VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Do 12 Jul 2012, 15:00

Jo, die vind je op http://www.mclb-vjmo.be
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Jo
Jo Doolaege
50cc rider
Berichten: 16
Lid geworden op: Vr 19 Aug 2011, 14:19
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Jo Doolaege Do 12 Jul 2012, 15:07

Lander,

ik heb daar op gekeken maar ik vind daar niets hoor ... zal wel aan mij liggen maar ik vind het niet ...
0 x


Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ
Berichten: 164
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor John De Cremer Do 12 Jul 2012, 15:11

0 x


Wi
Wim Baeyens
125cc junior EK
Berichten: 50
Lid geworden op: Za 11 Sep 2010, 19:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: wichelen

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Wim Baeyens Vr 13 Jul 2012, 00:31

Hey guy, met veel spijt in mij hart kan ik er de zondag niet bij zijn,maar wat ze hier alle druven schryven op forum vind ik er wel over.
Ben er van overtuigd dat Jullie met Man en macht er zullen aan werken voor de cross te laten doorgaan.
Mvg,wim
0 x


Di
Divina Parewyck
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Ma 21 Jun 2010, 10:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Divina Parewyck Vr 13 Jul 2012, 07:08

Dag Wim, bedankt voor jouw reactie, spijtig dat je niet kan rijden maar alvast langs deze weg veel beterschap gewenst
guy en familie
0 x


ba
bart coignau
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor bart coignau Vr 13 Jul 2012, 13:43

wegbeschrijving naar heldergem voor de mensen die uit de richting van gent komen neem je de uitrit in ERPE-MERE en volg mclb wegwijzers , uitrit aalst is nog !!! DICHT !!! De mensen die van brussel komen kunnen gewoon de uitrit AALST nemen en volg mclb wegwijzers
0 x


Ni
Niki Debruyne
125cc rookie
Berichten: 120
Lid geworden op: Ma 16 Apr 2012, 16:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Niki Debruyne Vr 13 Jul 2012, 17:33

Hoe is de staat van het circuit en rennerspark nu ?
0 x


Ro
Rogge Bart
european champ mx2
Berichten: 216
Lid geworden op: Za 19 Sep 2009, 09:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Rogge Bart Vr 13 Jul 2012, 20:46

ik heb weesten kijken, ligt er zeer goed bij, ze waren druk bezig de laatste modderpoelen aan het wegschrapen met kraan, het regent er niet en er kwamen er al veel toe. ben er zonder hulp op en afgereden
0 x


Ni
Niki Debruyne
125cc rookie
Berichten: 120
Lid geworden op: Ma 16 Apr 2012, 16:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Niki Debruyne Vr 13 Jul 2012, 22:00

Bedankt voor de update Bart !
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Dourte Gerrit Za 14 Jul 2012, 08:54

Hier in de streek heeft het maar een beetje geregend vannacht dus zal de staat van rennerspark en circuit wel hetzelfde zijn dan gisteren ! iemand nieuws van op het terrein ?
0 x


Di
Diego Peirs
50cc rider
Berichten: 20
Lid geworden op: Vr 25 Nov 2011, 20:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Diego Peirs Za 14 Jul 2012, 17:03

Niemand die wat meer info kan geven hoe
het er momenteel bijligt?
0 x


Ni
Niki Debruyne
125cc rookie
Berichten: 120
Lid geworden op: Ma 16 Apr 2012, 16:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Niki Debruyne Za 14 Jul 2012, 17:07

ik wacht tot morgenvroeg om te vertrekken... kan ik iemand van de organisatie morgenvroeg bereiken vooraleer ik vertrek ?
0 x


ba
bart coignau
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor bart coignau Za 14 Jul 2012, 20:01

de cross gaat op dit moment nog altijd door te heldergem
het zal er vanaf hangen of er deze nacht nog veel water gaat vallen of niet
dan pas kan er een beslissing genomen worden voor aflassing op zondag maar de organitie doet er alles aan om het zeker en vast te laten door gaan
0 x


ba
bart coignau
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor bart coignau Za 14 Jul 2012, 23:43

beste crossliefhebbers met spijt in het hart moet ik laten weten dat onze cross IS AFGELAST dit in samenspraak met de mclb mensen !!!!!!! AFGELAST AFGELAST !!!!!!!!!
0 x


Ni
Niki Debruyne
125cc rookie
Berichten: 120
Lid geworden op: Ma 16 Apr 2012, 16:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Niki Debruyne Za 14 Jul 2012, 23:45

zomer in België... Ik heb dit nog nooit meegemaakt !
0 x


Gebruikersavatar
Van Den Hauwe Mathias
ama lites national champ
Berichten: 526
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 23:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Bassevelde

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Van Den Hauwe Mathias Zo 15 Jul 2012, 00:07

Pfff klotenboel da ist... Heel da weer in België... Vraag mij eigenlijk af waarom ik 360€ vergunning heb betaald. T'is nu al de 9de cross die afgelast wordt, vraag mij af of den bond eens een tegemoetkoming zou doen naar de rijders toe...
0 x


2012 MCLB Nieuwelingen MX2A #94

--- DB-Service Zelzate ---
--- http://www.motocross-shop.be ---
--- Motorsport Verburgh Zelzate ---
Ja
Jan Vanstaen
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 13 Jul 2012, 19:49
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Jan Vanstaen Zo 15 Jul 2012, 00:07

Hoe zit dat dan met die BK-proeven ?
:?
0 x


ba
bart coignau
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor bart coignau Zo 15 Jul 2012, 00:19

als ik goed ben ingelicht vervallen die allemaal
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Filip Hardis Zo 15 Jul 2012, 00:19

Mattias, kan "den bond" dan iets doen aan het weer?? Belgie overdekken ofzo?? :s
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Va
Vanden Hende Pieter
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 20:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Vanden Hende Pieter Zo 15 Jul 2012, 06:51

alweer een saaie zondag voor de boeg...
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer