vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Er
Erwin Buys
50cc rider
Berichten: 25
Lid geworden op: Zo 29 Nov 2009, 19:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Erwin Buys Wo 01 Aug 2012, 23:35

;) Maandag beginnen we aan het parcour , de weide ligt er super goed bij . Zaterdag JMS-progamma + brommerkes en boerenquads . Zondag VLM-programma . We proberen voor iedereen goed te doen , met tal van springbergen en we rijden door de biertent . Foto's volgen in de loop van volgende week . Zaterdagavond grote animatie met de Piwi in de feesttent (nieuwe acts) .
AANDACHT : rennerspark geopend vanaf vrijdag 17.00 , dan gaan de koeien pas uit de weide !!!
dus je kan niet op voorhand komen afspannen . ;)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Frank Janssen Do 02 Aug 2012, 10:54

hopelijk meer succes dan vorig jaar toen deze cross moest afgelast worden na een wolkbreuk zaterdagnacht, is wel leuk circuit !
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Frank Janssen Zo 05 Aug 2012, 21:30

vandaag van de organisatie gehoord dat het nu wel een ander perceel betreft wat er vlak naast is gelegen ,grenst dus aan het circuit van vorig jaar.
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Axel Vermetten Zo 05 Aug 2012, 22:16

Heb er al weer zin in altijd een superparcour :-)
0 x


bahaha see you @ the finish
Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Rudi Bouly Di 07 Aug 2012, 20:37

altijd een mooie organisatie in Rijkevorsel , als t weer wa meezit komt het allemaal goed ;)
0 x


Er
Erwin Buys
50cc rider
Berichten: 25
Lid geworden op: Zo 29 Nov 2009, 19:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Erwin Buys Di 07 Aug 2012, 22:50

Parcour is klaar. Overal minimum 10 meter breedt,alleen een stuk van 15 meter waar men door de biertent rijdt is het 7,5 meter breedt. Het is 1650 meter lang, met overal vloeiende lijnen. We hebben aan iedereen proberen te denken, dus ook aan de quads en zijspannen. Morgen of ten laatste donderdag worden de bergen aangelegd en beginnen we ook te sproeien. Zal proberen om morgen wa foto's te posten. Alle jeugdpilootjes krijgen iets lekkers en de eerste 3 van elke reeks worden gehuldigt, ook de kleinste.
0 x


Gebruikersavatar
Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Axel Vermetten Wo 08 Aug 2012, 16:10

door de tent haha nog nooit gedaan :) en de weersvoorspellingen zien er al weer super uit dus tword weer gezellig weekendje vlak bij huis
0 x


bahaha see you @ the finish
Li
Linda Surinx
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Vr 11 Dec 2009, 19:43
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Linda Surinx Wo 08 Aug 2012, 17:16

kan er iemand het adres geven,alvast bedankt
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Frank Janssen Wo 08 Aug 2012, 17:37

bolksedijk linda!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Rene Van Tricht
ama lites eastcoast champ
Berichten: 426
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 00:24
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Rene Van Tricht Wo 08 Aug 2012, 18:44

Op VLM website staat het elke week bij INFO

http://vlmcross.be/nieuws.asp?id=165

Gr. Rene
0 x


Kr
Kristof Winderix
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 08 Nov 2009, 20:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Kristof Winderix Do 09 Aug 2012, 22:21

foto's van het parcour ????
0 x


Kr
Kristof Winderix
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 08 Nov 2009, 20:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Kristof Winderix Do 09 Aug 2012, 22:21

foto's van het parcour ????
0 x


Er
Erwin Buys
50cc rider
Berichten: 25
Lid geworden op: Zo 29 Nov 2009, 19:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Erwin Buys Do 09 Aug 2012, 23:20

Zondag word er voor de laatste punten gereden voor het antwerps kampioenschap,huldiging van de kampioen+2en3 van antwerpen per reeks,s'avonds in de feesttent.de laatste loodjes zijn vandaag gelegd aan het parcour ,foto's volgen morgen zijn doorgemaild naar rudi dt1,alvast merci rudi om ze er op te zetten.
0 x


Er
Erwin Buys
50cc rider
Berichten: 25
Lid geworden op: Zo 29 Nov 2009, 19:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Erwin Buys Do 09 Aug 2012, 23:49

op facebook staan al enkele foto's zie bij kris vanlommel of bart couwenberg
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Rudi Bouly Vr 10 Aug 2012, 10:56

heb er enkele gevonden via fb
Laatst gewijzigd door Rudi Bouly op Vr 10 Aug 2012, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Rudi Bouly Vr 10 Aug 2012, 11:09

:D
Laatst gewijzigd door Rudi Bouly op Vr 10 Aug 2012, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Rudi Bouly Vr 10 Aug 2012, 11:29

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
0 x


St
Steff Kerckhofs
european champ mx2
Berichten: 247
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Steff Kerckhofs Za 11 Aug 2012, 04:05

als nummer 22 bij de nieuwelingen a passeert gelieve een frisse pint klaar te zetten :-)
bedankt op voorhand :-) haha
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Frank Janssen Za 11 Aug 2012, 11:31

steff daar staat in die tent enkel een vat water klaar !
0 x


speaker Frankske
St
Steff Kerckhofs
european champ mx2
Berichten: 247
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Steff Kerckhofs Za 11 Aug 2012, 13:42

miljaar he :-)
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

Aanmelden · Registreer