Er zijn 16 resultaten gevonden
- Wo 26 Sep 2012, 17:28
- Forum: Kledij
- Onderwerp: bell moto 8 manic
- Reacties: 3
- Weergaves: 1028
Re: bell moto 8 manic
Hoeveell?
- Vr 27 Jan 2012, 23:16
- Forum: Kledij
- Onderwerp: Helmen laarzen brillen
- Reacties: 4
- Weergaves: 1156
Re: Helmen laarzen brillen
heb je foto's van de o-frames?
- Vr 27 Jan 2012, 16:49
- Forum: Kledij
- Onderwerp: solden garageverkoop !!!
- Reacties: 20
- Weergaves: 4974
Re: solden garageverkoop !!!
Wat vraag je voor de rode Oakley ?
- Do 26 Jan 2012, 17:16
- Forum: Kledij
- Onderwerp: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model gpx
- Reacties: 5
- Weergaves: 1260
Re: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model
wat vraag je voor die groen/roze von zipper?
- Wo 01 Dec 2010, 21:01
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
- Reacties: 46
- Weergaves: 14466
Re: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
ik gewoon mon 
- Ma 29 Nov 2010, 16:20
- Forum: mx jeugd
- Onderwerp: jan met de korte pet
- Reacties: 0
- Weergaves: 1860
jan met de korte pet
een te kleene pet gekocht 
- Do 10 Jun 2010, 19:47
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Wat is de beste crosbril ?
- Reacties: 19
- Weergaves: 3324
Re: Wat is de beste crosbril ?
Neem een ARAI,
daar past alles in.
neem x-brand of smith
daar past alles in.
neem x-brand of smith
Re: WK 2010
En als ze nou van Suzuki gewoon geruild hebben, eerst was het rockstar beursfoon en redbull teka suzuki en nu is het andersom!
- Do 18 Feb 2010, 17:21
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Circuit Maasvlakte
- Reacties: 89
- Weergaves: 25577
Re: Circuit Maasvlakte
Boyd Veraart schreef:Donderdag: ik ben er vandaag weesten rijden en de baan ligt egt klapzand!
ligt gewoon super!
Ja, ik zag het ook ja.
- Do 18 Feb 2010, 17:21
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Circuit Maasvlakte
- Reacties: 89
- Weergaves: 25577
Re: Circuit Maasvlakte
Donderdag: ik ben er vandaag weesten rijden en de baan ligt egt klapzand!
ligt gewoon super!
ligt gewoon super!
- Wo 17 Feb 2010, 20:05
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Kan niet kiezen welke helm.....(Helm is binnen)
- Reacties: 84
- Weergaves: 11082
Re: Kan niet kiezen welke helm.....(Helm is binnen)
Werner Castelyns schreef:Duur?
Voor sommigen wel, anderen dan weer niet!
Of zoals de Amerikanen zeggen: If you have a $10 head, buy a $10 helmet.
ik ga toch liever om een arai voor 4 á 500 euro!
- Wo 17 Feb 2010, 18:12
- Forum: mx pro
- Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
- Reacties: 42
- Weergaves: 6722
Re: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
vind dit een goed idee, die 350. zoals voor velen is zo'n 450 gwn te zwaar/bruut, en die 350 gaat het beste van de 2 combineren. beetje lichter/handelbaarder zoals een 250 maar toch iets meer power... dat er gang in zit is al bewezen, ik kijk uit naar tests als hij uitkomt. dan moet je een nieuwe h...
- Wo 17 Feb 2010, 18:09
- Forum: mx pro
- Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
- Reacties: 42
- Weergaves: 6722
Re: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
Schroyen Pierre schreef:Ik denk zelfs als je terug een echt mx-circuit maakt,zonder al die kunstmatige gebouwde hindernissen,dat het zelfs mogelijk is om terug met meer dan 450cc te rijden is,maar ja ik ben dan ook van de oude generatie
daar heb je wel gelijk ik denk ik, zou wel mooi zijn 500 250 en 125
- Ma 15 Feb 2010, 11:03
- Forum: mx pro
- Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
- Reacties: 42
- Weergaves: 6722
Re: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
Goossensbart schreef:Mag je met de 350 bij de 450 starten
Jazeker, cairoli reed in mantova ook met de 350 bij de mx1 en mike alessi rijd het hele seizoen in amerika op de 350.
- Ma 15 Feb 2010, 09:45
- Forum: mx pro
- Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
- Reacties: 42
- Weergaves: 6722
Re: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
Peter Wynants2 schreef:Laat ze van de MX1 klasse maar een 350 maken... en van de MX2 klasse dan een 2takt klasse
En dan? een grote hobbysport er van maken en alles maar een beetje lala zonder volgorde dat kan toch niet!
- Zo 14 Feb 2010, 16:16
- Forum: mx pro
- Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
- Reacties: 42
- Weergaves: 6722
KTM 350, De ondergang van de motorcross.
De KTM 350 word de ondergang als andere merken meegaan, dan word de mx2 350 door er 100cc bij te doen en de mx1 word 350 door er 100cc af te doen en dan krijg je ÉÉN klasse, de mx1/2 de 350cc 