2/6-AMA Nationals Rnd. 3-Thunder Valley, Lakewood, CO

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ma
Matthias Weyn
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Wo 02 Jun 2010, 00:35
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2/6-AMA Nationals Rnd. 3-Thunder Valley, Lakewood, CO

Berichtdoor Matthias Weyn Vr 08 Jun 2012, 19:35

thnx!
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Vanrysselberghe
mx2 wk champ
Berichten: 603
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2/6-AMA Nationals Rnd. 3-Thunder Valley, Lakewood, CO

Berichtdoor Jeroen Vanrysselberghe Vr 08 Jun 2012, 22:44

stewart duidelijk gehinderd door de oversteker op het circuit! Met zo een gopro camera lijk alles verder dan het is (heb er ervaring mee). Brengt u uit u concentratie en als je dan van lijn verandert... zouden ze toch sancties moeten voor opleggen!
Hij rijdt alvast dit weekend terug, gelukkig of dungey krijgt nog een outdoor titel(al verdient hij die mss wel na pech van vorig jaar)

Roczen is 1/4 goei, het nieveau ligt in us toch duidelijk wat hoger, spijtig dat ik dit moet zeggen! Fim is zwaar aant aftakelen, ook door geen gratis tv covarge meer te geven en dergelijke, wie gaat da nog sponoren?
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer