Er zijn 20 resultaten gevonden

door Geert Vandermarliere
Do 17 Mei 2012, 13:40
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Komen (www.zwaanhof.be)
Reacties: 331
Weergaves: 144004

Re: Komen (www.zwaanhof.be)

Het was open gisteren en het lag redelijk goed heb ik horen zeggen... Als het niet te veel regent zal het zaterdag dus ook wel open zijn ;-)
door Geert Vandermarliere
Za 12 Mei 2012, 13:41
Forum: mx media
Onderwerp: sick whip?
Reacties: 5
Weergaves: 3431

Re: sick whip?

dies redelijk sick ja :p
door Geert Vandermarliere
Za 12 Mei 2012, 13:37
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Komen (www.zwaanhof.be)
Reacties: 331
Weergaves: 144004

Re: Komen (www.zwaanhof.be)

tis nog altijd gesloten dit weekend..
door Geert Vandermarliere
Za 12 Mei 2012, 13:34
Forum: mx algemeen
Onderwerp: hoe best spoor nemen in bocht???
Reacties: 12
Weergaves: 3426

Re: hoe best spoor nemen in bocht???

helpt het niet een beetje als je je moto probeert te sturen via je benen? benen dichtnijpen en leunen naar binnen..
door Geert Vandermarliere
Za 12 Mei 2012, 13:32
Forum: mx algemeen
Onderwerp: honda's crf450 model 2013
Reacties: 61
Weergaves: 22947

Re: honda's crf450 model 2013

ik vrees er idd voor dat het zou kunnen dat er meer en meer overgestapt zal worden naar dubbele dempers om het geluid binnen de perken te houden... kijk maar in de supermoto wereld ;-)
door Geert Vandermarliere
Za 12 Mei 2012, 13:28
Forum: mx algemeen
Onderwerp: Promotie bij 24MX !
Reacties: 9
Weergaves: 3145

Re: Promotie bij 24MX !

ik heb ook van die bredere spanriemen en die heb ik ook een dikke 30 euro betaald. Mooie acti dus van 24MX ;)
door Geert Vandermarliere
Za 12 Mei 2012, 13:24
Forum: mx algemeen
Onderwerp: conde frankrijk
Reacties: 12
Weergaves: 3329

Re: conde frankrijk

Ze vragen idd niet altijd de licentie...
door Geert Vandermarliere
Za 12 Mei 2012, 13:23
Forum: mx algemeen
Onderwerp: Pistons nog iets waard?
Reacties: 11
Weergaves: 2835

Re: Pistons nog iets waard?

ge moet vooral kijken ter hoogte van de sigmenten aan de inlaatkant hé of ze al doorgegeven hebben of niet... maar hergebruiken zou ik toch ook niet doen hoor...
door Geert Vandermarliere
Za 12 Mei 2012, 13:18
Forum: mx algemeen
Onderwerp: ktm 250 sxf GESTOLEN !!!!
Reacties: 5
Weergaves: 2092

Re: ktm 250 sxf GESTOLEN !!!!

in welke streek is de moto gestolen?
door Geert Vandermarliere
Wo 02 Mei 2012, 19:48
Forum: mx fysiek training
Onderwerp: last van opgepompte armen en zere handen
Reacties: 8
Weergaves: 12917

Re: last van opgepompte armen en zere handen

opereren is idd een ietwat serieuzere ingreep voor een amateur hé :)
door Geert Vandermarliere
Wo 02 Mei 2012, 19:44
Forum: enduro world
Onderwerp: Banden ?
Reacties: 3
Weergaves: 3613

Re: Banden ?

waarom kijk je niet voor een 19" achterwiel dat je gebruikte banden bij crossers kan kopen? :-)
door Geert Vandermarliere
Wo 02 Mei 2012, 19:40
Forum: enduro world
Onderwerp: BIMOTA ENDURO
Reacties: 4
Weergaves: 3861

Re: BIMOTA ENDURO

die tankflaps zijn wel wennen vind ik
door Geert Vandermarliere
Wo 02 Mei 2012, 13:00
Forum: mecanic area
Onderwerp: waterpomp ktm 450 SMR lekt
Reacties: 4
Weergaves: 1538

Re: waterpomp ktm 450 SMR lekt

Zal idd de bourage zijn, maar controleer best ook de waterpomp nog eens hé
door Geert Vandermarliere
Wo 02 Mei 2012, 12:56
Forum: mecanic area
Onderwerp: zonder olie...
Reacties: 3
Weergaves: 1885

Re: zonder olie...

Hoe was je oliepeil voordat je ging gaan rijden?
door Geert Vandermarliere
Vr 16 Jul 2010, 08:10
Forum: gezocht
Onderwerp: Leatt Brace club wisselen tegen alpinestars bionic
Reacties: 5
Weergaves: 1423

Re: Leatt Brace club wisselen tegen alpinestars bionic

niet tevreden van de leatt brace mss?
door Geert Vandermarliere
Wo 19 Mei 2010, 22:42
Forum: gezocht
Onderwerp: Achterwielnaaf CRF450
Reacties: 5
Weergaves: 1362

Re: Achterwielnaaf CRF450

ik heb nog een 2e handse liggen denk ik... ;-)
door Geert Vandermarliere
Ma 22 Mar 2010, 17:35
Forum: gezocht
Onderwerp: Mag dicht
Reacties: 12
Weergaves: 1798

Re: HPI CDI voor honda crf 250 2008-2009

maat van mij heeft ne hpi cdi liggen voor u fiets ;)
door Geert Vandermarliere
Wo 10 Mar 2010, 19:52
Forum: gezocht
Onderwerp: hoog stuur
Reacties: 4
Weergaves: 970

Re: hoog stuur

steek anders gewoon stuurraisers? ;)
door Geert Vandermarliere
Zo 13 Dec 2009, 23:46
Forum: mecanic area
Onderwerp: afstelling motor
Reacties: 8
Weergaves: 2461

Re: afstelling motor

jep, anders zou het kunnen dat je meer vermogensverlies dan winst gaat hebben omdat je motor veel te arm staat ;)
door Geert Vandermarliere
Ma 30 Nov 2009, 22:55
Forum: gezocht
Onderwerp: wielen ktm sxf250
Reacties: 5
Weergaves: 1531

Re: wielen ktm sxf250

Hey heb nog een maat die splinternieuwe staan heeft, zwarte excels 8-)

Ga naar uitgebreid zoeken