Er is 1 resultaat gevonden

door Koen Pijpers
Vr 09 Apr 2010, 19:57
Forum: mx algemeen
Onderwerp: Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland
Reacties: 23
Weergaves: 5243

Re: belgen niet meer welkom op DMX in Nederland

Geloof dat het bij de dmx wel het ergste is van nederland, als het om gezeur gaat. Bij de knmv jeugd is het al een stuk minder (niet dat er niet gezeurd wordt). En bij de open clubcrossen en MON wedstrijden zijn ze volgens mij blij als er genoeg mensen komen.

Ga naar uitgebreid zoeken