Er zijn 16 resultaten gevonden

door Boyd Veraart
Wo 26 Sep 2012, 17:28
Forum: Kledij
Onderwerp: bell moto 8 manic
Reacties: 3
Weergaves: 1029

Re: bell moto 8 manic

Hoeveell?
door Boyd Veraart
Vr 27 Jan 2012, 23:16
Forum: Kledij
Onderwerp: Helmen laarzen brillen
Reacties: 4
Weergaves: 1158

Re: Helmen laarzen brillen

heb je foto's van de o-frames?
door Boyd Veraart
Vr 27 Jan 2012, 16:49
Forum: Kledij
Onderwerp: solden garageverkoop !!!
Reacties: 20
Weergaves: 4974

Re: solden garageverkoop !!!

Wat vraag je voor de rode Oakley ?
door Boyd Veraart
Do 26 Jan 2012, 17:16
Forum: Kledij
Onderwerp: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model gpx
Reacties: 5
Weergaves: 1261

Re: diverse crossbrillen leatt breace laatste nieuw model

wat vraag je voor die groen/roze von zipper?
door Boyd Veraart
Wo 01 Dec 2010, 21:01
Forum: mx jeugd
Onderwerp: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011
Reacties: 46
Weergaves: 14467

Re: welke jeugdpiloot rijd waar in 2011

ik gewoon mon :idea:
door Boyd Veraart
Ma 29 Nov 2010, 16:20
Forum: mx jeugd
Onderwerp: jan met de korte pet
Reacties: 0
Weergaves: 1860

jan met de korte pet

een te kleene pet gekocht :o
door Boyd Veraart
Do 10 Jun 2010, 19:47
Forum: mx algemeen
Onderwerp: Wat is de beste crosbril ?
Reacties: 19
Weergaves: 3325

Re: Wat is de beste crosbril ?

Neem een ARAI,
daar past alles in.
neem x-brand of smith
door Boyd Veraart
Za 06 Mar 2010, 21:20
Forum: mx pro
Onderwerp: WK 2010
Reacties: 431
Weergaves: 59438

Re: WK 2010

En als ze nou van Suzuki gewoon geruild hebben, eerst was het rockstar beursfoon en redbull teka suzuki en nu is het andersom!
door Boyd Veraart
Do 18 Feb 2010, 17:21
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Circuit Maasvlakte
Reacties: 89
Weergaves: 25580

Re: Circuit Maasvlakte

Boyd Veraart schreef:Donderdag: ik ben er vandaag weesten rijden en de baan ligt egt klapzand!
ligt gewoon super!

Ja, ik zag het ook ja.
door Boyd Veraart
Do 18 Feb 2010, 17:21
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Circuit Maasvlakte
Reacties: 89
Weergaves: 25580

Re: Circuit Maasvlakte

Donderdag: ik ben er vandaag weesten rijden en de baan ligt egt klapzand!
ligt gewoon super!
door Boyd Veraart
Wo 17 Feb 2010, 20:05
Forum: mx algemeen
Onderwerp: Kan niet kiezen welke helm.....(Helm is binnen)
Reacties: 84
Weergaves: 11082

Re: Kan niet kiezen welke helm.....(Helm is binnen)

Werner Castelyns schreef:Duur?

Voor sommigen wel, anderen dan weer niet!
Of zoals de Amerikanen zeggen: If you have a $10 head, buy a $10 helmet. ;)

ik ga toch liever om een arai voor 4 á 500 euro!
door Boyd Veraart
Wo 17 Feb 2010, 18:12
Forum: mx pro
Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
Reacties: 42
Weergaves: 6723

Re: KTM 350, De ondergang van de motorcross.

vind dit een goed idee, die 350. zoals voor velen is zo'n 450 gwn te zwaar/bruut, en die 350 gaat het beste van de 2 combineren. beetje lichter/handelbaarder zoals een 250 maar toch iets meer power... dat er gang in zit is al bewezen, ik kijk uit naar tests als hij uitkomt. dan moet je een nieuwe h...
door Boyd Veraart
Wo 17 Feb 2010, 18:09
Forum: mx pro
Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
Reacties: 42
Weergaves: 6723

Re: KTM 350, De ondergang van de motorcross.

Schroyen Pierre schreef:Ik denk zelfs als je terug een echt mx-circuit maakt,zonder al die kunstmatige gebouwde hindernissen,dat het zelfs mogelijk is om terug met meer dan 450cc te rijden is,maar ja ik ben dan ook van de oude generatie

daar heb je wel gelijk ik denk ik, zou wel mooi zijn 500 250 en 125
door Boyd Veraart
Ma 15 Feb 2010, 11:03
Forum: mx pro
Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
Reacties: 42
Weergaves: 6723

Re: KTM 350, De ondergang van de motorcross.

Goossensbart schreef:Mag je met de 350 bij de 450 starten


Jazeker, cairoli reed in mantova ook met de 350 bij de mx1 en mike alessi rijd het hele seizoen in amerika op de 350.
door Boyd Veraart
Ma 15 Feb 2010, 09:45
Forum: mx pro
Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
Reacties: 42
Weergaves: 6723

Re: KTM 350, De ondergang van de motorcross.

Peter Wynants2 schreef:Laat ze van de MX1 klasse maar een 350 maken... en van de MX2 klasse dan een 2takt klasse :D


En dan? een grote hobbysport er van maken en alles maar een beetje lala zonder volgorde dat kan toch niet!
door Boyd Veraart
Zo 14 Feb 2010, 16:16
Forum: mx pro
Onderwerp: KTM 350, De ondergang van de motorcross.
Reacties: 42
Weergaves: 6723

KTM 350, De ondergang van de motorcross.

De KTM 350 word de ondergang als andere merken meegaan, dan word de mx2 350 door er 100cc bij te doen en de mx1 word 350 door er 100cc af te doen en dan krijg je ÉÉN klasse, de mx1/2 de 350cc :!:

Ga naar uitgebreid zoeken