Kan iemand hier posten hoe het parcours er vandaag, zaterdag 18/9, bij lag?
Ik ben van plan om morgen te gaan rijden. Als het te doen is natuurlijk.
Alvast bedankt!
Er zijn 7 resultaten gevonden
- Za 18 Sep 2010, 12:44
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
- Reacties: 299
- Weergaves: 144598
- Wo 01 Sep 2010, 09:31
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
- Reacties: 299
- Weergaves: 144598
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Op hun website staat dat het open is maar dat zal je inmiddels al wel gezien hebben neem ik aan. Laat eens weten hoe het erbij ligt als je vandaag of donderdag gaat.
- Za 07 Aug 2010, 10:05
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
- Reacties: 583
- Weergaves: 204297
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Als er iemand vandaag zaterdag 7 aug gaat rijden in olmen, kan die deze avond dan laten weten hoe het parcours erbij lag? Ik ben van plan om zondag te gaan maar na de regenval van de voorbije week ...
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- Wo 24 Mar 2010, 07:54
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
- Reacties: 299
- Weergaves: 144598
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Naar het schijnt is er sinds dit jaar strengere controle op de decibels. Mag je überhaupt nog met een niet-standaard-uitlaat rijden?
Hebben jullie daar al last van gehad dat jullie niet mochten rijden? Ik ben dit jaar nog niet daar geweest maar ik wil zeker niet van een kale reis terugkeren.
Hebben jullie daar al last van gehad dat jullie niet mochten rijden? Ik ben dit jaar nog niet daar geweest maar ik wil zeker niet van een kale reis terugkeren.
- Vr 05 Mar 2010, 08:00
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: Ketting inkorten
- Reacties: 7
- Weergaves: 1441
Re: Ketting inkorten
Ok, bedankt voor jullie reacties.
Ik weet niet meer juist hoeveel de ketting gerokken is sinds ze nieuw was. Maar het achterwiel stond zeker niet tegen de kortste stand.
Wat gebruiken jullie als leidraad om te zien wanneer de ketting aan vervanging toe is?
Ik weet niet meer juist hoeveel de ketting gerokken is sinds ze nieuw was. Maar het achterwiel stond zeker niet tegen de kortste stand.
Wat gebruiken jullie als leidraad om te zien wanneer de ketting aan vervanging toe is?
- Do 04 Mar 2010, 17:50
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: Ketting inkorten
- Reacties: 7
- Weergaves: 1441
Ketting inkorten
Ik zit op het voorlaatste streepje op de indicatorbalk dus als mijn ketting nog iets losser gaat zitten kan ik hem niet meer voldoende aanspannen. Mag ik daar een schakel afhalen of moet ik wachten tot ik echt helemaal achteraan zit op de indicatorbalk. Ik wil natuurlijk ook niet voorhebben dat hij ...
- Di 08 Sep 2009, 08:12
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: oliehoeveelheid crf250
- Reacties: 8
- Weergaves: 3664
Re: oliehoeveelheid crf250
Ik doe 770ml in de boite en 670ml in de motor. Ik vervang telkens de oliefilter.
Om de hoeveel uren verversen jullie de olie?
Ik vervang zowel de boite- als de motorolie om de 6uren. De oliefilter vervang ik steeds mee.
Om de hoeveel uren verversen jullie de olie?
Ik vervang zowel de boite- als de motorolie om de 6uren. De oliefilter vervang ik steeds mee.