Er zijn 24 resultaten gevonden

door Divina Parewyck
Ma 16 Jul 2012, 10:38
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Ik wil iedereen bedanken voor de steun die wij ondanks alles toch gekregen hebben het afgelopen weekend. Wij hebben inderdaad heel hard getijfeld om het te laten doorgaan of niet maar zoals jullie al wel vernomen hebben met nog geen 60 piloten op zaterdagavond weet je wel al genoeg. Wij kregen ook v...
door Divina Parewyck
Vr 13 Jul 2012, 07:08
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Dag Wim, bedankt voor jouw reactie, spijtig dat je niet kan rijden maar alvast langs deze weg veel beterschap gewenst
guy en familie
door Divina Parewyck
Do 12 Jul 2012, 10:50
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Beste lieven ik stel voor dat je dit weekend thuis blijft en ons niet komt ambeteren, ten eerste als er niemand van ons op het parcour is heb jij daar niet te zoeken, ik weet ook wel met wie en waarom je dit allemaal doet, ik weet heel goed wie je bent. Tegenwerken is niet moeilijk en alles opblazen...
door Divina Parewyck
Wo 11 Jul 2012, 21:29
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

er staan nieuwe foto's van vandaag op facebook van divy parewyck ik kan spijtig genoeg de foto's niet plaatsen of forum
guy van heck
door Divina Parewyck
Wo 11 Jul 2012, 21:02
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

hey ik heb foto's hoe kan ik deze aan jou bezorgen thanks divy
door Divina Parewyck
Wo 11 Jul 2012, 20:43
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

bedankt suske ik heb vernomen dat jij fotokes kan plaatsen op forum guy gaat er seffens nog wa meehebben als hij thuis is mocht je dit willen doen laat het me weten en alvast al bedankt op voorhand ;)
door Divina Parewyck
Wo 11 Jul 2012, 20:41
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

alles ligt er perfect bij ge moogt gerust rondvragen er is hier al volk genoeg komen kijken en iedereen vindt dat her parcour en rennerspark er SUPER bijligt hopelijk blijft het weer nu nog wat gunstig en dan komt dit allemaal dik in orde
door Divina Parewyck
Wo 11 Jul 2012, 19:59
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

geachte is het mogelijk deze fotos onmiddellijk te verwijderen want deze zijn niet van het parcour in heldergem, de federatie is ingelicht en als de foto's niet verdwijnen gaan wij verdere stappen ondernemen mvg guy van heck
door Divina Parewyck
Wo 11 Jul 2012, 19:53
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

beste kris mertens
als inrichter van de cross in heldergem zou ik graag weten vanwaar deze foto's komen dit is niet het plein in heldergem mijn vraag naar u toe WIE WIL DE CROSS SABOTEREN ??????????????????????
door Divina Parewyck
Wo 11 Jul 2012, 07:03
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

@michael voor het moment is het nog altijd perfect te doen parcour is volledig af ik ga straks nog wat foto's trekken en zal ze deze avond plaatsen (via facebook waar er al opstaan) want ik krijg ze hier niet op
groetjes
guy van heck
door Divina Parewyck
Ma 09 Jul 2012, 21:36
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

hallo iedereen Zoals beloofd enkele foto's van heldergem Er zijn momenteel nog geen sporen van onze wagens, tractors, kranen, ... dus dat valt allemaal best mee Ik kan de foto's niet plaatsen maar heb deze op mijn facebook gezet hopelijk lukt het en mocht het niet zo zijn altijd welkom als iemand de...
door Divina Parewyck
Zo 08 Jul 2012, 18:18
Forum: mx amateur
Onderwerp: bryan maes out
Reacties: 7
Weergaves: 2714

