Er zijn 15 resultaten gevonden

door Dirk Mols
Ma 16 Apr 2012, 16:56
Forum: mx amateur
Onderwerp: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt
Reacties: 59
Weergaves: 10446

Re: 21 en 22 april JMS/VLM te Overpelt

Kan je met een vbm vergunning en een dag vergunning in de reeks mee rijden?
door Dirk Mols
Di 27 Mar 2012, 16:58
Forum: mx amateur
Onderwerp: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart
Reacties: 59
Weergaves: 13782

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Innige deelneming veel sterke in de moeilijke tijden aan familie en vrienden jun.mx1/3 N°90
door Dirk Mols
Ma 19 Mar 2012, 17:44
Forum: mx amateur
Onderwerp: VBM te Neerpelt 17en18maart
Reacties: 14
Weergaves: 4260

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Bedankt voor de foto´s jun.n°90
door Dirk Mols
Wo 07 Mar 2012, 12:55
Forum: mx amateur
Onderwerp: vbm Helchteren
Reacties: 21
Weergaves: 5662

Re: vbm Helchteren

GAAT CROSS DOOR???????
door Dirk Mols
Di 06 Mar 2012, 18:20
Forum: mx amateur pix
Onderwerp: VBM Overpelt 4 maart
Reacties: 8
Weergaves: 2267

Re: VBM Overpelt 4 maart

Merci voor de foto's jun.mx1-3 n°90
door Dirk Mols
Di 07 Feb 2012, 21:44
Forum: mx amateur
Onderwerp: vbm kalender vergadering 2012
Reacties: 287
Weergaves: 49023

Re: vbm kalender vergadering 2012

Is er al een difinitieve kalender??
Waar en wanneer zijn de proeven??
door Dirk Mols
Za 28 Jan 2012, 16:32
Forum: mx amateur
Onderwerp: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
Reacties: 9
Weergaves: 4431

Re: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !

WELKE BAAN LIGT ER GOED BIJ VOOR HET WEEKEND
door Dirk Mols
Wo 11 Jan 2012, 12:26
Forum: mx amateur
Onderwerp: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
Reacties: 9
Weergaves: 4431

Re: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !

Crossterrein Lommel is geopend terrein si volledig berijdbaar.
al het water is verwijderd maandag 9 1 2012
door Dirk Mols
Di 03 Jan 2012, 18:21
Forum: mx amateur
Onderwerp: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !
Reacties: 9
Weergaves: 4431

Re: Dit weekend trainen op een DROOGE baan, DAT KAN !

WAAR EN WELKE CROSSBAAN KAN ER NU GECROSST WORDEN OF ZIJN OPEN
door Dirk Mols
Di 06 Dec 2011, 16:43
Forum: mx amateur
Onderwerp: Het mooiste amateur parcours op de vlaamse kalender!!
Reacties: 87
Weergaves: 99042

Re: Het mooiste amateur parcours op de vlaamse kalender!!

VBM MOLENBEERSEL ZOU EEN MOOI CIRCUIT KAN OVERAL GEMAAKT WORDEN
door Dirk Mols
Ma 28 Nov 2011, 17:27
Forum: mx amateur
Onderwerp: VBM 2012 POLL MX2 en MX1 splitsen of niet
Reacties: 21
Weergaves: 5589

Re: VBM 2012 POLL MX2 en MX1 splitsen of niet

men zou de juniors toch apart moeten laten rijden, als al de vergunninghouders komen zou deze reeks met meer dan 60 piloten aan de baar staan.
door Dirk Mols
Za 12 Nov 2011, 10:48
Forum: mx amateur
Onderwerp: TOPIC EETFESTIJNEN
Reacties: 86
Weergaves: 18984

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

GROOT EETFESTIJN T.V.V. MOTORCROSSER EDWIN VAN BAELEN ZONDAG 20 NOVEMBER 2011 VANAF 12.00h. TOT 20.00h. TOMATENSOEP,STEAK,MOSSELEN,STOOFVLEES HALVE HAAN, VIDE, EN KINDER MENU DESSERT:CHOCOMOUSSE,RIJSTPAP KAARTEN IN V.V.K. TE VERKRIJGEN OP:0494-47.33.21 EDWIN VAN BAELEN OF 0485-55.24.63 DIRK MOLS PA...
door Dirk Mols
Vr 04 Nov 2011, 18:48
Forum: mx amateur
Onderwerp: TOPIC EETFESTIJNEN
Reacties: 86
Weergaves: 18984

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

GROOT EETFESTIJN T.V.V. MOTORCROSSER EDWIN VAN BAELEN ZONDAG 20 NOVEMBER 2011 VANAF 12.00h. TOT 20.00h. TOMATENSOEP,STEAK,MOSSELEN,STOOFVLEES HALVE HAAN, VIDE, EN KINDER MENU DESSERT:CHOCOMOUSSE,RIJSTPAP KAARTEN IN V.V.K. TE VERKRIJGEN OP:0494-47.33.21 EDWIN VAN BAELEN OF 0485-55.24.63 DIRK MOLS PAR...

Ga naar uitgebreid zoeken