Transfergeruchten Europa 2014/2015

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 08 Aug 2014, 12:41

:lol: :lol: :lol: :lol:

we zullen het wel zien als het zover is zeker ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Tony Hermans Vr 08 Aug 2014, 15:59

Etienne Dierckx schreef:ik had de naam van een ander team horen vallen ...

Een team dat nu op Ktm zit! denk ik!!!!!
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Ed
Eddie Boot
ama sx 250 champ
Berichten: 733
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 22:29
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Eddie Boot Vr 08 Aug 2014, 19:20

st. co.
0 x


supporting mark boot
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Filip Hardis Vr 08 Aug 2014, 23:40

Etienne : ik denk dat velen dat al wel gehoord hebben.... :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Steve Van Avondt Za 09 Aug 2014, 08:59

we zullen wel zien...in de eerste plaats is het goed dat Yamaha zich terug op de kaart zet en opnieuw wil investeren in de motorcross.
Iets wat we ook bij Honda zien.waar er opnieuw HRC logo's te bespeuren zijn.
door enkele tegenvallende jaren werd het met nu nog 1 piloot in mx1 en 1 in mx2,(die dan nog lang geblesseerd was)heel magertjes onder de officiele Yamaha-tent.
Hier moeten we volgens mij toch wel een grote pluim op de hoed van Van Horebeek steken,hij heeft Yamaha terug op de kaart gezet op die zo verguisde Yamaha 450 waar zogezegd niet mee te rijden was.Hij heeft hem met 100 procent steun van de fabriek naar zijn hand mogen zetten en het resultaat is gekend. Dit heeft ongetwijfeld bij Yamaha voor hernieuwde motivatie gezorgd en dat ze die positieve lijn willen doortrekken is duidelijk.Niet onbelangrijk hierbij is dat er een nieuwe man aan het hoofd van Yamaha Europa gekomen is,die ook mx2 onder de loep genomen heeft en daar opnieuw ontwikkeling wil zien.
Van Horebeek zou Febvre naast zich krijgen zodat de mx1 opnieuw een volwaardig team is.
maar ook in mx2 willen ze zich opnieuw profileren en er komt nu naar verluid een officieel Yamaha fabrieksondersteunt mx2-team met 2 piloten.
Het is inmiddels een publiek geheim dat 2 Belgische teams daarvoor in pole position liggen.
ik laat het in het midden tot er een officiele mededeling komt.
van het ene team is inmiddels de line-up bekend,het andere is voor mij nog niet duidelijk..
dus nog even wachten :)
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 09 Aug 2014, 11:31

het andere team zal toch met beter piloten moeten uitpakken, Met Petrov en Styke kom je te kort als fabrieksteam ....
En dat is misschien het probleem wel ... want wie ga je in je team zetten die mee kan doen voor de top 3?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Filip Hardis Za 09 Aug 2014, 12:49

:D Ze moeten hier echt ne "vind ik leuk" knop installeren op da forum!
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Filip Hardis Za 09 Aug 2014, 13:14

Ik denk in ieder geval ni da Kemea het gaat waarmaken met ene Benoit Paturel. Daarmee zal het Yamaha factory vraagstuk ook wel beantwoord zijn he...
Artikel over die transfer op Mxmag.be
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Guy Dick Zo 10 Aug 2014, 16:32

Kris Cornu schreef:blijkbaar is er nog steeds een kans dat villopoto het wk rijd. Dan ga ik terug de gp's bezoeken. Hopelijk krijgen ze het budget rond.


Ik vermoed dat je best al kunt beginnen sparen.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Janneke Luyten Ma 11 Aug 2014, 09:47

Petrov aan het einde van dit seizoen weg bij Kemea.
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Ma 11 Aug 2014, 09:53

Mol is de laatste wedstrijd voor Petrov, hij gaat zijn schouderblessure laten herstellen en past dus ook voor de laatste 2 GP's.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 11 Aug 2014, 10:08

meteen zijn ze ook van die enorm dure trip naar Mexico en Brazilie vanaf ;)
en gelijk hebben ze!


