Pierre Vandenplas schreef:Fons, Clement is, vergeleken met vorig jaar, 'kalmer'! Is dat beter? Ik weet het niet, nu is hij rustiger, maar realiseert ni echt serieuze zaken! Vorige jaren, impulsiever, vlotte het meestal wel, maar viel hij er dikwijls uit. Tja, ik zie hem toch echt wel liever agressiever handelen!
Persoonlijker zie ik hem ook liever agressiever. Hij heeft vorig jaar geen punten verloren door agressiviteit maar door ongeduldigheid. Twee zeer verschillende dingen. Dit seizoen valt hij nog steeds door ongeduldigheid terwijl hij zijn eigen sterkte, zijn agressiviteit, uitschakelt.