Er zijn 24 resultaten gevonden
- Ma 16 Jul 2012, 10:38
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Ik wil iedereen bedanken voor de steun die wij ondanks alles toch gekregen hebben het afgelopen weekend. Wij hebben inderdaad heel hard getijfeld om het te laten doorgaan of niet maar zoals jullie al wel vernomen hebben met nog geen 60 piloten op zaterdagavond weet je wel al genoeg. Wij kregen ook v...
- Vr 13 Jul 2012, 07:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Dag Wim, bedankt voor jouw reactie, spijtig dat je niet kan rijden maar alvast langs deze weg veel beterschap gewenst
guy en familie
guy en familie
- Do 12 Jul 2012, 10:50
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Beste lieven ik stel voor dat je dit weekend thuis blijft en ons niet komt ambeteren, ten eerste als er niemand van ons op het parcour is heb jij daar niet te zoeken, ik weet ook wel met wie en waarom je dit allemaal doet, ik weet heel goed wie je bent. Tegenwerken is niet moeilijk en alles opblazen...
- Wo 11 Jul 2012, 21:29
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
er staan nieuwe foto's van vandaag op facebook van divy parewyck ik kan spijtig genoeg de foto's niet plaatsen of forum
guy van heck
guy van heck
- Wo 11 Jul 2012, 21:02
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
hey ik heb foto's hoe kan ik deze aan jou bezorgen thanks divy
- Wo 11 Jul 2012, 20:43
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
bedankt suske ik heb vernomen dat jij fotokes kan plaatsen op forum guy gaat er seffens nog wa meehebben als hij thuis is mocht je dit willen doen laat het me weten en alvast al bedankt op voorhand 
- Wo 11 Jul 2012, 20:41
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
alles ligt er perfect bij ge moogt gerust rondvragen er is hier al volk genoeg komen kijken en iedereen vindt dat her parcour en rennerspark er SUPER bijligt hopelijk blijft het weer nu nog wat gunstig en dan komt dit allemaal dik in orde
- Wo 11 Jul 2012, 19:59
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
geachte is het mogelijk deze fotos onmiddellijk te verwijderen want deze zijn niet van het parcour in heldergem, de federatie is ingelicht en als de foto's niet verdwijnen gaan wij verdere stappen ondernemen mvg guy van heck
- Wo 11 Jul 2012, 19:53
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
beste kris mertens
als inrichter van de cross in heldergem zou ik graag weten vanwaar deze foto's komen dit is niet het plein in heldergem mijn vraag naar u toe WIE WIL DE CROSS SABOTEREN ??????????????????????
als inrichter van de cross in heldergem zou ik graag weten vanwaar deze foto's komen dit is niet het plein in heldergem mijn vraag naar u toe WIE WIL DE CROSS SABOTEREN ??????????????????????
- Wo 11 Jul 2012, 07:03
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
@michael voor het moment is het nog altijd perfect te doen parcour is volledig af ik ga straks nog wat foto's trekken en zal ze deze avond plaatsen (via facebook waar er al opstaan) want ik krijg ze hier niet op
groetjes
guy van heck
groetjes
guy van heck
- Ma 09 Jul 2012, 21:36
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
hallo iedereen Zoals beloofd enkele foto's van heldergem Er zijn momenteel nog geen sporen van onze wagens, tractors, kranen, ... dus dat valt allemaal best mee Ik kan de foto's niet plaatsen maar heb deze op mijn facebook gezet hopelijk lukt het en mocht het niet zo zijn altijd welkom als iemand de...