Trouwens,opgevangen in Lommel...21 piloten zouden afreizen naar de komende overzeese GP's.
mx2 en mxGP samen welteverstaan!

benieuwd hoe ze dat weer gaan oplossen... :D .
nog maar eens de reeksen samenzetten dan maar?

strak plan om deze gp's er nog achteraan te plakken..de posities zijn verdeeld,de budgetten zijn op en de motivatie en goesting zijn na een lang seizoen bij de meesten ver te zoeken.
dit is echt wat de motorcross nodig heeft om er een écht WK van te maken!!! :) :D :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 11 Aug 2014, 10:32

het enige waar ze naar kijken is hetgene de organisator op tafel legt ... rest is bijzaak anders doe je zulke zaken niet ...

Wees gerust, de komende weken vallen er nog gekwetsten zodat teams plots zonder piloten zitten en rustig kunnen thuis blijven.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Patrick Van Gorp Ma 11 Aug 2014, 10:35

En dan ook nog ergens opgevangen dat GP van Mexico wellicht niet zou doorgaan?!?!
Weet iemand daar iets van?

In dat geval kan JH gewoon vakantie nemen nu...;)
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Guy Dick Do 14 Aug 2014, 00:49

Olivier Goetstouwers schreef:Mol is de laatste wedstrijd voor Petrov, hij gaat zijn schouderblessure laten herstellen en past dus ook voor de laatste 2 GP's.


Petar Petrov was vanavond op de persconferentie van AMC Orp. Die wedstrijd rijdt hij in ieder geval ook mee. Hij zei ook dat de wegen van Kemea en hemzelf pas op het einde van het seizoen scheiden.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ca
Casper Ovaa
80cc pilot
Berichten: 47
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:03
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Casper Ovaa Do 14 Aug 2014, 11:42

Ice one kan ook thuis blijven de laatste twee,zal druk worden daar
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Steve Van Avondt Vr 15 Aug 2014, 21:45

Voor velen al een beetje oud nieuws...maar nu ook officieel.
Damon Graulus naar Yamaha Kemea.
super dat Damon opnieuw in het WK kan uitkomen!


en Brent Van Doninck weg bij z'n team Crey-mert..hopelijk komt er ook nog voor hem iets uit de bus.
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Jan Willem Visser Vr 15 Aug 2014, 22:52

Hahaha wanne grap. Petrov rijdt ni in Brazilie en Mexico vanwege een schouderblessure. Ma hij rijdt nog wel efkes de GP in Lommel en 3 manches op de Keiheuvel mee. Nou dan zal die blessure ook wel meevallen ni?

Da ga maar om 1 ding en da is geld. Tis alleen jammer dat men bij Kemea ni mans genoeg is om da eerlijk te zegge maar met laffe smoesjes afkomt.
Wanneer staat er nu eens ene op die WEL de waarheid vertelt aan die Luongo maffia?
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Steve Van Avondt Vr 15 Aug 2014, 23:25

dit was Petrov z'n laatste wedstrijd. ook hij moet een operatie ondergaan.

maar...zoals je zegt,in andere omstandigheden had hij wellicht nog wel die 2 wedstrijden erbij kunnen nemen.
het is duidelijk dat er velen op zoek zijn naar een excuus om niet te gaan.

heb daarstraks gehoord wat die 2 gp's kosten voor een team.
absurd gewoon!
daar kan de gemiddelde hobbycrosser 2a3 seizoenen van crossen...en dat terwijl de meeste plaatsen in het wk al bijna vastliggen.
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015

Berichtdoor Steve Van Avondt Vr 15 Aug 2014, 23:45

in de marge...
het aandeel Monster steeg vandaag met 30 procent op de Amerikaanse beurs na een deal met coca cola..coca cola investeerde 2,15 miljard dollar en werd zo voor 17 procent aandeelhouder van Monster.er komt een nauwe samenwerking tussen de bedrijven.

dat het goed gaat met de misschien wel grootste sponsor van de motorcross is goed nieuws.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten

Aanmelden · Registreer