Hello everybody,
Kan er mij eens iemand vertellen hoe het nu eigenlijk zit met die sportpassen?
De ene zegt dat dit opgeschort is, de andere weer niet...
Graag een antwoord van iemand die het 100% zeker weet.
Alvast bedankt!
sportpas
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
sportpas
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: sportpas
Als ik het goed heb is het opgeschort maar kunnen federaties dit nog steeds toepassen
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Gunny Michiels
- mx all time winner
- Berichten: 1277
- Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: aalst
Re: sportpas
Was het ook niet dat het wel nog moest voor de nieuwe pilootjes ? Die voor het eerst wedstrijden rijden ?
0 x
#66 Nieuwelingen open
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: sportpas
Ik stel deze vraag omdat men bij de oldtimers twijfelt om rijders toe te laten jonger dan 18.
Vooral vanwege de "problemen" met de sportpas...
Toch al bedankt voor jullie antwoorden.
Vooral vanwege de "problemen" met de sportpas...
Toch al bedankt voor jullie antwoorden.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: sportpas
werner het woord zegt het zelf oldtimers wie nog geen 18 is noemd men een snottebel of snotneus

0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: sportpas
Da's waar perre, maar snotbellen rijden soms sneller dan de "meer ervaren
" piloten...
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: sportpas
ja werner als die maandag ni op school zijn ga je niemand horen klagen.
maar blijf gij eens 2 maandagen thuis op een gans jaar en uwen baas weet dat ge crost da zal wa anders zijn.
juist daarom vind ik het zo fijn dat de oldtimer wedstrijden vereden worden zonder het jong geweld (-18j)
maar blijf gij eens 2 maandagen thuis op een gans jaar en uwen baas weet dat ge crost da zal wa anders zijn.
juist daarom vind ik het zo fijn dat de oldtimer wedstrijden vereden worden zonder het jong geweld (-18j)
0 x
-
Stijn MichielsSt
- 50cc rider
- Berichten: 10
- Lid geworden op: Zo 26 Dec 2010, 13:44
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: zoersel
- Contact:
Re: sportpas
ik ben 16 jaar ik crost nu 1 jaar en de laatste cros van het seizoen heb ik meegereden in lille en ze zeden dat ik geen sportpas nodig had om mee te kunnen rijden toen . Heeft iemand een idee of ik nu nog een sportpas nodig heb
0 x
-
Joliens AlessandroJo
- 125cc rookie
- Berichten: 138
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: sportpas
hallo
ik denk dat dit de juiste regeling is vanaf 2011
idereen onder de 15 jaar moet een soort rijbewijs behalen dat hij met een motor kan rijden op eenn veilige manier. als hij hierin niet slaagt wordt hij verplicht om lessen te volgen bij een "erkende bloso-opleider".
als een piloot veranderd van catergorie moet hij door de "erkende bloso-opleider" aangesteld door de federatie goedgekeurd worden om in die categorie te rijden.
ik denk dat dit de juiste regeling is vanaf 2011
idereen onder de 15 jaar moet een soort rijbewijs behalen dat hij met een motor kan rijden op eenn veilige manier. als hij hierin niet slaagt wordt hij verplicht om lessen te volgen bij een "erkende bloso-opleider".
als een piloot veranderd van catergorie moet hij door de "erkende bloso-opleider" aangesteld door de federatie goedgekeurd worden om in die categorie te rijden.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten