BMB 2011

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Davy Sanders
european champ mx2
Berichten: 208
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

BMB 2011

Berichtdoor Davy Sanders Zo 31 Okt 2010, 13:28

:arrow: alle nieuws hier
0 x


Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: BMB 2011

Berichtdoor Sandy Van De Perre Zo 31 Okt 2010, 14:34

nog ni te veel davy bij de geruchten die ik gehoort heb zouden ze bezig zijn met enkele wedstrijden te verdelen over 2 dagen zaterdag en zondag. let op wat ik nu zeg staat nog niet vast.dit zou gaan over de wedstrijden waar zijspannen en quads aanwezig zijn.
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: BMB 2011

Berichtdoor Andy Moens Zo 31 Okt 2010, 18:02

en ik heb dan weer ergens horen waaien dat er sprake is dat de leeftijd van de junior reeks zou opgetrokken worden ,

IK HOOP HET ALLESINDS , ik ben just 25 mo ik voel mij geen senior ,


Ik zeg helemaal niets over de snelheid van de seniors want die kan ik al evenmin volgen als de juniors maar gewoon op 25 jarige leeftijd zijde in mijn ogen nog geen senior

just my 2 penny
0 x


Jo
Joris Goossens
european champ mx2
Berichten: 245
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: BMB 2011

Berichtdoor Joris Goossens Do 04 Nov 2010, 11:35

weet er al iemand wanneer de kalender bekent gemaakt word?
0 x


Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: BMB 2011

Berichtdoor Tony Hermans Do 04 Nov 2010, 12:25

Joris Goossens schreef:weet er al iemand wanneer de kalender bekent gemaakt word?


22 november!!!!
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Gebruikersavatar
David De Merlier
mx3 wk champ
Berichten: 599
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: BMB 2011

Berichtdoor David De Merlier Do 04 Nov 2010, 12:29

Er zouden 7 Bk's zijn waaronder Mons ook trug. Pffff
0 x


http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Jo
Joris Goossens
european champ mx2
Berichten: 245
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: BMB 2011

Berichtdoor Joris Goossens Do 04 Nov 2010, 13:19

bedankt ! ;)
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: BMB 2011

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Do 04 Nov 2010, 15:04

@David
En Tongeren of Nismes?
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: BMB 2011

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Do 04 Nov 2010, 15:22

Gemeente Bestuur (lees Di Rupo) en Motor/Auto Club wou toen de GP van Namur weg ging wou hij dan terug een Grand Prix naar Mons halen nu dat ging niet dan maar BK?? En als dit het geval is dan zal Desalle wel het volledige BK rijden zeker?

En waarom pff?? Laaste BK manche was organisatorisch niet zo schitterend maar sinds dien zijn de mensen wel aan het opbouwen als ik het goed begrepen heb.
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: BMB 2011

Berichtdoor Dimitri Lamote Do 04 Nov 2010, 20:42

eu mathias denk dat het plein is love or hate it zoals balen voor zandhazen met fysiek :D
0 x


Da
Davey Van Rode
ama lites national champ
Berichten: 505
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: BMB 2011

Berichtdoor Davey Van Rode Do 04 Nov 2010, 21:47

gade NOG is by de juniors starte potske?
0 x


Ma
Mario Vandaele
ama lites national champ
Berichten: 454
Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Middelkerke

Re: BMB 2011

Berichtdoor Mario Vandaele Do 04 Nov 2010, 22:20

Mons mits de nodige opfrisbeurt is toch een topplein, krijg al nostalgie met dat typisch geluid in dat bos, is wel zwaar rondje met veel sporen.
0 x


Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Contact:

Re: BMB 2011

Berichtdoor Bart Jacobs Do 04 Nov 2010, 23:12

Plein? Het gaat hier over cross hé, gene voetbal. Circuit, omloop, track...

Wat Mons betreft, valt wel iets van te maken blijkbaar. Alleen de buren (langs links) zijn niet zo aardig.
0 x


Bo
Bob Van Looveren
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Ma 26 Okt 2009, 20:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: BMB 2011

Berichtdoor Bob Van Looveren Vr 05 Nov 2010, 08:56

Als mons zo droog ligt als dit jaar is het wel de moeite, maar als het nat is zoals alle andere jaren...
Btw, inmiddels hebben ze er een tafelberg extra ingelegd.
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: BMB 2011

Berichtdoor Andy Moens Vr 05 Nov 2010, 09:07

@DVR
da ga ni meer gaan of ze moeste de leeftijd optrekken.

Ik ben ondertussen al senior volgens de regelementering , maar seniors zien ik ni echt zitten.
Die rijden ook hard genoeg ze daar ni van daar kan ik ook ni volgen , maar ik vind dat ge op 25 jarige leeftijd geen senior zei

maar moest het regelement aangepast worden dan zou ik da gerust durven proberen
0 x


Ju
Jurgen Van Nooten
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Ma 07 Sep 2009, 16:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: BMB 2011

Berichtdoor Jurgen Van Nooten Vr 05 Nov 2010, 10:08

awel vindt MONS toch terug een mooie aanwinst voor het BK .
in ieder geval veel beter dan Beervelde !
0 x


Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: BMB 2011

Berichtdoor Sandy Van De Perre Vr 05 Nov 2010, 12:09

@ andy
ik denk juist hetzelfde ervan de leeftijd van de juniors omhoog zou inderdaat het aantal van de seniors wat ontlasten.plus dat het jong geweld op zijn plaats zit :lol:

wat ik ook graag zou zien veranderen is dat de tijds training gereden word volgens het klassement.
want sommige mensen staan er al van 7u aan het gesloten park zodat de jeugd er bijna ni meer door kan.
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: BMB 2011

Berichtdoor Andy Moens Vr 05 Nov 2010, 12:40

volgens klassement zou ni slecht zijn

en als er nog geen klassering is nummerke trekken das ook simpel
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: BMB 2011

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Vr 05 Nov 2010, 14:39

Jurgen Van Nooten schreef:awel vindt MONS toch terug een mooie aanwinst voor het BK .
in ieder geval veel beter dan Beervelde !


Beervelde is een mooi stuk grond en hebben plek genoeg. Met enige fantasie kun je daar een type Texas National van maken (call me crazy) Dat is ook zo plat als een pannenkoek maar toch een mooi track.
0 x


Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Contact:

Re: BMB 2011

Berichtdoor Bart Jacobs Vr 05 Nov 2010, 16:04

Matthias Van Eeckhoven schreef:
Jurgen Van Nooten schreef:awel vindt MONS toch terug een mooie aanwinst voor het BK .
in ieder geval veel beter dan Beervelde !


Beervelde is een mooi stuk grond en hebben plek genoeg. Met enige fantasie kun je daar een type Texas National van maken (call me crazy) Dat is ook zo plat als een pannenkoek maar toch een mooi track.


Westerlo viel destijds ook wel mee hé en dat was nu ook niet bepaald hellend.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 3 gasten

Aanmelden · Registreer