Er zijn 20 resultaten gevonden
- Do 17 Mei 2012, 13:40
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Komen (www.zwaanhof.be)
- Reacties: 331
- Weergaves: 144004
Re: Komen (www.zwaanhof.be)
Het was open gisteren en het lag redelijk goed heb ik horen zeggen... Als het niet te veel regent zal het zaterdag dus ook wel open zijn 
- Za 12 Mei 2012, 13:41
- Forum: mx media
- Onderwerp: sick whip?
- Reacties: 5
- Weergaves: 3431
Re: sick whip?
dies redelijk sick ja :p
- Za 12 Mei 2012, 13:37
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Komen (www.zwaanhof.be)
- Reacties: 331
- Weergaves: 144004
Re: Komen (www.zwaanhof.be)
tis nog altijd gesloten dit weekend..
- Za 12 Mei 2012, 13:34
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: hoe best spoor nemen in bocht???
- Reacties: 12
- Weergaves: 3426
Re: hoe best spoor nemen in bocht???
helpt het niet een beetje als je je moto probeert te sturen via je benen? benen dichtnijpen en leunen naar binnen..
- Za 12 Mei 2012, 13:32
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: honda's crf450 model 2013
- Reacties: 61
- Weergaves: 22947
Re: honda's crf450 model 2013
ik vrees er idd voor dat het zou kunnen dat er meer en meer overgestapt zal worden naar dubbele dempers om het geluid binnen de perken te houden... kijk maar in de supermoto wereld 
- Za 12 Mei 2012, 13:28
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Promotie bij 24MX !
- Reacties: 9
- Weergaves: 3145
Re: Promotie bij 24MX !
ik heb ook van die bredere spanriemen en die heb ik ook een dikke 30 euro betaald. Mooie acti dus van 24MX 
- Za 12 Mei 2012, 13:24
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: conde frankrijk
- Reacties: 12
- Weergaves: 3329
Re: conde frankrijk
Ze vragen idd niet altijd de licentie...
- Za 12 Mei 2012, 13:23
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Pistons nog iets waard?
- Reacties: 11
- Weergaves: 2835
Re: Pistons nog iets waard?
ge moet vooral kijken ter hoogte van de sigmenten aan de inlaatkant hé of ze al doorgegeven hebben of niet... maar hergebruiken zou ik toch ook niet doen hoor...
- Za 12 Mei 2012, 13:18
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: ktm 250 sxf GESTOLEN !!!!
- Reacties: 5
- Weergaves: 2092
Re: ktm 250 sxf GESTOLEN !!!!
in welke streek is de moto gestolen?
- Wo 02 Mei 2012, 19:48
- Forum: mx fysiek training
- Onderwerp: last van opgepompte armen en zere handen
- Reacties: 8
- Weergaves: 12917
Re: last van opgepompte armen en zere handen
opereren is idd een ietwat serieuzere ingreep voor een amateur hé 
- Wo 02 Mei 2012, 19:44
- Forum: enduro world
- Onderwerp: Banden ?
- Reacties: 3
- Weergaves: 3613
Re: Banden ?
waarom kijk je niet voor een 19" achterwiel dat je gebruikte banden bij crossers kan kopen? 
- Wo 02 Mei 2012, 19:40
- Forum: enduro world
- Onderwerp: BIMOTA ENDURO
- Reacties: 4
- Weergaves: 3861
Re: BIMOTA ENDURO
die tankflaps zijn wel wennen vind ik
- Wo 02 Mei 2012, 13:00
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: waterpomp ktm 450 SMR lekt
- Reacties: 4
- Weergaves: 1538
Re: waterpomp ktm 450 SMR lekt
Zal idd de bourage zijn, maar controleer best ook de waterpomp nog eens hé
- Wo 02 Mei 2012, 12:56
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: zonder olie...
- Reacties: 3
- Weergaves: 1885
Re: zonder olie...
Hoe was je oliepeil voordat je ging gaan rijden?
- Vr 16 Jul 2010, 08:10
- Forum: gezocht
- Onderwerp: Leatt Brace club wisselen tegen alpinestars bionic
- Reacties: 5
- Weergaves: 1423
Re: Leatt Brace club wisselen tegen alpinestars bionic
niet tevreden van de leatt brace mss?
- Wo 19 Mei 2010, 22:42
- Forum: gezocht
- Onderwerp: Achterwielnaaf CRF450
- Reacties: 5
- Weergaves: 1362
Re: Achterwielnaaf CRF450
ik heb nog een 2e handse liggen denk ik... 
Re: HPI CDI voor honda crf 250 2008-2009
maat van mij heeft ne hpi cdi liggen voor u fiets 
- Wo 10 Mar 2010, 19:52
- Forum: gezocht
- Onderwerp: hoog stuur
- Reacties: 4
- Weergaves: 970
Re: hoog stuur
steek anders gewoon stuurraisers? 
- Zo 13 Dec 2009, 23:46
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: afstelling motor
- Reacties: 8
- Weergaves: 2461
Re: afstelling motor
jep, anders zou het kunnen dat je meer vermogensverlies dan winst gaat hebben omdat je motor veel te arm staat 
- Ma 30 Nov 2009, 22:55
- Forum: gezocht
- Onderwerp: wielen ktm sxf250
- Reacties: 5
- Weergaves: 1531
Re: wielen ktm sxf250
Hey heb nog een maat die splinternieuwe staan heeft, zwarte excels 