Er zijn 7 resultaten gevonden

door Kim Ackermans
Za 18 Sep 2010, 12:44
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Reacties: 299
Weergaves: 144598

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Kan iemand hier posten hoe het parcours er vandaag, zaterdag 18/9, bij lag?
Ik ben van plan om morgen te gaan rijden. Als het te doen is natuurlijk.

Alvast bedankt!
door Kim Ackermans
Wo 01 Sep 2010, 09:31
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Reacties: 299
Weergaves: 144598

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Op hun website staat dat het open is maar dat zal je inmiddels al wel gezien hebben neem ik aan. Laat eens weten hoe het erbij ligt als je vandaag of donderdag gaat.
door Kim Ackermans
Za 07 Aug 2010, 10:05
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Reacties: 583
Weergaves: 204297

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Als er iemand vandaag zaterdag 7 aug gaat rijden in olmen, kan die deze avond dan laten weten hoe het parcours erbij lag? Ik ben van plan om zondag te gaan maar na de regenval van de voorbije week ...

Alvast bedankt!
door Kim Ackermans
Wo 24 Mar 2010, 07:54
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Reacties: 299
Weergaves: 144598

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Naar het schijnt is er sinds dit jaar strengere controle op de decibels. Mag je überhaupt nog met een niet-standaard-uitlaat rijden?
Hebben jullie daar al last van gehad dat jullie niet mochten rijden? Ik ben dit jaar nog niet daar geweest maar ik wil zeker niet van een kale reis terugkeren.
door Kim Ackermans
Vr 05 Mar 2010, 08:00
Forum: mecanic area
Onderwerp: Ketting inkorten
Reacties: 7
Weergaves: 1441

Re: Ketting inkorten

Ok, bedankt voor jullie reacties.
Ik weet niet meer juist hoeveel de ketting gerokken is sinds ze nieuw was. Maar het achterwiel stond zeker niet tegen de kortste stand.

Wat gebruiken jullie als leidraad om te zien wanneer de ketting aan vervanging toe is?
door Kim Ackermans
Do 04 Mar 2010, 17:50
Forum: mecanic area
Onderwerp: Ketting inkorten
Reacties: 7
Weergaves: 1441

Ketting inkorten

Ik zit op het voorlaatste streepje op de indicatorbalk dus als mijn ketting nog iets losser gaat zitten kan ik hem niet meer voldoende aanspannen. Mag ik daar een schakel afhalen of moet ik wachten tot ik echt helemaal achteraan zit op de indicatorbalk. Ik wil natuurlijk ook niet voorhebben dat hij ...
door Kim Ackermans
Di 08 Sep 2009, 08:12
Forum: mecanic area
Onderwerp: oliehoeveelheid crf250
Reacties: 8
Weergaves: 3664

Re: oliehoeveelheid crf250

Ik doe 770ml in de boite en 670ml in de motor. Ik vervang telkens de oliefilter.

Om de hoeveel uren verversen jullie de olie?
Ik vervang zowel de boite- als de motorolie om de 6uren. De oliefilter vervang ik steeds mee.

Ga naar uitgebreid zoeken