GP #12 Loket

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Vr 03 Aug 2012, 23:00

Pierre Vandenplas schreef:Fons, Clement is, vergeleken met vorig jaar, 'kalmer'! Is dat beter? Ik weet het niet, nu is hij rustiger, maar realiseert ni echt serieuze zaken! Vorige jaren, impulsiever, vlotte het meestal wel, maar viel hij er dikwijls uit. Tja, ik zie hem toch echt wel liever agressiever handelen!


Persoonlijker zie ik hem ook liever agressiever. Hij heeft vorig jaar geen punten verloren door agressiviteit maar door ongeduldigheid. Twee zeer verschillende dingen. Dit seizoen valt hij nog steeds door ongeduldigheid terwijl hij zijn eigen sterkte, zijn agressiviteit, uitschakelt.
0 x


Ge
Geert Hofman
european champ mx2
Berichten: 229
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 15:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Geert Hofman Vr 03 Aug 2012, 23:24

Clement is altijd sinds hij begonnen is in de GP's één van mijn favoriete piloten geweest en nog , maar ik denk dat het een tweede Bervoets zal worden . Hoe spijtig het ook is want ik zou nie liever zijn dat hij het WK wint maar ... Als je een cadeau in je handen krijgt van 47 punten achterstand naar 3 punten voor en twee GP's verder sta je terug 12 achter dan denk ik dat je dat net ietsje meer te kort komt . Maar nog het is nog niet gedaan en hoop dat hij het seizoen op het hoogste schavot kan eindigen ;)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Frank Janssen Vr 03 Aug 2012, 23:28

laat strijbos maar verrassen in loket zodat hij terug fabrieksrijder kan worden!
0 x


speaker Frankske
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Paul Verdonschot Za 04 Aug 2012, 09:35

Een oude rot in het vak heeft me da vier maanden geleden al gezegd ,als desalle niet meer wedstrijden gaat rijden ,zal hij tekort gaan komen!! En volgens mij heeft pa vromans hierin groot gelijk ;)
0 x


paladin
Co
Con Van Meel
mx2 amateur champ
Berichten: 157
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Con Van Meel Za 04 Aug 2012, 10:13

Herlings gaat weer ff tekeer in de vrije training...zouden ze toneelspelen bij ktm??
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 04 Aug 2012, 10:30

En toen waren ze nog met in MX1. WK !! WERELD KAMPIOENSCHAP.!!!. :( :oops:
Laatst gewijzigd door Mark Dejonghe op Za 04 Aug 2012, 10:41, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Jan Willem Visser Za 04 Aug 2012, 10:31

Ja natuurlijk spelen ze toneel bij KTM. Da deden ze 2 jaar terug in Lommel toch ook? Toen deden ze ook alsof herlings de GP zou moeten missen en een dag later won hij de GP voor ene Roczen...
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Jan Willem Visser Za 04 Aug 2012, 10:32

@ Mark Dejonghe Waar hedde gij leren tellen vriend?
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 04 Aug 2012, 10:40

Ja , sorry ,hebt gelijk , k zat te kijken op Rusland.( JWV vriend ?? )zegde gij.
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Jan Willem Visser Za 04 Aug 2012, 10:53

Tuurlijk, ge moe kunnen blijven lachen he?
Ma goe, 31 man is nog steeds 9 te weinig he?
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Dimitri Lamote Za 04 Aug 2012, 12:08

ja dat denk ik ook paul wedstrijdritme en souplesse,hij rijdt bijlange niet zoals vorig jaar
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Rudi Vandenplas Za 04 Aug 2012, 12:37

Amaai, wat ging die onbekende Hongaar Erik Hugyecz snel bij de EMX250 !
0 x


AKA Rudicross
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Steve Van Avondt Za 04 Aug 2012, 14:26

Delince er ook nog eens bij..
Graulus en Van Doninck mooi 2 en 3 in hun kwalificatieheat.
Brevers doet het alweer goed.
0 x


Di
Dieter Van Moeseke
125cc junior EK
Berichten: 72
Lid geworden op: Za 31 Dec 2011, 14:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: eernegem

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Dieter Van Moeseke Za 04 Aug 2012, 15:22

kan je de gp ergens volgen op tv of op het net?
0 x


Ve
Verreyt Mario
125cc junior EK
Berichten: 88
Lid geworden op: Do 19 Aug 2010, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Verreyt Mario Za 04 Aug 2012, 23:54

Normaal Motors tv dieter!
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 05 Aug 2012, 10:16

Iemand een goed linkske?
0 x


Ju
Jurg Dheane
125cc junior EK
Berichten: 88
Lid geworden op: Ma 28 Sep 2009, 15:15
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Jurg Dheane Zo 05 Aug 2012, 12:06

https://www.canaldigitaal.nl/televisie/overzicht.aspx ??

kom er zo wel 1 tegen denk ik zal hem posten
0 x


Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Sven Van Mieghem Zo 05 Aug 2012, 12:10

motors tv met paul malin , nederlandse commentaar weg?
0 x


Ge
Geert Goedertier
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Za 09 Jul 2011, 13:33
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Geert Goedertier Zo 05 Aug 2012, 12:27

Wel spaans commentaar
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: GP #12 Loket

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Zo 05 Aug 2012, 12:31

Welke move van Searle was dat nu weer op herlings in de start :o
0 x


enjoy the ride, don't destroy it

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

Aanmelden · Registreer