Matterley Basin, last stop before Lierop

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Paul Verdonschot Za 24 Aug 2013, 18:40

Minder goed nieuws :cry: voor brend van doninck :!: :!:

http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id ... nhuis.html

Spoedig herstel en hopelijk zonder gevolgen :!: :!:
0 x


paladin
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Steve Van Avondt Za 24 Aug 2013, 18:58

was inderdaad serieus schrikken,het bericht over Brent,maar het lijkt toch allemaal goed te komen. gelukkig maar!

veel beterschap en spoedig herstel Brent!
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 24 Aug 2013, 21:13

Guy Dick schreef:Er zijn in 2013 meer GP's als in 2012, is dat achteruitgang?



over een paar jaar hebben we 25 gp's en nog 10 piloten ... tja, dat kan je ook vooruitgang noemen.

misschien back on topic, de Britse Gp. Hopelijk krijgen ze daar zondag meer publiek wat vandaag was het ronduit droevig, bijna meer crossers dan publiek.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Geert Peeters Zo 25 Aug 2013, 07:31

het klikt wel tussen die 2 op motors tv.
Zowel Leon als Eggens doen dat goed.
Van mij mogen elke GP de qualifying races Live uitzenden.
0 x


Da
Danny Schutters
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Vr 07 Mei 2010, 08:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Danny Schutters Zo 25 Aug 2013, 09:00

spoedig herstel aan Brent .
Heb hetzelfde meegemaakt . Was toen 33 . Gaatje is gedicht door het zogenaamde ' parapluutje ' te plaatsen via de lies . Operatie is zéér goed meegevallen . Heb er totaal geen hinder van .
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 25 Aug 2013, 09:30

Geert Peeters schreef:het klikt wel tussen die 2 op motors tv.
Zowel Leon als Eggens doen dat goed.
Van mij mogen elke GP de qualifying races Live uitzenden.

Sorry hoor ma zonder al de berichten die Leon van den twitter voorleest heeft hem ook niks te melden. Zit er toch regelmatig helemaal naast. Ik vind het echt eel vervelend om na te luistere.
Eggens praat soms ook wel raar, ma die weet tenminste wel waar hij het over heeft en je merkt da hij zelf op hoog nivo heeft gereden. Van Gestel die roept maar wat. Ne zoals bij da incident met Charlier en Pocock, da was volgens van Gestel Charlier zun schuld want Pocock hield gewoon zun lijn. Hahahahaha dan snapt je het echt ni
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 25 Aug 2013, 09:56

Ik deel Geert Peeters zijn mening...., en verslag geven van op de positie dat de heren dat doen kan ook niet gemakkelijk zijn....
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 25 Aug 2013, 11:12

Die jonge mannen met hun 65cc zijn in de modder ant ploeteren , regen in engeland.
0 x


Ma
Mark Frijters
european champ mx2
Berichten: 201
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Mark Frijters Zo 25 Aug 2013, 20:20

Kben ook geen fan van Leon.. Zit er idd vaak naast en biedt weinig extra. Geef mij maar Paul Malin
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Catteeuw Geert Zo 25 Aug 2013, 20:59

@ Visser

Dan roept Leon maar wat zoals jij op de forums lult . Ze noemen je blijkbaar niet voor niets de roddel tante van het forum op mx planet.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Patrick Van Gorp Zo 25 Aug 2013, 21:17

Het verslag zoals Erik en Leon dat doen, is het beste van alle combinatie's die ze ooit eerder hadden bij MotorsTV.

En, JWV, Leon zat al in het MX-wereldje voor gij geboren waart.
Die kent er echt wel wa van, en heeft ook regelmatig 'live' contact met de mensen op de GP.

Toen ik Leon sprak, vertelde hij mij dat ze verslag moeten doen van een schermke dat 3 sigarendoosjes groot is, en dan met de gekende MotorsTV beeldkwaliteit...:(
Ze nemen er dan de livetiming bij, om een beedje een beeld te krijgen van de situatie.
Als hun beeld dan nog wa vertraagt is ten opzichte van Uw eigen beeld, dan kan het er wel eens op lijken dat ze niet alert genoeg zijn....maar dat is allerminst het geval.

