VMCF 29/08/2010 koninghooikt

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Da
Davy Vanderheyden
80cc pilot
Berichten: 43
Lid geworden op: Wo 09 Sep 2009, 11:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Davy Vanderheyden Vr 27 Aug 2010, 14:16

Ik ging normaal BK Enduro rijden in Dinant, maar gezien dat afgelast werd wordt het 't Ford...
0 x


Se
Senne Destorme
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Senne Destorme Vr 27 Aug 2010, 14:43

tis ier echt stil :o weet niemand oe het daar ligt want hier is er vandeweek al wa uitgevallen ze :?
0 x


Ra
Randy Blyau
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Wo 30 Sep 2009, 22:25
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Contact:

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Randy Blyau Vr 27 Aug 2010, 15:39

Don't shoot me if i'm wrong maar gistere zoude er al plassen op gestaan hebbe...

Tis te hope vo ulle dat overblijft... Maja, tzal nu overal wel nat ligge zeker? Gelijk na welke cross ge dees weekend gaat... :|
0 x


Ol
Olivier Van De Walle
ama lites national champ
Berichten: 461
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Schorisse
Contact:

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Olivier Van De Walle Vr 27 Aug 2010, 16:30

khoop da we dan de verre verplaatsing nie maken en dan ze dan aflassen,want ze geven nog tot dinsdag regen,dus tzal er nie op verbeteren
0 x


Olike #102 kampioen 2011 nieuwelingen mx1 A VMCF
Ra
Randy Blyau
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Wo 30 Sep 2009, 22:25
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Contact:

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Randy Blyau Vr 27 Aug 2010, 16:48

Ze zulle der wel wa aan gedaan hebbe ze vandaag Olivier... En ze kunne uk nog altijd de trainingen van morge aflasse om het parcours te sparen voor zondag é...

Khoop vo ulle dat het toch nog ne schone en leuke mx mag worden! ;)
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Jurgen De Smet Vr 27 Aug 2010, 16:53

just de mannen aan de lijn gehad en het is zeker en vast nog te rijden beneden water in de put maar met pompen lukt alles he

greetz JDS
0 x


Ra
Randy Blyau
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Wo 30 Sep 2009, 22:25
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Contact:

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Randy Blyau Vr 27 Aug 2010, 16:55

Ziedet wel se da ze der aan werke, die manne geve altij 2 crosse op een jaar, tzou ma erg zijn moeste ze nu nog ni wete hoe ze het mutte doen zeker... :lol:
0 x


Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Sandy Van De Perre Vr 27 Aug 2010, 20:19

staat daar ieder jaar onder water zowel zomer als winter :lol: :lol:
want den tony vist er altijd
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 27 Aug 2010, 22:21

vandaag heeft het hier in de buurt van het fort amper geregend. Ik ben ni gaan kijken en droog zal het er zeker ni zijn maar ik denk dat het nog zal meevallen.
Zo verschrikkelijk veel heeft het hier nu ook weer ni geregend.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Lo
Louis Van Dievel
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 19:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Louis Van Dievel Vr 27 Aug 2010, 22:25

vandaag langs fort gepasseerd.
rennersparken leken van op straat te zien nog vrij droog te liggen,ben er evenwel niet op geweest.
het heeft hier ,zoals etienne zegt, vandaag niet zo veel geregend.
grtz
jun MX2 #131
0 x


Ca
Carl Geens
mx2 amateur champ
Berichten: 150
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 15:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Carl Geens Vr 27 Aug 2010, 22:49

als men effe rijd op het fort komt dat snel droog te ligge , daar zou ik me dus geen zorgen om maken
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Guy Dick Vr 27 Aug 2010, 23:08

daarbij, een gezond varken heeft nix liever als een ferm modderbad :mrgreen:
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Dirk Van Meerhaeghe
ama lites national champ
Berichten: 521
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: vichte

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Dirk Van Meerhaeghe Za 28 Aug 2010, 07:28

haha guy komt dan maar ook rijden
want je bent ook gezond. :P :lol: :lol: ;)
0 x


dimensuzuki - rockstar energy drink -
nieuwelingen b. #40
vmcf
Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Domien Lammens Za 28 Aug 2010, 16:07

Vandaag iemand daar geweest ?
0 x


Je
Jelle Wijns
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 16:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Jelle Wijns Za 28 Aug 2010, 18:37

ben er vandaag geweest. parcours lag er goe bij.
1 slecht stuk voor het tafelke. wel zwaar trekke hier en daar
0 x


Gebruikersavatar
David De Merlier
mx3 wk champ
Berichten: 599
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor David De Merlier Za 28 Aug 2010, 18:44

Mij zien ze daar alvast niet, ik heb vandaag men eerste supermotard training erop zitten :D En morgen men eerste wedstrijd, er heeft ne scharel filmke en foto genomen die ging dat hier vanavond posten :D
0 x


http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Thomas Van Laer Za 28 Aug 2010, 23:39

vandaag gaan trainen,lag er in't begin wel drassig bij maar naar de avond toe lag het wel goed bij,zolang je in de sporen bleef.
echt wel een leuk circuit me de nodige natuurlijke hoogteverschillen er in. 8-) :!:
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Werner Castelyns Zo 29 Aug 2010, 10:54

Thomas, Koningshooikt word niet voor niets "Namen in het klein" genoemd è... ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Pa
Pascal Pieters
ama lites national champ
Berichten: 467
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: oilst

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Pascal Pieters Zo 29 Aug 2010, 22:35

nog geen uitslagen op my laps ??
0 x


Gebruikersavatar
Dirk Van Meerhaeghe
ama lites national champ
Berichten: 521
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: vichte

Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt

Berichtdoor Dirk Van Meerhaeghe Zo 29 Aug 2010, 22:44

pascal mss vannacht of morgen
zal er wel opkomen hoor. ;)
0 x


dimensuzuki - rockstar energy drink -
nieuwelingen b. #40
vmcf

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten

Aanmelden · Registreer