Hej,weet iemand of er een Belgisch of Nederlands trialforum bestaat?
Alvast bedankt!
Grtz,Thomas
Er zijn 29 resultaten gevonden
- Do 27 Dec 2012, 22:22
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Trial!
- Reacties: 1
- Weergaves: 1115
- Za 22 Okt 2011, 21:52
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
- Reacties: 299
- Weergaves: 144529
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Parkoer is aangepast! Was leuk vandaag,lag er supper bij!!
De dijcker was er ook op pitbike...
Iemand foto's van vandaag? heb toch een fotografe gezien;-)
De dijcker was er ook op pitbike...
Iemand foto's van vandaag? heb toch een fotografe gezien;-)
- Di 15 Mar 2011, 22:05
- Forum: gezocht
- Onderwerp: troy lee design
- Reacties: 0
- Weergaves: 506
troy lee design
Hello,ben op zoek naar dealer van troy lee design in de buurt van ternat,
grtjs Thomas
grtjs Thomas
- Zo 13 Mar 2011, 21:12
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Condé sur escaut (http://www.mc-conde.fr.tc)
- Reacties: 177
- Weergaves: 97921
Re: Condé sur escaut (http://www.mc-conde.fr.tc)
vandaag gaan trainen,circuit lag er goe bij!
hebbe daar goe kunnen rijden dus was weer een goede training hehe.
grtjs,
...
hebbe daar goe kunnen rijden dus was weer een goede training hehe.
grtjs,
...
- Za 19 Feb 2011, 21:53
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
- Reacties: 299
- Weergaves: 144529
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
wij zijn vandaag gaan rijden,lag er zwaar bij!
jammer van al die boomschors op de baan.
kvind wel erg da de kantine en 2traktors verwoest zijn door die brand,die brave mensen verdienen dat niet>>.hoop da ze de daders snel vinden!!
jammer van al die boomschors op de baan.
kvind wel erg da de kantine en 2traktors verwoest zijn door die brand,die brave mensen verdienen dat niet>>.hoop da ze de daders snel vinden!!
- Za 29 Jan 2011, 23:43
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
- Reacties: 303
- Weergaves: 119492
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
vandaag daar gereden,lag er goe bij!! heb er mijn husky gerodeerd.parkoer werd alleen maar beter naar de avond toe.goe geamuseerd hehe!! ps.spagetti was zeer lekker!! tot binnenkort...
grts Thomas
grts Thomas
- Za 20 Nov 2010, 14:55
- Forum: Motoren
- Onderwerp: yamaha yz 250
- Reacties: 12
- Weergaves: 1901
Re: yamaha yz 250
verkocht!! 
- Vr 12 Nov 2010, 21:14
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Supercross Bercy
- Reacties: 168
- Weergaves: 30447
Re: Supercross Bercy
@Fons,blijf dan thuis e.nu zijn we 2010

- Za 02 Okt 2010, 21:30
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
- Reacties: 2479
- Weergaves: 446561
Re: RES Axel (www.resaxel.nl)
Vandaag gaan trainen in axel,het was ''werkendag'' maar da zijn de beste trainingen e.Toch is kunnen rijden,was weer efkes geleden.
- Za 28 Aug 2010, 23:39
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
- Reacties: 59
- Weergaves: 10713
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
vandaag gaan trainen,lag er in't begin wel drassig bij maar naar de avond toe lag het wel goed bij,zolang je in de sporen bleef.
echt wel een leuk circuit me de nodige natuurlijke hoogteverschillen er in.

echt wel een leuk circuit me de nodige natuurlijke hoogteverschillen er in.
- Za 14 Aug 2010, 20:18
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Lille (www.mc-lille.be)
- Reacties: 403
- Weergaves: 166772
Re: Lille (www.mc-lille.be)
Yep,Vandaag gaan rijden,lag er droog en stoffig bij.
Het was leuk daar te rijden!
Iemand fotos genomen??
Het was leuk daar te rijden!
Iemand fotos genomen??
- Wo 04 Aug 2010, 21:01
- Forum: non mx talk
- Onderwerp: MTB Onderhoudtips na het rijden.
- Reacties: 7
- Weergaves: 1615
Re: MTB Onderhoudtips na het rijden.
zeker uw ketting ni met naft of ontvetter steeds kuisen! daardoor haalt ge ook het vet uit den binnekant van u ketting en zal ze wel blinken maar ook zeer snel uitrekken. best gewoon met een droge vot afkuisen elke keer als ge gereden hebt.het smeren gebeurd ook best min.1dag voor de rit,anders blij...
- Ma 12 Jul 2010, 21:26
- Forum: non mx talk
- Onderwerp: MOUNTAINBIKETOCHT 25 juli 2010 Borchtlombeek
- Reacties: 1
- Weergaves: 710
MOUNTAINBIKETOCHT 25 juli 2010 Borchtlombeek
Zondag 25 juli organiseren wij onze 5e mtb tocht. Men kan kiezen tussen +-25km en 45 km. Het parkoer is voorzien van de nodige singltracks en technische passages.Voor elke deelnemer een gratis drinkbus en ruime bevoorading(2bevooradingen op 45km). En niet te vergeten,er is een prima "apres-bike...
- Vr 18 Jun 2010, 21:50
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
- Reacties: 303
- Weergaves: 119492
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Wij zijn vorig weekend gaan vlammen daar.Tof circuit,mooie hoogteverschillen,en prima ontvangst! Circuit is veel leuker dan 2jaar geleden,ga zeker nog is terug! 
- Di 06 Apr 2010, 20:58
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 10 & 11 april MCLB/VJMO te Roosdaal
- Reacties: 86
- Weergaves: 14361
Re: 10 & 11 april MCLB/VJMO te Roosdaal
Ben is gaan zien vandaag,er zitten een paar fameuze afsprongskes in.
Parkoer is nog vollop in opbouw
't rugske zal het te verduren krijgen.
Parkoer is nog vollop in opbouw
't rugske zal het te verduren krijgen.
- Wo 17 Mar 2010, 21:07
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: tandwielverhouding yamaha 250 2takt
- Reacties: 7
- Weergaves: 2145
Re: tandwielverhouding yamaha 250 2takt
is da ni wa lang,15-48??is er nog genoeg ''leven''in de motor?
- Ma 08 Mar 2010, 21:22
- Forum: mx specials pix
- Onderwerp: Foto's Bike.
- Reacties: 930
- Weergaves: 212373
Re: Foto's Bike.
@bjorn,sjieke moto,schoone details!
- Ma 08 Mar 2010, 19:26
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: tandwielverhouding yamaha 250 2takt
- Reacties: 7
- Weergaves: 2145
Re: tandwielverhouding yamaha 250 2takt
ik denk 14/49.
er zijn er die 13/49 aanraden maar denk da da te kort (hevig) zal zijn.
er zijn er die 13/49 aanraden maar denk da da te kort (hevig) zal zijn.
- Zo 07 Mar 2010, 21:51
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: tandwielverhouding yamaha 250 2takt
- Reacties: 7
- Weergaves: 2145
tandwielverhouding yamaha 250 2takt
wat is de beste tandwielverhouding(vooraan,achteraan)op een yamaha 250 2takt model 2002.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
- Zo 21 Feb 2010, 20:33
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: pro circuit voor banchee 350 2t 2009?????
- Reacties: 4
- Weergaves: 1191
Re: pro circuit voor banchee 350 2t 2009?????
al is bij sandrino gevraagd???
