Er is 1 resultaat gevonden
- Vr 09 Apr 2010, 19:57
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland
- Reacties: 23
- Weergaves: 5243
Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland
Geloof dat het bij de dmx wel het ergste is van nederland, als het om gezeur gaat. Bij de knmv jeugd is het al een stuk minder (niet dat er niet gezeurd wordt). En bij de open clubcrossen en MON wedstrijden zijn ze volgens mij blij als er genoeg mensen komen.