gaat eens haar goesting zeggen se:
kwil iedereen bedanken voor de vele toffe reactie's op de foto's die kimmy en ik telkens nemen!! En da meen ik echt!
Een bedanking kost niks. Ik doe het gewoon voor de fun, verdienen doe ik er niks aan en da wil ik absoluut ook nie anders is de fun eraf.Wij betalen ook elke week onze inkom, en je hoort mij zeker nie klagen, als je op da plein rondloopt en de mensen komen naar je toe om je te bedanken voor de mooie foto's of een goeie dag of lach is mijn dag al super geslaagd.
Maar als je elkaar tegenkomt op een cross denk ik nie dat het teveel gevraagd is om eens hallo of een goeie dag te zeggen.
respect komt van twee kanten en...... kost geen geld é
Thanks iedereen het doet echt deugd jullie reactie's!!!
MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
- Katty Devos
- mx1 wk rookie
- Berichten: 312
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Julien Haemers
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Kortrijk
- Contact:
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
De eerste foto's van het seizoen zijn weeral binnen 
Thx katty en alle andere
Nieuweling MX2 #7
Thx katty en alle andere
Nieuweling MX2 #7
0 x
-
Marnix LannooMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 191
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 11:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Wingene
- Contact:
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
Mooie reeks, doe zo verder.
bedankt aan alle shooters.
bedankt aan alle shooters.
Laatst gewijzigd door Marnix Lannoo op Ma 27 Feb 2012, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Kristof De ReuKr
- european champ mx2
- Berichten: 249
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
bedankt voor de sjeike foto's
amaai zo veel foto's dat er getrokken zijn
amaai zo veel foto's dat er getrokken zijn
0 x
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
@ Paul Borgt Bedankt voor de mooie foto's !!
@ Katty Devos Bedankt nogmaals voor de foto's !!
@ Katty Devos Bedankt nogmaals voor de foto's !!
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
Een paar foto,s van Steffipiccs.
http://www.mxsteffipics.be/fotos/mclb/MCLB-Stekene
http://www.mxsteffipics.be/fotos/mclb/MCLB-Stekene
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Jens De Bruyne
- 125cc junior EK
- Berichten: 85
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
@Steffi
@Katty en kimberley
Bedankt voor de mooi echt MOOI foto's!!
het is dankzij jullie dat wij thuis nog kunnen genieten van mooie pics
@Katty en kimberley
Bedankt voor de mooi echt MOOI foto's!!
het is dankzij jullie dat wij thuis nog kunnen genieten van mooie pics
0 x
nieuwelingen mx2 -#15- *MCLB*
- Matthias Vermeersch
- world THQ sx champ
- Berichten: 1524
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: West vlaanderen
- Contact:
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
Danku Katty en Steffi! Nog veel foto's voor hetgeen ik maar gereden heb.. 
0 x
MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
-
Vanden Hende PieterVa
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 20:30
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Kevin Sennesael
- mx2 amateur champ
- Berichten: 160
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
Heel erg bedankt Steffi,Katty en Paul voor de mooie foto's !!
0 x
Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Juniors Mx2 MCLB
-
Jordy Van DriesscheJo
- peewee pilot
- Berichten: 1
- Lid geworden op: Do 08 Mar 2012, 20:44
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012
Nog enkele foto's van VJMO - MCLB zaterdag & zondag op https://www.facebook.com/Jordy.Van.D/
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten