Er zijn 44 resultaten gevonden

door Kristof Winderix
Do 10 Apr 2014, 18:59
Forum: Kledij
Onderwerp: sidi crossfire 2
Reacties: 0
Weergaves: 946

sidi crossfire 2

sidi crossfire 2 black white maat 9.5 (44) 1x meegereden reden van verkoop te klein nieuwprijs 419 euro ik doe ze weg voor 300 euro
voor foto's mail naar ufothebest83@hotmail.com
door Kristof Winderix
Za 01 Mar 2014, 18:07
Forum: Kledij
Onderwerp: sidi crossfire2
Reacties: 0
Weergaves: 1275

sidi crossfire2

sidi crossfire2 black white maat 9.5 (44) 1x meegereden reden van verkoop te klein nieuwprijs 419 euro ik doe ze weg voor 300 euro gr.
voor foto's mail naar ufothebest83@hotmail.com
door Kristof Winderix
Zo 02 Feb 2014, 23:18
Forum: Transport
Onderwerp: citroen jumper 2003
Reacties: 1
Weergaves: 1515

Re: citroen jumper 2003

verkocht
door Kristof Winderix
Ma 27 Jan 2014, 22:41
Forum: Transport
Onderwerp: citroen jumper 2003
Reacties: 1
Weergaves: 1515

citroen jumper 2003

te koop citroen jumper l1 h1 kleur rood bouwjaar 2003 km 136000
vraagprijs 3500 euro
voor meer info en foto's gelieve te mailen naar vanmele.m@gmail.com
door Kristof Winderix
Di 23 Apr 2013, 21:45
Forum: Overige
Onderwerp: luifel te koop
Reacties: 0
Weergaves: 976

luifel te koop

luifel te koop lengte 5m voor foto's en prijs mailen naar vanmele.m@gmail.com
door Kristof Winderix
Do 18 Apr 2013, 08:05
Forum: mx amateur
Onderwerp: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Reacties: 52
Weergaves: 13359

Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel

oke.merci frank, dan zal ik men armkes al ma wa beginnen in smeren vo te zondag ;-)
door Kristof Winderix
Wo 17 Apr 2013, 21:42
Forum: mx amateur
Onderwerp: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Reacties: 52
Weergaves: 13359

Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel

een vraagske als er proef is in een reeks mag je dan meerijden in die reeks mee een mc lille vergunning of dagvegunning
door Kristof Winderix
Di 26 Feb 2013, 18:42
Forum: mx amateur
Onderwerp: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
Reacties: 107
Weergaves: 28666

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

zondag is lachen robke is zien of gij ook zoveel gaas kunt geven ne grote teut herre al is zien wie een jannet is dan ;-)
door Kristof Winderix
Wo 06 Feb 2013, 21:57
Forum: mx amateur
Onderwerp: Sportreglement 2013 vlm
Reacties: 94
Weergaves: 18804

Re: Sportreglement 2013 vlm

vind wel da enkel de piloten stapvoets na het rennerspark en terug mogen rijden ik hem die luxe nie da ze menne moto duwen ik kom s'zondags op sta meestal ver van het parcour af da is meestal een kwartier klote tegen da ik int rennerspark zen plezant is iets anders
door Kristof Winderix
Ma 14 Jan 2013, 23:41
Forum: mx amateur
Onderwerp: Vergunning VLM
Reacties: 13
Weergaves: 5259

Re: Vergunning VLM

joeri normaal krijgt ge da bedrag terug had in 2005 ook zoiets aan de hand ben naar verzekering van de cross geweest en hem ne cheque gehad van 1600e en het bedrag was maar 1100e had zelfs meer gehad :-)was toen wel bij de vbm vlm verzekering weet ik nie nog niks aan de hand gehad tot nu toch.
door Kristof Winderix
Ma 24 Dec 2012, 23:09
Forum: mx algemeen
Onderwerp: Werkgroep voor zoektocht naar motorcross locaties
Reacties: 1018
Weergaves: 244220

Re: Werkgroep voor zoektocht naar motorcross locaties

toch wel denk ben overlaatst nog daar gaan kijken de mannen waren leuk aant spelen met hun jeepkes.
door Kristof Winderix
Za 24 Nov 2012, 14:55
Forum: Transport
Onderwerp: dichte remork te koop
Reacties: 3
Weergaves: 1473

Re: dichte remork te koop

verkocht
door Kristof Winderix
Do 22 Nov 2012, 10:39
Forum: mx amateur
Onderwerp: Nieuwe regeling VBM JEUGD
Reacties: 95
Weergaves: 19913

Re: Nieuwe regeling VBM JEUGD

geert beter lezen in mijn bericht staat de reden van vertrek.ik ga geen 340 euro betalen voor 15 crossen hem dit jaar 290euro betaald voor 35 crossen das de reden van vertrek. hoe zou ge zelf zijn?ik zeg gewoon samen gaan werken verdeeld het dan een beetje.
door Kristof Winderix
Do 22 Nov 2012, 02:25
Forum: mx amateur
Onderwerp: kalender 2013
Reacties: 64
Weergaves: 15133

Re: kalender 2013

overpelt niet meer op de kalender van vlm???
door Kristof Winderix
Do 22 Nov 2012, 01:05
Forum: mx amateur
Onderwerp: Nieuwe regeling VBM JEUGD
Reacties: 95
Weergaves: 19913

Re: Nieuwe regeling VBM JEUGD

jan ik snap u wel ma ik vind gewoon als ge wat samen gaat werken om het dan ook een beetje te verdelen gewoon voor de inrichters die het nog proberen.alé mijn gedacht he.maja ben vorig jaar overgestapt na vlm omwille van te veel datums die open stonden op de kalender vond da geld van de vergunning n...
door Kristof Winderix
Wo 21 Nov 2012, 22:18
Forum: Transport
Onderwerp: dichte remork te koop
Reacties: 3
Weergaves: 1473

dichte remork te koop

dichte remork te koop binnen afmeting L 2.50m B1.25M H 1.50 enkel as tot 750kg prijs 600 euro voor foto's stuur wel via mail door krijg ze er hier niet op grtjs.
door Kristof Winderix
Wo 21 Nov 2012, 22:09
Forum: mx amateur
Onderwerp: Nieuwe regeling VBM JEUGD
Reacties: 95
Weergaves: 19913

Re: Nieuwe regeling VBM JEUGD

vbm en mclb samen?goe voor mclb ma nie voor de vbm!vb.vbm geeft een cross ma mclb hed dan ook cross in hun streek.vind het wel nie eerlijk voor de inrichters van vbm dan,mclb piloten zullen er nie zijn ze hebben hun cross ma vbm piloten gaan wel de kas van de inrichters van mclb vullen wie wilt er d...
door Kristof Winderix
Do 09 Aug 2012, 22:21
Forum: mx amateur
Onderwerp: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Reacties: 29
Weergaves: 8462

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

foto's van het parcour ????
door Kristof Winderix
Do 09 Aug 2012, 22:21
Forum: mx amateur
Onderwerp: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Reacties: 29
Weergaves: 8462

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

foto's van het parcour ????

Ga naar uitgebreid zoeken