hallo
ik zou een HGS uitlaat willen kopen voor mijn yamaha yzf 250 van 2011 maar ik weet totaal niet hoe de motor er door rijdt (brut, soepel, ...) zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? MVG Sam
HGS uitlaat yamaha yzf 250
-
Leander awoutersLe
- 50cc rider
- Berichten: 28
- Lid geworden op: Do 21 Jul 2011, 23:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250
ik vind dat het de moto soepeler maakt , en hem bij het uikomen van de bocht veel sterker maakt zonder te overdrijven ook vind ik dat hij langer doorgaat.ik verkoop zo een uitlaat momenteel. viewtopic.php?f=29&t=11146 , dit is de topic hier op deze site.
mvg leander.
mvg leander.
0 x
-
Michael DekeyserMi
- 50cc rider
- Berichten: 13
- Lid geworden op: Zo 23 Jan 2011, 20:35
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250
sam wij kunnen vanaf nu aan scalvini uitlaten geraken mooi en goed en goei prijs je hebt er 4pk meer door greets
0 x
-
Sam VyveySa
- 125cc junior EK
- Berichten: 50
- Lid geworden op: Di 04 Jan 2011, 19:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: HGS uitlaat yamaha yzf 250
Michael Dekeyser schreef:sam wij kunnen vanaf nu aan scalvini uitlaten geraken mooi en goed en goei prijs je hebt er 4pk meer door greets
normaal zal ik een occasie hgs kopen bij xavier om de prijs wat te drukken maar bent nog nie zeker ben eindelijk vooral op zoek na en uitlaat om de moto langer en soepeler te laten lopen maar een beetje meer kracht kan ook geen kwaad. allesinds bedankt voor de info
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten