonenden) en MC Maasland had dit duidelijk niet gedaan ...
-MC Maasland diende een nieuwe aanvraag in om te organiseren in Neeroeteren, ditmaal gesteund met het precedent van Kester
-De bezieler van Leefbaar Waterloos, ook gemeenteraadslid voor NV-A zag zijn noeste arbeid om Neeroeteren te laten verdwijnen in rook op gaan en mobiliseerde zijn troepen voor een ultieme confrontatie voor de rechtbank, met eisen die de definitieve sluiting en een financiele kater bij de club en het bestuur zouden achter laten
-De afloop is nu gekend...
0 x
-
Kevin MoonenKe
- ama lites national champ
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
http://www.reddemotorcross.be/09/conten ... n-tongeren
Nieuwsflits: Mc Maasland krijgt gelijk van correctionele rechtbank van Tongeren!
Vandaag bereikte ons het heugelijke nieuws dat Mc Maasland over de hele lijn gelijk heeft gekregen van de correctionele rechtbank van Tongeren (Not. 66.97.528-01). Zowel de stedenbouwkundige inspecteur van het Vlaams gewest (Bevoegdheid Vlaams minister Muyters (N-VA)) als de kemphanen van Leefbaar Waterloos bijten dus in het zand met de rechtszaak die zij startten tegen de Neeroeterse Motorcrossclub.
De rechter maakte korte metten met de aanklagers en veegde hun argumentatie op een hoopje. Hiermee wordt zonder meer een belangrijk precedent geschapen in de strijd voor het behoud van motorcross in Neeroeteren. Het is dan ook de hoogste tijd dat de politieke wereld deze uitspraak ter harte neemt en beseft dat het de hoogste tijd aan het worden is om in actie te treden. Wij verwachten dan ook niet meer of niet minder dan een krachtig signaal van onze politici om nu eens eindelijk komaf te maken met de plannen rond het crossterrein in Neeroeteren.
Een grondige analyse mag U eerstdaags verwachten,
Met hoogachting,
Kevin Moonen.
Nieuwsflits: Mc Maasland krijgt gelijk van correctionele rechtbank van Tongeren!
Vandaag bereikte ons het heugelijke nieuws dat Mc Maasland over de hele lijn gelijk heeft gekregen van de correctionele rechtbank van Tongeren (Not. 66.97.528-01). Zowel de stedenbouwkundige inspecteur van het Vlaams gewest (Bevoegdheid Vlaams minister Muyters (N-VA)) als de kemphanen van Leefbaar Waterloos bijten dus in het zand met de rechtszaak die zij startten tegen de Neeroeterse Motorcrossclub.
De rechter maakte korte metten met de aanklagers en veegde hun argumentatie op een hoopje. Hiermee wordt zonder meer een belangrijk precedent geschapen in de strijd voor het behoud van motorcross in Neeroeteren. Het is dan ook de hoogste tijd dat de politieke wereld deze uitspraak ter harte neemt en beseft dat het de hoogste tijd aan het worden is om in actie te treden. Wij verwachten dan ook niet meer of niet minder dan een krachtig signaal van onze politici om nu eens eindelijk komaf te maken met de plannen rond het crossterrein in Neeroeteren.
Een grondige analyse mag U eerstdaags verwachten,
Met hoogachting,
Kevin Moonen.
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Kunnen die eikels nu in beroep gaan tegen de uitspraak?
0 x
-
Nicolas StampaertNi
- mx1 wk rookie
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
dat is nog eens goed nieuws, chapeau voor de mensen die hierachter zitten en de moed niet opgegeven hebben
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
Ze kunnen in beroep gaan, maar als ze dan verliezen hebben ze nog extra gerechtskosten aan hun been, en aangezien ze ongelijk over de volledige lijn kregen denk ik niet dat ze in beroep zullen gaan. 't zou in ieder geval geen slimme zet zijn van hun..
0 x
- Carlo Briers
- mx1 wk rookie
Nicolas Stampaert schreef:dat is nog eens goed nieuws, chapeau voor de mensen die hierachter zitten en de moed niet opgegeven hebben
+1
0 x
-
Joost BuntinxJo
- 125cc rookie
Het zou hun tijd opleveren... en ons tijd kosten, maar het eindresultaat zal normaal idem zijn. 
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
En de volgende dag krijg je onmiddelijk het deksel op de neus...
Nadat minister van leefmilieu Joke Schauvliege (CD&V) vorige week al had aangekondigd niet naar de MXoN te komen wegens te drukke agenda heeft nu ook minister Philippe Muyters (NV-A en oa bevoegd voor SPORT en Ruimtelijke ordening) via een officieel schrijven laten weten dat hij het te druk heeft en niet komt...
Hier heb ik toch serieuze bedenkingen bij:
-Is er niemand die hun kan vervangen (staatssecretaris, kabinetsmedewerker, ....)
-Waar moeten ze dan WEL zijn die dag?
-Heeft dit te maken met de voor 1 van zijn departementen ongunstige uitspraak van de rechtbank?
-Hij zou op de MXoN zelf mogelijke plaatsen voor geregulariseerde oefenomlopen aanduiden als de provincies hun huiswerk niet hadden gedaan. Heeft hij enkel een leeg blad papier en is hij bang dat weer een paar loze beloften in het verkeerde keelgat zullen schieten bij de MX en dus een paar stemmetjes zullen kosten bij de verkiezingen over een paar weken?
Nadat minister van leefmilieu Joke Schauvliege (CD&V) vorige week al had aangekondigd niet naar de MXoN te komen wegens te drukke agenda heeft nu ook minister Philippe Muyters (NV-A en oa bevoegd voor SPORT en Ruimtelijke ordening) via een officieel schrijven laten weten dat hij het te druk heeft en niet komt...
Hier heb ik toch serieuze bedenkingen bij:
-Is er niemand die hun kan vervangen (staatssecretaris, kabinetsmedewerker, ....)
-Waar moeten ze dan WEL zijn die dag?
-Heeft dit te maken met de voor 1 van zijn departementen ongunstige uitspraak van de rechtbank?
-Hij zou op de MXoN zelf mogelijke plaatsen voor geregulariseerde oefenomlopen aanduiden als de provincies hun huiswerk niet hadden gedaan. Heeft hij enkel een leeg blad papier en is hij bang dat weer een paar loze beloften in het verkeerde keelgat zullen schieten bij de MX en dus een paar stemmetjes zullen kosten bij de verkiezingen over een paar weken?
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
Guy, ik ben ne simpele mens, met simpele vragen en simpele antwoorden...
'k Zal er eens eentje stellen sè: Wil jij Muyters als uw buurman ???? ....Ik niet dus...
'k Zal er eens eentje stellen sè: Wil jij Muyters als uw buurman ???? ....Ik niet dus...
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
-
Schroyen PierreSc
- ama lites national champ
Werner Castelyns schreef:Guy, ik ben ne simpele mens, met simpele vragen en simpele antwoorden...
Werner ik wel,dan kan ik er hem dagelijks aan herinneren dat er nog steeds onvoeldoende oefencircuits zijn in vlaanderen
0 x
- Carlo Briers
- mx1 wk rookie
Guy Dick schreef:-Heeft dit te maken met de voor 1 van zijn departementen ongunstige uitspraak van de rechtbank?
Hij zal waarschijnlijk ook door hebben dat we het niet langer pikken.
0 x