bmb orp le grand
-
Schepmans TomSc
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 421
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 11:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: bmb orp le grand
Op de site van Orp staat dat het 27/8 Championnat de Wallonie" is dus wss rijdt FPCNA er dan. Daar kan je normaal gezien mee doen. Bij BK's worden normaal gezien geen dagvergunningen toegelaten behalve in aparte reeksen zoals in Balen de zaterdag.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: bmb orp le grand
Hoorde vandaag dat er ondertussen voldoende open plaatsen zijn in de inter-reeksen (gekwetsten enzo) zodat dagvergunningen dan wel toegelaten worden. Dus uw beste Frans bovenhalen Tom en even de organisator kontakteren!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: bmb orp le grand
Misschien eens diep in de geldbuidel schieten daar om een van volgende binnen te halen; Steven Frossard, Christophe Pourcel, Gautier Paulin(450) om zo het Fransen publiek over de grens te lokken...
Want met de vele blessures hebben de organisators serieus pech en het zou zonden zijn als hun bezoekersaantallen daar onder zouden lijden.
Want met de vele blessures hebben de organisators serieus pech en het zou zonden zijn als hun bezoekersaantallen daar onder zouden lijden.
0 x
-
Meesschaert MarcMe
- european champ mx2
- Berichten: 227
- Lid geworden op: Di 11 Aug 2009, 22:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
veel piloten krijgen geentoelating meer om tijdrns het gp seizoen andere crossen te rijden geld of geen geld
0 x
-
Johan PeetermansJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 198
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 03:08
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: bmb orp le grand
het gaat wel moeten stoppen met onweren want het is hier serieus aan het gieten en zojuist op het nieuws van 1300 u orp le grand staat onderwater
0 x
JMP
-
Wouter SymonsWo
- 125cc rookie
- Berichten: 128
- Lid geworden op: Di 07 Sep 2010, 19:49
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: sint-katelijne-waver
Re: bmb orp le grand
Guy Dick schreef:. Bij BK's worden normaal gezien geen dagvergunningen toegelaten behalve in aparte reeksen zoals in Balen de zaterdag.
en in die aparte reeks voor dagvergunningen zal ook wel snel gereden worden zeker ??
kost een dagvergunning in den bmb meer als in een amateurbond ?
heb me al een paar keer laten vertellen dat den bmb op de mooiste parcours van belgie rijd..
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: bmb orp le grand
Als je houd van een oldschool parcours dan kom je na Orp-Le-Grand nog een week lang klaar.
Doe wel een extra set banden mee.

Doe wel een extra set banden mee.

0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Jonas De ClippelJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 199
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Lembeek
- Contact:
Re: bmb orp le grand
@frederik; dat beton ga je vrees ik niet zien dit weekend
Het enige wat eigenlijk slecht kan liggen is aan de bus,start enzo + de parking zal het heel hard te verduren krijgen vrees ik.
Er is jammergenoeg al veel uitgevallen vandaag en het is nog niet gedaan.
Is een van de mooiste circuits vind ik
Het enige wat eigenlijk slecht kan liggen is aan de bus,start enzo + de parking zal het heel hard te verduren krijgen vrees ik.
Er is jammergenoeg al veel uitgevallen vandaag en het is nog niet gedaan.
Is een van de mooiste circuits vind ik
0 x
jojo29
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
commentator op exquisport zei dat Desalle onder zijn voeten gekregen had van Geboers omwille van de opgelopen blesuures telkens tijdens BK-wedstrijden en dat de WK-wedstrijden de absolute hoofddoelen zijn (logisch) is dit dan met een ondertoon van gedaan met bK's te rijden pff zal niet interessant meer zijn dan... 
0 x
-
Bob Van LooverenBo
- 125cc junior EK
- Berichten: 53
- Lid geworden op: Ma 26 Okt 2009, 20:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: bmb orp le grand
Zolang er zaterdag en zondag geen regen valt, zal het wel héél goed meevallen!
Vorig jaar was het toch net hetzelfde, een heel week regen en het parcour was gewoon perfect!
Vorig jaar was het toch net hetzelfde, een heel week regen en het parcour was gewoon perfect!
0 x
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
ben juist naar orp geweest, het is der goed voor de regen dat er gevallen is de afgelopen dagen , alleen tegen de bomen iets na de start is het vettig en liggen plassen, maar voor de rest is alles wel cava het moet gewoon niet overdreven veel gaan bij regenen en dan word het knallen daar voor iedereen
als ik kan en tijd heb zal ik morgen avond eens wat fotos gaan maken naar wie kan ik ze eventueel mailen dat ze op mxworld ofzo kunnen gezet worden ????
als ik kan en tijd heb zal ik morgen avond eens wat fotos gaan maken naar wie kan ik ze eventueel mailen dat ze op mxworld ofzo kunnen gezet worden ????
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: bmb orp le grand
Billy Mees schreef:ben juist naar orp geweest, het is der goed voor de regen dat er gevallen is de afgelopen dagen , alleen tegen de bomen iets na de start is het vettig en liggen plassen, maar voor de rest is alles wel cava het moet gewoon niet overdreven veel gaan bij regenen en dan word het knallen daar voor iedereen![]()
als ik kan en tijd heb zal ik morgen avond eens wat fotos gaan maken naar wie kan ik ze eventueel mailen dat ze op mxworld ofzo kunnen gezet worden ????
matthias [dot] vaneeckhoven [at] hotmail [dot] com
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
Net foto's van het parcour gezien op mxworld en het is naargelang de beelden op het nieuws van Orp Le Grand zeer goed te doen !!!

0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: bmb orp le grand
Ja Gert als ik beloof dat ik het nog vanavond online zet doe ik het he. haha! Nu hop naar Zondag in de hoop dat we niet teveel regen meer krijgen in Orp en dan een leuk duel tussen Jeffrey the Bullet en Christophe The Joker of Superman Pourcel kies maar en als het even kan mag Strijbos beide heren het heel moeilijk maken!
0 x
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
Matthias Van Eeckhoven schreef:Ja Gert als ik beloof dat ik het nog vanavond online zet doe ik het he. haha! Nu hop naar Zondag in de hoop dat we niet teveel regen meer krijgen in Orp en dan een leuk duel tussen Jeffrey the Bullet en Christophe The Joker of Superman Pourcel kies maar en als het even kan mag Strijbos beide heren het heel moeilijk maken!
En #34The Fonz geeft zich ook zomaar niet he !! het zal knap worden !
0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten