Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 20 Feb 2013, 13:10

zeker nu ze zo vroeg aan het wk beginnen ... voorjaarscrossen komen in de problemen en het seizoen wordt zo lang dat ook de nationale kampioenschappen versmacht worden.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Lesley Lambrechts Wo 20 Feb 2013, 18:18

Deze vraag is misschien al gesteld/beantwoord, maar is er al zekerheid omtrent de uitzending van de GP's op MotorsTV dit seizoen? In de Telenet-gids vind ik wel de programmering voor Dubai op 2/03 maar hier is niks van te zien op de website van MotorsTV... Iemand enig idee hoe we de GP's kunnen bekijken dit jaar?
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Fons Van Loon Wo 20 Feb 2013, 18:45

Als kers op de taart, waarschijnlijk niks meer op de vlaamse zenders onvoorstelbaar toch!Sport10 zou willen maar heeft het geld niet ,waarschijnlijk door Luongo opzettelijk zo duur gemaakt dat wie het wil zien verplicht zijnen handel (mxlife tv) moet aanschaffen!Wel voor mijn part mogen ze hun grote prijzen steken waar de zon nooit schijnt, nooit stort ik nog een euro aan die klootzak!
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Peter Goolaerts Wo 20 Feb 2013, 20:26

@MotorsTV: Motocross fans! We can confirm another year of live FIM MX World Championship coverage awaits you. Kicks off Saturday March 2nd in Qatar.
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Mark Dejonghe Wo 20 Feb 2013, 20:45

Lesley,tijdens de live uitzending van le touquet hebben ze gezegd dat ze terug alle GPs uitzenden op motors tv.
0 x


Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Lesley Lambrechts Wo 20 Feb 2013, 22:00

@ Peter en Mark: mercie! :)
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 25 Feb 2013, 19:27

Op motorcrossplanet staat nu ook een filmke van het gp circuit van Thailand en ik kan er net als bij dat van Qatar weer maar een woord van zeggen: triestig, dit gaat de mx eenstemeer totaal niks bijbrengen!
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Ma 25 Feb 2013, 22:49

Het is niet omdat een circuit geen geschiedenis heeft dat het een triestig circuit is hé. Ik vind dit circuit wel iets hebben. Natuurlijk elevatie, mooie afwisseling in de bochten. Soms wel wat smal lijkt me. Maar het ziet er toch een mooi circuitje uit.
Dat je Qatar niets vind kan ik inkomen. Doordat ze op een platte ondergrond moeten werken lijkt het alsof ze het overcompenseren met jumps.

Hier is de video trouwens
[youtube]VW_fpYmoPt0[/youtube]
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Fons Van Loon Di 26 Feb 2013, 19:51

Dat klopt het is een mooi circuitje ,voor een clubcrosje,van de plaatselijke club en als trainingsparcourtje maar toch niet voor een GP! Het resultaat van heel de Youtstream zever zal zijn dat binnen een paar weken het wk al 2 wedstrijden achter de rug heeft en dat buiten wat vaste liefbebbers die alles nog op de voet volgen er niemand van wakker heeft gelegen en het volkomen ongemerkt gepasseerd zal zijn! En op een zelf ineengestoken persconferentie voor zijn fans zal Luongo zeggen dat het een groot succes was en dat het WK steeds groter en groter aan het worden is dankzij youtstream!
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 26 Feb 2013, 20:13

Moe je daarvoor naar Qatar gaan , de landbouwers langs hier hebben betere mogelijkheden.Vind het spijtig altijd te moeken kritiek geven , maar ja , niemand kan daar toch positief over zijn zeker als je dat ziet.? Kan ook zijn dat ze een verkeerd filmke door gestuurd hebben. Alé tis maar om mezelf wat moed te geven. ;)
En toch ga ik kijken op TV.
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Fons Van Loon Vr 01 Mar 2013, 19:00

Nu gaat het goed komen ,Al Jazeera gaat in het midden oosten en Afrika het wk mx uitzenden. In Europa moet ge met een vergrootglas zoeken om een enkel betaalzendertje te vinden dat het wil uitzenden, maar waar men totaal niks met mx heeft komt het op tv! Nog even en er komt een regel dat er verplicht een paar Arabieren in de teams moeten zitten!
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Vr 01 Mar 2013, 23:34

Ik denk niet dat je beseft dat dit eigenlijk iets goeds is. Daarmee gaat er een heel nieuwe markt open voor teams/sponsors. Nu kunnen teams eindelijk op zoek gaan naar een sponsor in de streken waar ze crossen. Nu is alles een Europese aangelegenheid alleen moeten ze toch nog heel de wereld rond en die kosten op de Europese sponsors schuiven. Terwijl die er eigenlijk niets uithalen.