Erik doet het goed, en Leon is (op zijn Belgisch) aangenaam om naar te luisteren.
0 x


Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Geert Peeters Zo 25 Aug 2013, 22:03

Helemaal mee eens Patrick Van Gorp.
MotorsTV beeldkwaliteit is om te huilen.
Dat ze maar gauw in HD uitzenden.
Leon is aangenaam om naar te luisteren.
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Fred Degret Zo 25 Aug 2013, 23:19

Staan er 2 belgen op't podium en zitten ze ier wa te ......over te commentaar erbij :-)
Strijbos toch goed bezig laatste tijd mooie inhaalmanouvres op Paulin & Bobry niet zonder risico telkens bij die afdaling.
Desalle jammer dat het gans het seizoen niet wat "vlotter" ging
Cairoli nooit geen problemen en nu na den titel motorpech ,raar.
Wat zou het geworden hebben moest de Jerre de eerste reeks niet uitgevallen was....zijn "discusietje" erna aan de pits tegen die "vrouw?" >>je moet niet vallen met die moto...als dit gebeurt in de start kan ik er toch niet aan doen....>>
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Ma 26 Aug 2013, 11:23

@Danny Schutters, ik heb je gemaild ivm Brent, check je eens je mail? Thx!
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Da
Danny Schutters
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Vr 07 Mei 2010, 08:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Danny Schutters Ma 26 Aug 2013, 19:02

@ Lander , sorry , niets ontvangen via mail , PB ?
0 x


Da
Danny Schutters
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Vr 07 Mei 2010, 08:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Danny Schutters Ma 26 Aug 2013, 19:23

@lander , mail gevonden en heb je pb gestuurd
0 x


Pe
Peter Erkens
mx2 amateur champ
Berichten: 188
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 16:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Peter Erkens Di 27 Aug 2013, 11:07

Persoonlijk vind ik niemand beter als Paul Malin als commentator van MotorsTV
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Jan Willem Visser Di 27 Aug 2013, 21:22

Voila! Dan kijkt ge de sanenvatting na de wwedstrijd terug op youtube met zijn commentaar en dan ist binnen 10 seconden duidelijk. Wa een goede commentator en wa een drame ist in het Nederlands.
0 x


Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Patrick Van Gorp Di 27 Aug 2013, 22:05

Da Engels van Malin klinkt spectaculair, omdat Engels nu eenmaal een spectaculairdere taal is dan Nederlands, Vlaams, Duits of Frans.

Puur inhoudelijk heeft Malin niet veel meer te melden dan Eggens en van Gestel.

Ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik vond die Roger Warren in Valkenswaard ook wel aardig klinken, maar ben toch ook blij als er iemand spreekt waarvan ik IEDERE letter kan volgen.

@JWV: het iedere keer afzeiken van onze eigen commentatoren door jou, da's een drama.
Soliciteer bij MotorsTV...kijken of jij het zoveel beter kan!!!
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Matterley Basin, last stop before Lierop

Berichtdoor Jan Willem Visser Wo 28 Aug 2013, 07:45

Ik hoor hier telkens da die manne op een heel klein schermpke moeten kijken, maar hoe zit da dan met Malin? Die zag gelijk bij ferris dat er vloeistof uit zijne motor droop en gokte het zelf goed (koelvloeistof). Terwijl Eggens en Van Gestel da beide ni zagen. Heeft Malin dan wel gewoon een groot scherm? Zo veel moeite moe da tog ni zijn om te regelen?
Vind gewoon da Eggens ni geschikt is als commentator ondank da hij veel rijderservaring heeft kan hem ni echt lekker vertellen. En Van Gestel lepelt alleen de uitslagen van de livetiming op en leest tweets van anderen voor (waar regelmatig onzin tussen staat).
Net zoals dat em twee keer ging vertellen da Wim van Hoof de mekanieker zou zijn van Coldenhoff terwijl iedereen tog weet dat da Frank Grolleman is volgens mij....
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer