Er zijn 15 resultaten gevonden
- Ma 16 Apr 2012, 16:56
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
- Reacties: 59
- Weergaves: 10446
Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
Kan je met een vbm vergunning en een dag vergunning in de reeks mee rijden?
- Di 27 Mar 2012, 16:58
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart
- Reacties: 59
- Weergaves: 13782
Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart
Innige deelneming veel sterke in de moeilijke tijden aan familie en vrienden jun.mx1/3 N°90
- Ma 19 Mar 2012, 17:44
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM te Neerpelt 17en18maart
- Reacties: 14
- Weergaves: 4260
Re: VBM te Neerpelt 17en18maart
Bedankt voor de foto´s jun.n°90
- Wo 07 Mar 2012, 12:55
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vbm Helchteren
- Reacties: 21
- Weergaves: 5662
Re: vbm Helchteren
GAAT CROSS DOOR???????
- Di 06 Mar 2012, 18:20
- Forum: mx amateur pix
- Onderwerp: VBM Overpelt 4 maart
- Reacties: 8
- Weergaves: 2267
Re: VBM Overpelt 4 maart
Merci voor de foto's jun.mx1-3 n°90
- Di 07 Feb 2012, 21:44
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vbm kalender vergadering 2012
- Reacties: 287
- Weergaves: 49023
Re: vbm kalender vergadering 2012
Is er al een difinitieve kalender??
Waar en wanneer zijn de proeven??
Waar en wanneer zijn de proeven??
- Za 28 Jan 2012, 16:32
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
- Reacties: 9
- Weergaves: 4431
Re: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
WELKE BAAN LIGT ER GOED BIJ VOOR HET WEEKEND
- Za 28 Jan 2012, 16:30
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
- Reacties: 9
- Weergaves: 4431
- Wo 11 Jan 2012, 12:26
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
- Reacties: 9
- Weergaves: 4431
Re: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
Crossterrein Lommel is geopend terrein si volledig berijdbaar.
al het water is verwijderd maandag 9 1 2012
al het water is verwijderd maandag 9 1 2012
- Di 03 Jan 2012, 18:21
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
- Reacties: 9
- Weergaves: 4431
Re: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
WAAR EN WELKE CROSSBAAN KAN ER NU GECROSST WORDEN OF ZIJN OPEN
- Do 22 Dec 2011, 17:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM 2012 POLL MX2 en MX1 splitsen of niet
- Reacties: 21
- Weergaves: 5589
- Di 06 Dec 2011, 16:43
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Het mooiste amateur parcours op de vlaamse kalender!!
- Reacties: 87
- Weergaves: 99042
Re: Het mooiste amateur parcours op de vlaamse kalender!!
VBM MOLENBEERSEL ZOU EEN MOOI CIRCUIT KAN OVERAL GEMAAKT WORDEN
- Ma 28 Nov 2011, 17:27
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM 2012 POLL MX2 en MX1 splitsen of niet
- Reacties: 21
- Weergaves: 5589
Re: VBM 2012 POLL MX2 en MX1 splitsen of niet
men zou de juniors toch apart moeten laten rijden, als al de vergunninghouders komen zou deze reeks met meer dan 60 piloten aan de baar staan.
- Za 12 Nov 2011, 10:48
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: TOPIC EETFESTIJNEN
- Reacties: 86
- Weergaves: 18984
Re: TOPIC EETFESTIJNEN
GROOT EETFESTIJN T.V.V. MOTORCROSSER EDWIN VAN BAELEN ZONDAG 20 NOVEMBER 2011 VANAF 12.00h. TOT 20.00h. TOMATENSOEP,STEAK,MOSSELEN,STOOFVLEES HALVE HAAN, VIDE, EN KINDER MENU DESSERT:CHOCOMOUSSE,RIJSTPAP KAARTEN IN V.V.K. TE VERKRIJGEN OP:0494-47.33.21 EDWIN VAN BAELEN OF 0485-55.24.63 DIRK MOLS PA...
- Vr 04 Nov 2011, 18:48
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: TOPIC EETFESTIJNEN
- Reacties: 86
- Weergaves: 18984
Re: TOPIC EETFESTIJNEN
GROOT EETFESTIJN T.V.V. MOTORCROSSER EDWIN VAN BAELEN ZONDAG 20 NOVEMBER 2011 VANAF 12.00h. TOT 20.00h. TOMATENSOEP,STEAK,MOSSELEN,STOOFVLEES HALVE HAAN, VIDE, EN KINDER MENU DESSERT:CHOCOMOUSSE,RIJSTPAP KAARTEN IN V.V.K. TE VERKRIJGEN OP:0494-47.33.21 EDWIN VAN BAELEN OF 0485-55.24.63 DIRK MOLS PAR...