Als ik een team was, ik zou zo snel mogelijk beginnen rondbellen, mailen en op reis gaan naar het midden oosten om ergens een oliebedrijf of wat dan ook geld af te troggelen. Want nu heeft het ook zin dat hun reclame op zo'n motor staat. Want het komt op één van de grootste zenders in hun regio op tv. Als ik mij niet vergis is Al Jazeera zelfs de grootste tv zender van de wereld.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Domien Lammens Vr 01 Mar 2013, 23:47

Inderdaad Frederik, al zal het in werkelijkheid wel iets moeilijker zijn.
Ze kunnen het maar geprobeerd hebben...
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Fons Van Loon Za 02 Mar 2013, 09:26

Er beginnen er hier precies ook in de fantasie wereld van Luongo te geloven,die zever vertellen ze al 10 jaar en het gaat elk jaar achteruit !
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Catteeuw Geert Za 02 Mar 2013, 11:19

Laat het maar zo of de gewone burger in europa moet op duur nog opdraaien voor het geld dat die mannen aan sponsoring weggeven .De naft en den diesel is al duur genoeg.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Gunther Smeys Za 02 Mar 2013, 11:45

Kalender is volledig nu.... op 21 april naar Bulgarije Sevlievo en GP Russia valt weg en Finland komt in de plaats ... en Lierop op 8 sept...
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Guy Dick Vr 22 Mar 2013, 19:45

Dit artikel in HLN gisteren is een bom onder alle gemotoriseerde sporten

Energiedranken kunnen een hoge bloeddruk en mogelijk fatale hartproblemen veroorzaken, dat toonde recent Amerikaans onderzoek aan.
Amerikaanse onderzoekers analyseerden de gegevens van zeven voorgaande onderzoeken om te bepalen hoe het consumeren van energiedranken de hartgezondheid treft. In totaal bestudeerden ze 93 gezonde patiënten van 18 tot 45 jaar die een tot drie blikjes energiedranken consumeerden. Achteraf hielden ze een segment van het hartritme in de gaten. Het interval van dit segment was 10 milliseconden langer bij hen. De consumptie van energiedranken verstoort dus het natuurlijke hartritme en kan daarom mogelijk een plotse hartstilstand veroorzaken. De artsen ontdekten ook dat het hoogste getal in de weergave van de bloeddruk gemiddeld met 3,5 punten toenam.

Voorzichtigheid
Onderzoeker Sachin Shah: "Artsen beginnen zich zorgen te maken wanneer ze ontdekken dat de interval bij een patiënt 30 milliseconden langer duurt. Er is meer onderzoek nodig naar dit onderwerp. Het verband tussen energiedranken en een verhoogde bloeddruk is ook zorgwekkend. Wie met een hoge bloeddruk of hartritmestoornissen kampt, moet daarom voorzichtig omspringen met energiedranken.

Energiedranken bevatten ook cafeïne, waardoor ze bij personen die doorgaans weinig van deze stof opnemen tot een verhoogde bloeddruk kunnen leiden. Artsen waarschuwen daarom dat wie met bloeddrukproblemen kampt, voorzichtig moet omspringen met het drinken van energiedranken.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Sa
Sam Van Tongerloo
mx2 wk rookie
Berichten: 252
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Sam Van Tongerloo Do 28 Mar 2013, 19:58

het is tevens niet raadzaam om alcohol te consumeren indien men met leverproblemen kampt..

DUH !

cafeïne en bloeddruk of hartproblemen gaan niet samen maar dat gaat ook over personen die per dag 4 van die halve liters binnenkappen.. matig gebruik e.d. is goed, anders moogt ge cola en koffie ook schrappen...
0 x


585photo :
www.585photo.be
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Vr 29 Mar 2013, 13:51

Onlangs is iemand overleden die elke dag 10 liter cola dronk. Gaan ze daarom cola verbieden?? Schweppes veroorzaakt al jaren hardritme stoornissen, maar is ook nog steeds te verkrijgen...

Als er iets gebeurt tegenover de Energy Drinks dan zal het zeker niet een verbod zijn, want vele beleidsmakers liggen ondertussen in bed met één of andere ondernemer die al iets met een Energy Drank te maken heeft. Er is trouwens ook zo geen maatschappelijke schreeuw om een verbod zoals bij tabak want het veroorzaakt geen miljoenen doden op een jaar.
0 x


Jo
Joost Buntinx
125cc rookie
Berichten: 140
Lid geworden op: Wo 09 Jun 2010, 17:23
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Nu is het helemaal naar de kl**e met de Gp's

Berichtdoor Joost Buntinx Vr 29 Mar 2013, 14:22

Veel producten zijn schadelijk wanneer in overmaat gebruikt of voor risicogroepen, .Het is wel altijd goed om weten wat de exacte risico's en effecten zijn natuurlijk.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten

Aanmelden · Registreer