BMB 2011
- Davy Sanders
- european champ mx2
- Berichten: 208
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: BMB 2011
nog ni te veel davy bij de geruchten die ik gehoort heb zouden ze bezig zijn met enkele wedstrijden te verdelen over 2 dagen zaterdag en zondag. let op wat ik nu zeg staat nog niet vast.dit zou gaan over de wedstrijden waar zijspannen en quads aanwezig zijn.
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: BMB 2011
en ik heb dan weer ergens horen waaien dat er sprake is dat de leeftijd van de junior reeks zou opgetrokken worden ,
IK HOOP HET ALLESINDS , ik ben just 25 mo ik voel mij geen senior ,
Ik zeg helemaal niets over de snelheid van de seniors want die kan ik al evenmin volgen als de juniors maar gewoon op 25 jarige leeftijd zijde in mijn ogen nog geen senior
just my 2 penny
IK HOOP HET ALLESINDS , ik ben just 25 mo ik voel mij geen senior ,
Ik zeg helemaal niets over de snelheid van de seniors want die kan ik al evenmin volgen als de juniors maar gewoon op 25 jarige leeftijd zijde in mijn ogen nog geen senior
just my 2 penny
0 x
-
Joris GoossensJo
- european champ mx2
- Berichten: 245
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: BMB 2011
Joris Goossens schreef:weet er al iemand wanneer de kalender bekent gemaakt word?
22 november!!!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
- David De Merlier
- mx3 wk champ
- Berichten: 599
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: BMB 2011
Er zouden 7 Bk's zijn waaronder Mons ook trug. Pffff
0 x
http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
-
Joris GoossensJo
- european champ mx2
- Berichten: 245
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: BMB 2011
@David
En Tongeren of Nismes?
En Tongeren of Nismes?
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: BMB 2011
Gemeente Bestuur (lees Di Rupo) en Motor/Auto Club wou toen de GP van Namur weg ging wou hij dan terug een Grand Prix naar Mons halen nu dat ging niet dan maar BK?? En als dit het geval is dan zal Desalle wel het volledige BK rijden zeker?
En waarom pff?? Laaste BK manche was organisatorisch niet zo schitterend maar sinds dien zijn de mensen wel aan het opbouwen als ik het goed begrepen heb.
En waarom pff?? Laaste BK manche was organisatorisch niet zo schitterend maar sinds dien zijn de mensen wel aan het opbouwen als ik het goed begrepen heb.
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: BMB 2011
eu mathias denk dat het plein is love or hate it zoals balen voor zandhazen met fysiek 
0 x
-
Davey Van RodeDa
- ama lites national champ
- Berichten: 505
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Mario VandaeleMa
- ama lites national champ
- Berichten: 454
- Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Middelkerke
Re: BMB 2011
Mons mits de nodige opfrisbeurt is toch een topplein, krijg al nostalgie met dat typisch geluid in dat bos, is wel zwaar rondje met veel sporen.
0 x
-
Bart JacobsBa
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Contact:
Re: BMB 2011
Plein? Het gaat hier over cross hé, gene voetbal. Circuit, omloop, track...
Wat Mons betreft, valt wel iets van te maken blijkbaar. Alleen de buren (langs links) zijn niet zo aardig.
Wat Mons betreft, valt wel iets van te maken blijkbaar. Alleen de buren (langs links) zijn niet zo aardig.
0 x
-
Bob Van LooverenBo
- 125cc junior EK
- Berichten: 53
- Lid geworden op: Ma 26 Okt 2009, 20:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: BMB 2011
Als mons zo droog ligt als dit jaar is het wel de moeite, maar als het nat is zoals alle andere jaren...
Btw, inmiddels hebben ze er een tafelberg extra ingelegd.
Btw, inmiddels hebben ze er een tafelberg extra ingelegd.
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: BMB 2011
@DVR
da ga ni meer gaan of ze moeste de leeftijd optrekken.
Ik ben ondertussen al senior volgens de regelementering , maar seniors zien ik ni echt zitten.
Die rijden ook hard genoeg ze daar ni van daar kan ik ook ni volgen , maar ik vind dat ge op 25 jarige leeftijd geen senior zei
maar moest het regelement aangepast worden dan zou ik da gerust durven proberen
da ga ni meer gaan of ze moeste de leeftijd optrekken.
Ik ben ondertussen al senior volgens de regelementering , maar seniors zien ik ni echt zitten.
Die rijden ook hard genoeg ze daar ni van daar kan ik ook ni volgen , maar ik vind dat ge op 25 jarige leeftijd geen senior zei
maar moest het regelement aangepast worden dan zou ik da gerust durven proberen
0 x
-
Jurgen Van NootenJu
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Ma 07 Sep 2009, 16:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: BMB 2011
awel vindt MONS toch terug een mooie aanwinst voor het BK .
in ieder geval veel beter dan Beervelde !
in ieder geval veel beter dan Beervelde !
0 x
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: BMB 2011
@ andy
ik denk juist hetzelfde ervan de leeftijd van de juniors omhoog zou inderdaat het aantal van de seniors wat ontlasten.plus dat het jong geweld op zijn plaats zit
wat ik ook graag zou zien veranderen is dat de tijds training gereden word volgens het klassement.
want sommige mensen staan er al van 7u aan het gesloten park zodat de jeugd er bijna ni meer door kan.
ik denk juist hetzelfde ervan de leeftijd van de juniors omhoog zou inderdaat het aantal van de seniors wat ontlasten.plus dat het jong geweld op zijn plaats zit
wat ik ook graag zou zien veranderen is dat de tijds training gereden word volgens het klassement.
want sommige mensen staan er al van 7u aan het gesloten park zodat de jeugd er bijna ni meer door kan.
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: BMB 2011
volgens klassement zou ni slecht zijn
en als er nog geen klassering is nummerke trekken das ook simpel
en als er nog geen klassering is nummerke trekken das ook simpel
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: BMB 2011
Jurgen Van Nooten schreef:awel vindt MONS toch terug een mooie aanwinst voor het BK .
in ieder geval veel beter dan Beervelde !
Beervelde is een mooi stuk grond en hebben plek genoeg. Met enige fantasie kun je daar een type Texas National van maken (call me crazy) Dat is ook zo plat als een pannenkoek maar toch een mooi track.
0 x
-
Bart JacobsBa
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Contact:
Re: BMB 2011
Matthias Van Eeckhoven schreef:Jurgen Van Nooten schreef:awel vindt MONS toch terug een mooie aanwinst voor het BK .
in ieder geval veel beter dan Beervelde !
Beervelde is een mooi stuk grond en hebben plek genoeg. Met enige fantasie kun je daar een type Texas National van maken (call me crazy) Dat is ook zo plat als een pannenkoek maar toch een mooi track.
Westerlo viel destijds ook wel mee hé en dat was nu ook niet bepaald hellend.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 3 gasten