VMCF 29/08/2010 koninghooikt
-
Davy VanderheydenDa
- 80cc pilot
- Berichten: 43
- Lid geworden op: Wo 09 Sep 2009, 11:15
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
Ik ging normaal BK Enduro rijden in Dinant, maar gezien dat afgelast werd wordt het 't Ford...
0 x
-
Senne DestormeSe
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
tis ier echt stil
weet niemand oe het daar ligt want hier is er vandeweek al wa uitgevallen ze 
0 x
-
Randy BlyauRa
- 125cc rookie
- Berichten: 144
- Lid geworden op: Wo 30 Sep 2009, 22:25
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Contact:
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
Don't shoot me if i'm wrong maar gistere zoude er al plassen op gestaan hebbe...
Tis te hope vo ulle dat overblijft... Maja, tzal nu overal wel nat ligge zeker? Gelijk na welke cross ge dees weekend gaat...
Tis te hope vo ulle dat overblijft... Maja, tzal nu overal wel nat ligge zeker? Gelijk na welke cross ge dees weekend gaat...
0 x
_-* Dydyke *-_
http://www.davidcools.be"
http://www.davidcools.be"
-
Olivier Van De WalleOl
- ama lites national champ
- Berichten: 461
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Schorisse
- Contact:
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
khoop da we dan de verre verplaatsing nie maken en dan ze dan aflassen,want ze geven nog tot dinsdag regen,dus tzal er nie op verbeteren
0 x
Olike #102 kampioen 2011 nieuwelingen mx1 A VMCF
-
Randy BlyauRa
- 125cc rookie
- Berichten: 144
- Lid geworden op: Wo 30 Sep 2009, 22:25
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Contact:
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
Ze zulle der wel wa aan gedaan hebbe ze vandaag Olivier... En ze kunne uk nog altijd de trainingen van morge aflasse om het parcours te sparen voor zondag é...
Khoop vo ulle dat het toch nog ne schone en leuke mx mag worden!
Khoop vo ulle dat het toch nog ne schone en leuke mx mag worden!
0 x
_-* Dydyke *-_
http://www.davidcools.be"
http://www.davidcools.be"
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
just de mannen aan de lijn gehad en het is zeker en vast nog te rijden beneden water in de put maar met pompen lukt alles he
greetz JDS
greetz JDS
0 x
-
Randy BlyauRa
- 125cc rookie
- Berichten: 144
- Lid geworden op: Wo 30 Sep 2009, 22:25
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Contact:
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
Ziedet wel se da ze der aan werke, die manne geve altij 2 crosse op een jaar, tzou ma erg zijn moeste ze nu nog ni wete hoe ze het mutte doen zeker... 
0 x
_-* Dydyke *-_
http://www.davidcools.be"
http://www.davidcools.be"
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
staat daar ieder jaar onder water zowel zomer als winter

want den tony vist er altijd
want den tony vist er altijd
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
vandaag heeft het hier in de buurt van het fort amper geregend. Ik ben ni gaan kijken en droog zal het er zeker ni zijn maar ik denk dat het nog zal meevallen.
Zo verschrikkelijk veel heeft het hier nu ook weer ni geregend.
Zo verschrikkelijk veel heeft het hier nu ook weer ni geregend.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Louis Van DievelLo
- 125cc junior EK
- Berichten: 87
- Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 19:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
vandaag langs fort gepasseerd.
rennersparken leken van op straat te zien nog vrij droog te liggen,ben er evenwel niet op geweest.
het heeft hier ,zoals etienne zegt, vandaag niet zo veel geregend.
grtz
jun MX2 #131
rennersparken leken van op straat te zien nog vrij droog te liggen,ben er evenwel niet op geweest.
het heeft hier ,zoals etienne zegt, vandaag niet zo veel geregend.
grtz
jun MX2 #131
0 x
-
Carl GeensCa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 150
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 15:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
als men effe rijd op het fort komt dat snel droog te ligge , daar zou ik me dus geen zorgen om maken
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
daarbij, een gezond varken heeft nix liever als een ferm modderbad 
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Dirk Van Meerhaeghe
- ama lites national champ
- Berichten: 521
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: vichte
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
haha guy komt dan maar ook rijden
want je bent ook gezond.

want je bent ook gezond.
0 x
dimensuzuki - rockstar energy drink -
nieuwelingen b. #40
vmcf
nieuwelingen b. #40
vmcf
-
Domien LammensDo
- mx2 wk champ
- Berichten: 627
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Jelle WijnsJe
- 125cc junior EK
- Berichten: 55
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 16:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
ben er vandaag geweest. parcours lag er goe bij.
1 slecht stuk voor het tafelke. wel zwaar trekke hier en daar
1 slecht stuk voor het tafelke. wel zwaar trekke hier en daar
0 x
- David De Merlier
- mx3 wk champ
- Berichten: 599
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
Mij zien ze daar alvast niet, ik heb vandaag men eerste supermotard training erop zitten
En morgen men eerste wedstrijd, er heeft ne scharel filmke en foto genomen die ging dat hier vanavond posten 
0 x
http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
-
Thomas Van LaerTh
- 80cc pilot
- Berichten: 32
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Locatie: borchtlombeek
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
vandaag gaan trainen,lag er in't begin wel drassig bij maar naar de avond toe lag het wel goed bij,zolang je in de sporen bleef.
echt wel een leuk circuit me de nodige natuurlijke hoogteverschillen er in.

echt wel een leuk circuit me de nodige natuurlijke hoogteverschillen er in.
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
Thomas, Koningshooikt word niet voor niets "Namen in het klein" genoemd è... 
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Pascal PietersPa
- ama lites national champ
- Berichten: 467
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: oilst
- Dirk Van Meerhaeghe
- ama lites national champ
- Berichten: 521
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: vichte
Re: VMCF 29/08/2010 koninghooikt
pascal mss vannacht of morgen
zal er wel opkomen hoor.
zal er wel opkomen hoor.
0 x
dimensuzuki - rockstar energy drink -
nieuwelingen b. #40
vmcf
nieuwelingen b. #40
vmcf
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten