we zullen het wel zien als het zover is zeker ...
Transfergeruchten Europa 2014/2015
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
we zullen het wel zien als het zover is zeker ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Etienne Dierckx schreef:ik had de naam van een ander team horen vallen ...
Een team dat nu op Ktm zit! denk ik!!!!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
-
Eddie BootEd
- ama sx 250 champ
- Berichten: 733
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 22:29
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Etienne : ik denk dat velen dat al wel gehoord hebben.... 
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
we zullen wel zien...in de eerste plaats is het goed dat Yamaha zich terug op de kaart zet en opnieuw wil investeren in de motorcross.
Iets wat we ook bij Honda zien.waar er opnieuw HRC logo's te bespeuren zijn.
door enkele tegenvallende jaren werd het met nu nog 1 piloot in mx1 en 1 in mx2,(die dan nog lang geblesseerd was)heel magertjes onder de officiele Yamaha-tent.
Hier moeten we volgens mij toch wel een grote pluim op de hoed van Van Horebeek steken,hij heeft Yamaha terug op de kaart gezet op die zo verguisde Yamaha 450 waar zogezegd niet mee te rijden was.Hij heeft hem met 100 procent steun van de fabriek naar zijn hand mogen zetten en het resultaat is gekend. Dit heeft ongetwijfeld bij Yamaha voor hernieuwde motivatie gezorgd en dat ze die positieve lijn willen doortrekken is duidelijk.Niet onbelangrijk hierbij is dat er een nieuwe man aan het hoofd van Yamaha Europa gekomen is,die ook mx2 onder de loep genomen heeft en daar opnieuw ontwikkeling wil zien.
Van Horebeek zou Febvre naast zich krijgen zodat de mx1 opnieuw een volwaardig team is.
maar ook in mx2 willen ze zich opnieuw profileren en er komt nu naar verluid een officieel Yamaha fabrieksondersteunt mx2-team met 2 piloten.
Het is inmiddels een publiek geheim dat 2 Belgische teams daarvoor in pole position liggen.
ik laat het in het midden tot er een officiele mededeling komt.
van het ene team is inmiddels de line-up bekend,het andere is voor mij nog niet duidelijk..
dus nog even wachten
Iets wat we ook bij Honda zien.waar er opnieuw HRC logo's te bespeuren zijn.
door enkele tegenvallende jaren werd het met nu nog 1 piloot in mx1 en 1 in mx2,(die dan nog lang geblesseerd was)heel magertjes onder de officiele Yamaha-tent.
Hier moeten we volgens mij toch wel een grote pluim op de hoed van Van Horebeek steken,hij heeft Yamaha terug op de kaart gezet op die zo verguisde Yamaha 450 waar zogezegd niet mee te rijden was.Hij heeft hem met 100 procent steun van de fabriek naar zijn hand mogen zetten en het resultaat is gekend. Dit heeft ongetwijfeld bij Yamaha voor hernieuwde motivatie gezorgd en dat ze die positieve lijn willen doortrekken is duidelijk.Niet onbelangrijk hierbij is dat er een nieuwe man aan het hoofd van Yamaha Europa gekomen is,die ook mx2 onder de loep genomen heeft en daar opnieuw ontwikkeling wil zien.
Van Horebeek zou Febvre naast zich krijgen zodat de mx1 opnieuw een volwaardig team is.
maar ook in mx2 willen ze zich opnieuw profileren en er komt nu naar verluid een officieel Yamaha fabrieksondersteunt mx2-team met 2 piloten.
Het is inmiddels een publiek geheim dat 2 Belgische teams daarvoor in pole position liggen.
ik laat het in het midden tot er een officiele mededeling komt.
van het ene team is inmiddels de line-up bekend,het andere is voor mij nog niet duidelijk..
dus nog even wachten
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
het andere team zal toch met beter piloten moeten uitpakken, Met Petrov en Styke kom je te kort als fabrieksteam ....
En dat is misschien het probleem wel ... want wie ga je in je team zetten die mee kan doen voor de top 3?
En dat is misschien het probleem wel ... want wie ga je in je team zetten die mee kan doen voor de top 3?
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Ik denk in ieder geval ni da Kemea het gaat waarmaken met ene Benoit Paturel. Daarmee zal het Yamaha factory vraagstuk ook wel beantwoord zijn he...
Artikel over die transfer op Mxmag.be
Artikel over die transfer op Mxmag.be
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Kris Cornu schreef:blijkbaar is er nog steeds een kans dat villopoto het wk rijd. Dan ga ik terug de gp's bezoeken. Hopelijk krijgen ze het budget rond.
Ik vermoed dat je best al kunt beginnen sparen.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
- Berichten: 1054
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Mol is de laatste wedstrijd voor Petrov, hij gaat zijn schouderblessure laten herstellen en past dus ook voor de laatste 2 GP's.
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
meteen zijn ze ook van die enorm dure trip naar Mexico en Brazilie vanaf
en gelijk hebben ze!
Trouwens,opgevangen in Lommel...21 piloten zouden afreizen naar de komende overzeese GP's.
mx2 en mxGP samen welteverstaan!
benieuwd hoe ze dat weer gaan oplossen...