- Zo 08 Jul 2012, 18:18
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: bryan maes out
- Reacties: 7
- Weergaves: 2714
Re: bryan maes out
Heel veel beterschap, hopelijk valt de pijn een beetje mee en komt alles rap terug in orde !!
vanwege Guy, Divy, Yurek en Lotte (familie Van Heck - Parewyck)
vanwege Guy, Divy, Yurek en Lotte (familie Van Heck - Parewyck)
- Di 03 Jul 2012, 20:11
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
hallo
wie graag al enkele foto's ziet van het parcour van vorig jaar in Heldergem kan deze bekijken via facebook op naam van divy parewyck (mapje cross heldergem 2011)
het parcour wordt niet veranderd dit jaar maar er volgen wel nog foto's komend weekend of begin volgende week
wie graag al enkele foto's ziet van het parcour van vorig jaar in Heldergem kan deze bekijken via facebook op naam van divy parewyck (mapje cross heldergem 2011)
het parcour wordt niet veranderd dit jaar maar er volgen wel nog foto's komend weekend of begin volgende week
- Ma 02 Jul 2012, 21:59
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Hallo iedereen
parcour is volledig hetzelfde als vorig jaar, foto's volgen in de loop van volgende week
zaterdag wordt het plein aangemaakt en dan worden er foto's getrokken en op forum geplaatst
nog effkes geduld
mvg
Guy Van Heck
parcour is volledig hetzelfde als vorig jaar, foto's volgen in de loop van volgende week
zaterdag wordt het plein aangemaakt en dan worden er foto's getrokken en op forum geplaatst
nog effkes geduld
mvg
Guy Van Heck
- Wo 27 Jun 2012, 18:36
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
- Reacties: 80
- Weergaves: 21824
VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012
Langs deze weg wil ik enkele roddels wegvegen. De motorcrosswedstrijd te HELDERGEM op 14 en 15 juli 2012 GAAT WEL DOOR!!! Wij hopen veel piloten en toeschouwers te mogen ontvangen en hopen op een gunstig weertje. Wij doen alvast ons best om de organisatie vlot te laten verlopen en proberen er een le...
- Vr 23 Sep 2011, 11:37
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: veel beterschap aan Gunther Uyttersprot
- Reacties: 27
- Weergaves: 4811
Re: veel beterschap aan Gunther Uyttersprot
Hallo iedereen Gunther is gisteren geopereerd aan zijn voet (eindelijk) Hij heeft heel veel pijn en er staat een vrij zware revalidatie voor de deur maar wij weten dat Gunther een vechter is en dat hij zich hier wel doorslaat Hij zal er dus spijtig niet bij zijn dit weekend in Herzele om te vieren (...
- Ma 12 Sep 2011, 19:53
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: veel beterschap aan Gunther Uyttersprot
- Reacties: 27
- Weergaves: 4811
veel beterschap aan Gunther Uyttersprot
Onze piloot Gunther Uyttersprot is gisteren bij de training vrij zwaar te val gekomen. Hij heeft hierbij een open voetbreuk en de twee enkels zijn ook gebroken. Ze hebben zijn voet al rechtgezet maar hij wordt deze week (waarschijnlijk woensdag) nog geopereerd. Gunther maatje wordt maar rap weer bet...
- Ma 12 Sep 2011, 08:16
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck
- Reacties: 103
- Weergaves: 18036
Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck
Heel veel sterkte voor de familie van Francis
vanwege de familie Van Heck - Parewyck
Guy, Divy, Yurek en Lotte
vanwege de familie Van Heck - Parewyck
Guy, Divy, Yurek en Lotte
- Wo 07 Sep 2011, 09:13
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VJMO-MCLB HOREBEKE 3-4 SEPTEMBER
- Reacties: 48
- Weergaves: 10105
Re: VJMO-MCLB HOREBEKE 3-4 SEPTEMBER
ik wil ook even iets kwijt, wij zijn ook maar om 21u20 van het rennesrspark getrokken ook al stonden wij van 18u klaar om te vertrekken (heb ook twee schoolgaande kinderen) bij ons zijn ze ook niet gekomen (wel steeds voorbijrijden) en wij hebben nochtans niet gescholden maar zoals eerder vernoemd d...
- Ma 25 Jul 2011, 18:58
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Heldergem 22-23-24 juli
- Reacties: 33
- Weergaves: 8173
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Bedankt voor de positieve reacties!! Wij hebben geprobeerd ons best te doen bij de aanleg van het parcour om het toch een beetje tof en aangenaam te maken voor elke piloot en aan de positieve commentaren te zien zijn wij hierin geslaagd voor onze eerste organisatie. Bedankt voor de grote opkomst ond...