Re: bryan maes out

Heel veel beterschap, hopelijk valt de pijn een beetje mee en komt alles rap terug in orde !!
vanwege Guy, Divy, Yurek en Lotte (familie Van Heck - Parewyck)
door Divina Parewyck
Di 03 Jul 2012, 20:11
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

hallo

wie graag al enkele foto's ziet van het parcour van vorig jaar in Heldergem kan deze bekijken via facebook op naam van divy parewyck (mapje cross heldergem 2011)
het parcour wordt niet veranderd dit jaar maar er volgen wel nog foto's komend weekend of begin volgende week
door Divina Parewyck
Ma 02 Jul 2012, 21:59
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Hallo iedereen
parcour is volledig hetzelfde als vorig jaar, foto's volgen in de loop van volgende week
zaterdag wordt het plein aangemaakt en dan worden er foto's getrokken en op forum geplaatst
nog effkes geduld :)
mvg
Guy Van Heck
door Divina Parewyck
Wo 27 Jun 2012, 18:36
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Reacties: 80
Weergaves: 21824

VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Langs deze weg wil ik enkele roddels wegvegen. De motorcrosswedstrijd te HELDERGEM op 14 en 15 juli 2012 GAAT WEL DOOR!!! Wij hopen veel piloten en toeschouwers te mogen ontvangen en hopen op een gunstig weertje. Wij doen alvast ons best om de organisatie vlot te laten verlopen en proberen er een le...
door Divina Parewyck
Vr 23 Sep 2011, 11:37
Forum: mx amateur
Onderwerp: veel beterschap aan Gunther Uyttersprot
Reacties: 27
Weergaves: 4811

Re: veel beterschap aan Gunther Uyttersprot

Hallo iedereen Gunther is gisteren geopereerd aan zijn voet (eindelijk) Hij heeft heel veel pijn en er staat een vrij zware revalidatie voor de deur maar wij weten dat Gunther een vechter is en dat hij zich hier wel doorslaat Hij zal er dus spijtig niet bij zijn dit weekend in Herzele om te vieren (...
door Divina Parewyck
Ma 12 Sep 2011, 19:53
Forum: mx amateur
Onderwerp: veel beterschap aan Gunther Uyttersprot
Reacties: 27
Weergaves: 4811

veel beterschap aan Gunther Uyttersprot

Onze piloot Gunther Uyttersprot is gisteren bij de training vrij zwaar te val gekomen. Hij heeft hierbij een open voetbreuk en de twee enkels zijn ook gebroken. Ze hebben zijn voet al rechtgezet maar hij wordt deze week (waarschijnlijk woensdag) nog geopereerd. Gunther maatje wordt maar rap weer bet...
door Divina Parewyck
Ma 12 Sep 2011, 08:16
Forum: mx amateur
Onderwerp: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck
Reacties: 103
Weergaves: 18036

Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck

Heel veel sterkte voor de familie van Francis
vanwege de familie Van Heck - Parewyck
Guy, Divy, Yurek en Lotte
door Divina Parewyck
Wo 07 Sep 2011, 09:13
Forum: mx amateur
Onderwerp: VJMO-MCLB HOREBEKE 3-4 SEPTEMBER
Reacties: 48
Weergaves: 10105

Re: VJMO-MCLB HOREBEKE 3-4 SEPTEMBER

ik wil ook even iets kwijt, wij zijn ook maar om 21u20 van het rennesrspark getrokken ook al stonden wij van 18u klaar om te vertrekken (heb ook twee schoolgaande kinderen) bij ons zijn ze ook niet gekomen (wel steeds voorbijrijden) en wij hebben nochtans niet gescholden maar zoals eerder vernoemd d...
door Divina Parewyck
Ma 25 Jul 2011, 18:58
Forum: mx amateur
Onderwerp: Heldergem 22-23-24 juli
Reacties: 33
Weergaves: 8173

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Bedankt voor de positieve reacties!! Wij hebben geprobeerd ons best te doen bij de aanleg van het parcour om het toch een beetje tof en aangenaam te maken voor elke piloot en aan de positieve commentaren te zien zijn wij hierin geslaagd voor onze eerste organisatie. Bedankt voor de grote opkomst ond...

Ga naar uitgebreid zoeken