Er zijn 37 resultaten gevonden
- Ma 10 Jan 2011, 23:15
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: rijvaardigheidsattest
- Reacties: 36
- Weergaves: 10660
Re: rijvaardigheidsattest
ke hebt gelijk gerrit als we elkaar tegenkomen drinken we er éne . hoe de BMB in mekaar zit zal ik dit jaar merken en je volgend jaar mededelen . Ik heb wel één voordeel mits de vrouw zelfstandig is en ik ook int weekend moet werken kunnen wij niet alle wedstrijden meerijden en dus doen wij nooit me...
- Ma 10 Jan 2011, 21:17
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: rijvaardigheidsattest
- Reacties: 36
- Weergaves: 10660
Re: rijvaardigheidsattest
ik ken hem ook goed en weet dat dat ne plezante is maar elke keer alles afkraken wat er in belgie gebeurd , zal de cross in belgie ook niet vooruit helpen denk ik . iedereen kiest zelf de weg voor zijn zoontje en het is knap dat er zoveel ouders zoveel doen voor hun kinderen . maar het probleem ligd...
- Ma 10 Jan 2011, 17:09
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: sxs cdi ktm 85cc [verkocht]
- Reacties: 3
- Weergaves: 1169
Re: sxs cdi ktm 85cc
wat moet dit kosten
- Ma 10 Jan 2011, 10:38
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: rijvaardigheidsattest
- Reacties: 36
- Weergaves: 10660
Re: rijvaardigheidsattest
ik heb van veel mensen gehoord dat het in frankrijk ook niet altijd super is . daar moet je toch ook een examen afleggen voor een vergunning zelfs teoretisch . waarom vind je dat dan niet belachelijk ??? het kan wel zijn dat er daar leukere parcours zijn ,baggio heeft er ook een paar waar hij graag ...
- Zo 09 Jan 2011, 21:59
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: rijvaardigheidsattest
- Reacties: 36
- Weergaves: 10660
Re: rijvaardigheidsattest
hey gerrit dat je alles hier toch altijd moet afkraken ?? Als jij dan toch bezig bent zoals het moet kom dan eens een keertje rijden bij een bk en laat het dan eens zien want volgens jou kommentaar moet jij nu toch al bij de absolute top horen . ik zie jou naam toch ook nergens op een adac verschijn...
- Za 08 Jan 2011, 11:45
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: rijvaardigheidsattest
- Reacties: 36
- Weergaves: 10660
Re: rijvaardigheidsattest
krijgen wij na het behalen van dit attest onze vergunning voor de BMB want alles is reeds een maand betaald en papieren opgestuurd en ik heb nog niks gekregen .
- Vr 31 Dec 2010, 09:09
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: bmb 16 januari
- Reacties: 0
- Weergaves: 2089
bmb 16 januari
weet er al iemand waar de nieuwe piloen voor de bmb hun rijvaardigheids attest moeten afleggen 16 januari
- Vr 31 Dec 2010, 09:07
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: VHM kop
- Reacties: 14
- Weergaves: 3721
Re: BMB 2011
weet er al iemend waar de rijvaardigheid proef doorgaat voor de nieuwe piloten dit jaar op 16 januari ???
- Do 16 Dec 2010, 09:46
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: Decreet verworpen
- Reacties: 58
- Weergaves: 15299
Re: Decreet verworpen
sportpas van vorig jaar telt niet .
heb gebeld om het te vragen .
kan toch leuk worden 16 jan dan zie je al enkele nieuwe pilootjes en das toch meestal leuk .
heb gebeld om het te vragen .
kan toch leuk worden 16 jan dan zie je al enkele nieuwe pilootjes en das toch meestal leuk .
- Wo 15 Dec 2010, 21:26
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: Decreet verworpen
- Reacties: 58
- Weergaves: 15299
Re: Decreet verworpen
wie gaat er 16-1-2011 zijn rijvaardigheids attest afleggen bij den bmb .
wat kan die test nu kwaad , het enige waar die goed voor is is voor de veiligheid van je eigen zoon .
En dat is volgens mij toch wel het belangrijkste in de cross.
wat kan die test nu kwaad , het enige waar die goed voor is is voor de veiligheid van je eigen zoon .
En dat is volgens mij toch wel het belangrijkste in de cross.
Re: BMB 2011
zijn nu al de BK 's over 2 dagen of enkele maar ???
ik zou dit graag weten om mijn verlof te regelen .
ik zou dit graag weten om mijn verlof te regelen .
- Vr 29 Okt 2010, 08:09
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
- Reacties: 46
- Weergaves: 14453
Re: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
hey gerrit als ik mij niet vergis reed Brent v d alles op een hoopje bij de cadett wedstrijden . als hij punten zou krijgen was hij kampioen als hij alles zou rijden . En iedereen heeft ook niet de mogelijkheid voor s'woensdag vrij te nemen om te gaan trainen . ik kan dit regelmatig maar ik ken mens...
- Ma 25 Okt 2010, 22:24
- Forum: gezocht
- Onderwerp: Alu tank Suzuki RM250 2008
- Reacties: 3
- Weergaves: 999
- Zo 24 Okt 2010, 23:32
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
- Reacties: 46
- Weergaves: 14453
Re: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
ben akkoord dat je in het buitenland meer kan leren dan hier . maar het is eerst en vooral naar je piloot dat je moet kijken . die drie goeie waren in belgie ook al heel goed . voor de meeste onder ons met een gewoon pilootje is het toch te gek van al die uitgaven te doen en enkele honderden kilomet...
- Vr 22 Okt 2010, 20:15
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
- Reacties: 46
- Weergaves: 14453
Re: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
Baggio verbert :
wij gaan BMB 85cc proberen .
lukt dit niet gaan we gewoon weer doen zoals dit seizoen en overal rijden waar we zin in hebben .
wij gaan BMB 85cc proberen .
lukt dit niet gaan we gewoon weer doen zoals dit seizoen en overal rijden waar we zin in hebben .
- Ma 06 Sep 2010, 22:56
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: kerstcross stekene
- Reacties: 54
- Weergaves: 11015
Re: kerstcross stekene
maar nu weet ik nog altijd geen datum ?????? 
- Ma 06 Sep 2010, 10:37
- Forum: Motoren
- Onderwerp: Onafhankelijke KTM-dealer
- Reacties: 51
- Weergaves: 21537
Re: KTM 2011
en de 85cc heb je die ook en de prijs ??
- Ma 06 Sep 2010, 10:34
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: kerstcross stekene
- Reacties: 54
- Weergaves: 11015
kerstcross stekene
weet iemand of die doorgaat dit jaar en wanneer zodat ik mijn verlof kan plannen op het werk .
- Ma 09 Aug 2010, 08:03
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: WK 85cc en Junior WK 20&21 aug in Frankrijk
- Reacties: 26
- Weergaves: 7680
Re: WK 85cc en Junior WK 20&21 aug in Frankrijk
waar is dat juist ???