.
nog maar eens de reeksen samenzetten dan maar?
strak plan om deze gp's er nog achteraan te plakken..de posities zijn verdeeld,de budgetten zijn op en de motivatie en goesting zijn na een lang seizoen bij de meesten ver te zoeken.
dit is echt wat de motorcross nodig heeft om er een écht WK van te maken!!!

en gelijk hebben ze!
Trouwens,opgevangen in Lommel...21 piloten zouden afreizen naar de komende overzeese GP's.
mx2 en mxGP samen welteverstaan!
benieuwd hoe ze dat weer gaan oplossen...
nog maar eens de reeksen samenzetten dan maar?
strak plan om deze gp's er nog achteraan te plakken..de posities zijn verdeeld,de budgetten zijn op en de motivatie en goesting zijn na een lang seizoen bij de meesten ver te zoeken.
dit is echt wat de motorcross nodig heeft om er een écht WK van te maken!!!
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
het enige waar ze naar kijken is hetgene de organisator op tafel legt ... rest is bijzaak anders doe je zulke zaken niet ...
Wees gerust, de komende weken vallen er nog gekwetsten zodat teams plots zonder piloten zitten en rustig kunnen thuis blijven.
Wees gerust, de komende weken vallen er nog gekwetsten zodat teams plots zonder piloten zitten en rustig kunnen thuis blijven.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Patrick Van GorpPa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
En dan ook nog ergens opgevangen dat GP van Mexico wellicht niet zou doorgaan?!?!
Weet iemand daar iets van?
In dat geval kan JH gewoon vakantie nemen nu...
Weet iemand daar iets van?
In dat geval kan JH gewoon vakantie nemen nu...
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Olivier Goetstouwers schreef:Mol is de laatste wedstrijd voor Petrov, hij gaat zijn schouderblessure laten herstellen en past dus ook voor de laatste 2 GP's.
Petar Petrov was vanavond op de persconferentie van AMC Orp. Die wedstrijd rijdt hij in ieder geval ook mee. Hij zei ook dat de wegen van Kemea en hemzelf pas op het einde van het seizoen scheiden.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Casper OvaaCa
- 80cc pilot
- Berichten: 47
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:03
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Ice one kan ook thuis blijven de laatste twee,zal druk worden daar
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Voor velen al een beetje oud nieuws...maar nu ook officieel.
Damon Graulus naar Yamaha Kemea.
super dat Damon opnieuw in het WK kan uitkomen!
en Brent Van Doninck weg bij z'n team Crey-mert..hopelijk komt er ook nog voor hem iets uit de bus.
Damon Graulus naar Yamaha Kemea.
super dat Damon opnieuw in het WK kan uitkomen!
en Brent Van Doninck weg bij z'n team Crey-mert..hopelijk komt er ook nog voor hem iets uit de bus.
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Hahaha wanne grap. Petrov rijdt ni in Brazilie en Mexico vanwege een schouderblessure. Ma hij rijdt nog wel efkes de GP in Lommel en 3 manches op de Keiheuvel mee. Nou dan zal die blessure ook wel meevallen ni?
Da ga maar om 1 ding en da is geld. Tis alleen jammer dat men bij Kemea ni mans genoeg is om da eerlijk te zegge maar met laffe smoesjes afkomt.
Wanneer staat er nu eens ene op die WEL de waarheid vertelt aan die Luongo maffia?
Da ga maar om 1 ding en da is geld. Tis alleen jammer dat men bij Kemea ni mans genoeg is om da eerlijk te zegge maar met laffe smoesjes afkomt.
Wanneer staat er nu eens ene op die WEL de waarheid vertelt aan die Luongo maffia?
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
dit was Petrov z'n laatste wedstrijd. ook hij moet een operatie ondergaan.
maar...zoals je zegt,in andere omstandigheden had hij wellicht nog wel die 2 wedstrijden erbij kunnen nemen.
het is duidelijk dat er velen op zoek zijn naar een excuus om niet te gaan.
heb daarstraks gehoord wat die 2 gp's kosten voor een team.
absurd gewoon!
daar kan de gemiddelde hobbycrosser 2a3 seizoenen van crossen...en dat terwijl de meeste plaatsen in het wk al bijna vastliggen.
maar...zoals je zegt,in andere omstandigheden had hij wellicht nog wel die 2 wedstrijden erbij kunnen nemen.
het is duidelijk dat er velen op zoek zijn naar een excuus om niet te gaan.
heb daarstraks gehoord wat die 2 gp's kosten voor een team.
absurd gewoon!
daar kan de gemiddelde hobbycrosser 2a3 seizoenen van crossen...en dat terwijl de meeste plaatsen in het wk al bijna vastliggen.
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
in de marge...
het aandeel Monster steeg vandaag met 30 procent op de Amerikaanse beurs na een deal met coca cola..coca cola investeerde 2,15 miljard dollar en werd zo voor 17 procent aandeelhouder van Monster.er komt een nauwe samenwerking tussen de bedrijven.
dat het goed gaat met de misschien wel grootste sponsor van de motorcross is goed nieuws.
het aandeel Monster steeg vandaag met 30 procent op de Amerikaanse beurs na een deal met coca cola..coca cola investeerde 2,15 miljard dollar en werd zo voor 17 procent aandeelhouder van Monster.er komt een nauwe samenwerking tussen de bedrijven.
dat het goed gaat met de misschien wel grootste sponsor van de motorcross is goed nieuws.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten