Er zijn 12 resultaten gevonden
- Wo 19 Sep 2012, 14:01
- Forum: Motoren
- Onderwerp: Mooie Honda CRF 450 te koop
- Reacties: 1
- Weergaves: 874
Re: Mooie Honda CRF 450 te koop
verkocht, mag gesloten
- Di 11 Sep 2012, 09:40
- Forum: Motoren
- Onderwerp: Mooie Honda CRF 450 te koop
- Reacties: 1
- Weergaves: 874
Mooie Honda CRF 450 te koop
Te koop crf 450 2010 Nette moto in goede staat - hobbyrijder -renthal twinwall RC -vering WVR -ZETA koppelingshendel -ZAP voetsteunen -verlengde link -extra set volledige plastiek - 6l olie + oliefilter Juweeltje. Loopt als een klok. Mag weg wegens blessure. 3199 euro http://i1056.photobucket.com/al...
- Di 11 Sep 2012, 09:22
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: veel meer lawaai van horensbergdam!!!!!!!!!!!!
- Reacties: 20
- Weergaves: 4665
Re: veel meer lawaai van horensbergdam!!!!!!!!!!!!
Het wordt tijd dat mensen verdraagzamer worden en ieders hobby respecteert. Maar dat is een droom zeker!
- Zo 05 Aug 2012, 12:27
- Forum: mx pro
- Onderwerp: GP #12 Loket
- Reacties: 254
- Weergaves: 38114
Re: GP #12 Loket
Wel spaans commentaar
- Vr 10 Feb 2012, 09:09
- Forum: mx training pix
- Onderwerp: MX indoor Genk 02-02-2012
- Reacties: 3
- Weergaves: 1294
Re: MX indoor Genk 02-02-2012
Piet, bedankt voor foto's van 08/02. Prachtige foto's. Tevens dank aan AMC Genk voor de nette baan en goede organisatie.
- Vr 23 Dec 2011, 16:40
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: MXdecalplanet
- Reacties: 17
- Weergaves: 4844
Re: MXdecalplanet
In het verleden eens stickerset bij hen besteld. Ook even moeten wachten (2 weken) en 1 maal moeten mailen, maar uiteindelijk toch ontvangen.
- Do 15 Sep 2011, 10:51
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck
- Reacties: 103
- Weergaves: 18036
Re: Tragisch overlijden mclb piloot , nationaal Francis de Ruyck
Veel sterkte aan familie en vrienden.
RIP
RIP
- Ma 12 Sep 2011, 06:44
- Forum: mx training pix
- Onderwerp: Genk 10-09-2011
- Reacties: 1
- Weergaves: 839
Re: Genk 10-09-2011
Piet Janssen schreef:http://www.photojanssen.nl
thanx Piet
- Di 26 Jul 2011, 20:23
- Forum: mx training pix
- Onderwerp: Genk 23-07-2011
- Reacties: 2
- Weergaves: 1495
Re: Genk 23-07-2011
Bob Van Looveren schreef:Thx Piet!
Nice pix
- Zo 24 Jul 2011, 09:40
- Forum: mx pro
- Onderwerp: EVERTS&FRIENDS 21 juli
- Reacties: 95
- Weergaves: 17877
Re: EVERTS&FRIENDS 21 juli
Mooie motorcrossdag. Reverse race was top. Goncalves en Herlings waren enigen die de laatste dam met step-up in tegenovergestelde richting in 1 keer namen. Fantastisch!!!!
- Ma 11 Jul 2011, 09:43
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
- Reacties: 299
- Weergaves: 144523
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
[ Nee sorry Geert, kan geen van bijden vinden tussen de foto's. Weet er iemand missch een manier waarop ik alle foto's ergens online kan zetten zodat iedereen zelf kan kijken of je er tussen staat? (dat zou me heel wat tijd besparen alle foto's te bekijken) Ik heb ook een kort filmpje (2 min) van va...
- Zo 10 Jul 2011, 11:28
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
- Reacties: 299
- Weergaves: 144523
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Kheb wel enkele foto's van vorige zondag, van tussen half 12 en half 2 ofzo. Toen lag het ook best wel goed! & mooi filmke! hey Simon, Was er zondag 3 juli ook met mijn neef. Heb je toevallig foto gemaakt van Honda Crf rood met nr 17 (geel nummerbord met zwarte cijfers)? Droeg wit-zwarte kledij...