sidi crossfire 2 black white maat 9.5 (44) 1x meegereden reden van verkoop te klein nieuwprijs 419 euro ik doe ze weg voor 300 euro
voor foto's mail naar ufothebest83@hotmail.com
Er zijn 44 resultaten gevonden
- Do 10 Apr 2014, 18:59
- Forum: Kledij
- Onderwerp: sidi crossfire 2
- Reacties: 0
- Weergaves: 946
- Za 01 Mar 2014, 18:07
- Forum: Kledij
- Onderwerp: sidi crossfire2
- Reacties: 0
- Weergaves: 1275
sidi crossfire2
sidi crossfire2 black white maat 9.5 (44) 1x meegereden reden van verkoop te klein nieuwprijs 419 euro ik doe ze weg voor 300 euro gr.
voor foto's mail naar ufothebest83@hotmail.com
voor foto's mail naar ufothebest83@hotmail.com
- Zo 02 Feb 2014, 23:18
- Forum: Transport
- Onderwerp: citroen jumper 2003
- Reacties: 1
- Weergaves: 1515
Re: citroen jumper 2003
verkocht
- Ma 27 Jan 2014, 22:41
- Forum: Transport
- Onderwerp: citroen jumper 2003
- Reacties: 1
- Weergaves: 1515
citroen jumper 2003
te koop citroen jumper l1 h1 kleur rood bouwjaar 2003 km 136000
vraagprijs 3500 euro
voor meer info en foto's gelieve te mailen naar vanmele.m@gmail.com
vraagprijs 3500 euro
voor meer info en foto's gelieve te mailen naar vanmele.m@gmail.com
- Di 23 Apr 2013, 21:45
- Forum: Overige
- Onderwerp: luifel te koop
- Reacties: 0
- Weergaves: 976
luifel te koop
luifel te koop lengte 5m voor foto's en prijs mailen naar vanmele.m@gmail.com
- Do 18 Apr 2013, 08:05
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
- Reacties: 52
- Weergaves: 13359
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
oke.merci frank, dan zal ik men armkes al ma wa beginnen in smeren vo te zondag 
- Wo 17 Apr 2013, 21:42
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
- Reacties: 52
- Weergaves: 13359
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
een vraagske als er proef is in een reeks mag je dan meerijden in die reeks mee een mc lille vergunning of dagvegunning
- Di 26 Feb 2013, 18:42
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
- Reacties: 107
- Weergaves: 28666
Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST
zondag is lachen robke is zien of gij ook zoveel gaas kunt geven ne grote teut herre al is zien wie een jannet is dan 
- Wo 06 Feb 2013, 21:57
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Sportreglement 2013 vlm
- Reacties: 94
- Weergaves: 18804
Re: Sportreglement 2013 vlm
vind wel da enkel de piloten stapvoets na het rennerspark en terug mogen rijden ik hem die luxe nie da ze menne moto duwen ik kom s'zondags op sta meestal ver van het parcour af da is meestal een kwartier klote tegen da ik int rennerspark zen plezant is iets anders
- Ma 14 Jan 2013, 23:41
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Vergunning VLM
- Reacties: 13
- Weergaves: 5259
Re: Vergunning VLM
joeri normaal krijgt ge da bedrag terug had in 2005 ook zoiets aan de hand ben naar verzekering van de cross geweest en hem ne cheque gehad van 1600e en het bedrag was maar 1100e had zelfs meer gehad
was toen wel bij de vbm vlm verzekering weet ik nie nog niks aan de hand gehad tot nu toch.
- Ma 24 Dec 2012, 23:09
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Werkgroep voor zoektocht naar motorcross locaties
- Reacties: 1018
- Weergaves: 244220
Re: Werkgroep voor zoektocht naar motorcross locaties
toch wel denk ben overlaatst nog daar gaan kijken de mannen waren leuk aant spelen met hun jeepkes.
- Za 24 Nov 2012, 14:55
- Forum: Transport
- Onderwerp: dichte remork te koop
- Reacties: 3
- Weergaves: 1473
Re: dichte remork te koop
verkocht
- Vr 23 Nov 2012, 08:16
- Forum: Transport
- Onderwerp: dichte remork te koop
- Reacties: 3
- Weergaves: 1473
- Do 22 Nov 2012, 10:39
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Nieuwe regeling VBM JEUGD
- Reacties: 95
- Weergaves: 19913
Re: Nieuwe regeling VBM JEUGD
geert beter lezen in mijn bericht staat de reden van vertrek.ik ga geen 340 euro betalen voor 15 crossen hem dit jaar 290euro betaald voor 35 crossen das de reden van vertrek. hoe zou ge zelf zijn?ik zeg gewoon samen gaan werken verdeeld het dan een beetje.
- Do 22 Nov 2012, 02:25
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: kalender 2013
- Reacties: 64
- Weergaves: 15133
Re: kalender 2013
overpelt niet meer op de kalender van vlm???
- Do 22 Nov 2012, 01:05
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Nieuwe regeling VBM JEUGD
- Reacties: 95
- Weergaves: 19913
Re: Nieuwe regeling VBM JEUGD
jan ik snap u wel ma ik vind gewoon als ge wat samen gaat werken om het dan ook een beetje te verdelen gewoon voor de inrichters die het nog proberen.alé mijn gedacht he.maja ben vorig jaar overgestapt na vlm omwille van te veel datums die open stonden op de kalender vond da geld van de vergunning n...
- Wo 21 Nov 2012, 22:18
- Forum: Transport
- Onderwerp: dichte remork te koop
- Reacties: 3
- Weergaves: 1473
dichte remork te koop
dichte remork te koop binnen afmeting L 2.50m B1.25M H 1.50 enkel as tot 750kg prijs 600 euro voor foto's stuur wel via mail door krijg ze er hier niet op grtjs.
- Wo 21 Nov 2012, 22:09
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Nieuwe regeling VBM JEUGD
- Reacties: 95
- Weergaves: 19913
Re: Nieuwe regeling VBM JEUGD
vbm en mclb samen?goe voor mclb ma nie voor de vbm!vb.vbm geeft een cross ma mclb hed dan ook cross in hun streek.vind het wel nie eerlijk voor de inrichters van vbm dan,mclb piloten zullen er nie zijn ze hebben hun cross ma vbm piloten gaan wel de kas van de inrichters van mclb vullen wie wilt er d...
- Do 09 Aug 2012, 22:21
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
- Reacties: 29
- Weergaves: 8462
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
foto's van het parcour ????
- Do 09 Aug 2012, 22:21
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
- Reacties: 29
- Weergaves: 8462
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
foto's van het parcour ????