Er zijn 2 resultaten gevonden
- Ma 21 Dec 2009, 13:16
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: uit een blad van groen
- Reacties: 167
- Weergaves: 20881
Re: uit een blad van groen
Rectificatie moet er komen :evil: 2e brief opstellen met dat zijn/hun reactie gewaardeerd wordt. Het geld kan gestort worden maar dat er over de rectificatie nog niet is gesproken. Dit dient wel te gebeuren en onder onze goedkeur Etc. Verder is het een Piet jan snot verhaal dat hij niks met die foto...
- Ma 14 Dec 2009, 21:20
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: uit een blad van groen
- Reacties: 167
- Weergaves: 20881
Re: uit een blad van groen
Mooi forum kerels hier. Ik, de berijder ;), zal zich ook maar ff melden dan. Erg goed om te lezen dat jullie zo fanatiek er op in gaan en antwoorden van hem eisen. Ga zo door! Hij zal nu weten dat er genoeg mensen zijn waarvan hij de sport kapot maakt. Wel erg vind ik zijn standaard politie tegenre...