2/6-AMA Nationals Rnd. 3-Thunder Valley, Lakewood, CO
-
Matthias WeynMa
- peewee pilot
- Berichten: 7
- Lid geworden op: Wo 02 Jun 2010, 00:35
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Jeroen Vanrysselberghe
- mx2 wk champ
- Berichten: 603
- Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 16:21
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2/6-AMA Nationals Rnd. 3-Thunder Valley, Lakewood, CO
stewart duidelijk gehinderd door de oversteker op het circuit! Met zo een gopro camera lijk alles verder dan het is (heb er ervaring mee). Brengt u uit u concentratie en als je dan van lijn verandert... zouden ze toch sancties moeten voor opleggen!
Hij rijdt alvast dit weekend terug, gelukkig of dungey krijgt nog een outdoor titel(al verdient hij die mss wel na pech van vorig jaar)
Roczen is 1/4 goei, het nieveau ligt in us toch duidelijk wat hoger, spijtig dat ik dit moet zeggen! Fim is zwaar aant aftakelen, ook door geen gratis tv covarge meer te geven en dergelijke, wie gaat da nog sponoren?
Hij rijdt alvast dit weekend terug, gelukkig of dungey krijgt nog een outdoor titel(al verdient hij die mss wel na pech van vorig jaar)
Roczen is 1/4 goei, het nieveau ligt in us toch duidelijk wat hoger, spijtig dat ik dit moet zeggen! Fim is zwaar aant aftakelen, ook door geen gratis tv covarge meer te geven en dergelijke, wie gaat da nog sponoren?
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten