
Maandag beginnen we aan het parcour , de weide ligt er super goed bij . Zaterdag JMS-progamma + brommerkes en boerenquads . Zondag VLM-programma . We proberen voor iedereen goed te doen , met tal van springbergen en we rijden door de biertent . Foto's volgen in de loop van volgende week . Zaterdagavond grote animatie met de Piwi in de feesttent (nieuwe acts) .
AANDACHT : rennerspark geopend vanaf vrijdag 17.00 , dan gaan de koeien pas uit de weide !!!
dus je kan niet op voorhand komen afspannen .
