TOPIC EETFESTIJNEN

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Sa
Sas Peter
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 15:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Retie

Re: mosselfeest tvv Erik & Glenn Smolderen

Berichtdoor Sas Peter Wo 09 Nov 2011, 06:00

Erik Smolderen schreef:Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

up
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Gunny Michiels Wo 09 Nov 2011, 09:06

Gunny Michiels schreef:Plaats hier uw eetfestijn om het op het forum wa overzichtelijk te houden .

Afbeelding

upp
0 x


#66 Nieuwelingen open
Br
Brent Steegen
125cc junior EK
Berichten: 64
Lid geworden op: Vr 14 Mei 2010, 11:48
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Brent Steegen Wo 09 Nov 2011, 09:37


Zondag 4 december
Grote kiennamiddag tvv de crossertjes Brent en Benne Steegen VBM
Place to be: voetbalkantine Valmeer (Riemst)
Start: 14 uur
Ook belegde broodjes, taart en soep te verkrijgen (zo past het toch nog een beetje bij dit topic ;) )
Prijzenpot twv 2000 euro!!!!!!!!!!
0 x


Di
Dirk Mols
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011, 18:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Dirk Mols Za 12 Nov 2011, 10:48

Dirk Mols schreef:GROOT EETFESTIJN T.V.V. MOTORCROSSER EDWIN VAN BAELEN
ZONDAG 20 NOVEMBER 2011
VANAF 12.00h. TOT 20.00h.

TOMATENSOEP,STEAK,MOSSELEN,STOOFVLEES
HALVE HAAN, VIDE, EN KINDER MENU
DESSERT:CHOCOMOUSSE,RIJSTPAP

KAARTEN IN V.V.K. TE VERKRIJGEN OP:0494-47.33.21 EDWIN VAN BAELEN OF
0485-55.24.63 DIRK MOLS

PAROCHIEZAAL HEIDE HEUVEL LOMMEL

IEDEREEN VAN HARTE WELKOM.

;)
0 x


DI
DIMITRI DE DECKER
peewee pilot
Berichten: 5
Lid geworden op: Ma 15 Aug 2011, 19:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

eetfestijn sven de pelsmaeker

Berichtdoor DIMITRI DE DECKER Zo 13 Nov 2011, 17:38

bij deze nodig ik jullie uit op het eetfestijn van vmcf piloot sven de pelsmaeker dat plaats vind op 3 en 4 december in zaal martinusheem te kerkskendorp 18 9451 kerksken
er is varkensgebraad met saus naar keuze of zalmfilet met zacht curry en groenten volw.€15 en kind €9 zaterdag 3 dec. van 18u tot 22u en zondag 4 dec. van 11u tot 14.30u

alvast bedankt
de familie de pelsmaeker
0 x


DI
DIMITRI DE DECKER
peewee pilot
Berichten: 5
Lid geworden op: Ma 15 Aug 2011, 19:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

eetfestijn tvv VMCF piloot Sven De Pelsmaeker

Berichtdoor DIMITRI DE DECKER Zo 13 Nov 2011, 18:15

graag nodigen we jullie uit
op het eetfestijn tvv sven de pelsmaeker
dit op 3 en 4 december
in zaal martinusheem te
kerkskendorp 18 9451 kerksken
wij bieden jullie
varkensgebraad met saus naar keuze
en zalmfilet met zachte curry en groenten aan
zaterdag 3 van 18u tot 22u
zondag 4 van 11u tot 14.30u

alvast bedankt de familie
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Dourte Gerrit Za 19 Nov 2011, 22:54

Wij nodigen jullie van harte uit op het eetfestijn ten voordele van motocrosser Yente Dourte.

Op zaterdag 21 januari 2012 serveren we u van 16u30 tot 22u30 overheerlijke kipfilet (300 gr. per persoon) met champignonroomsaus, peperroomsaus, verse groentjes of appelmoes en frietjes voor de democratische prijs van 13 € voor een volwassene en 8 € voor een kind.

Voor de zoetekauwen is er nadien ook nog een homemade dessertbordje te verkrijgen van zelfbereide chocolademousse, zelfbereide tiramisu en bavarois.

Allen van harte welkom, u steunt er Yente enorm mee.

Hopelijk tot dan !!
Laatst gewijzigd door Dourte Gerrit op Ma 16 Jan 2012, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


di
didier widar
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Di 12 Jul 2011, 12:51
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor didier widar Ma 21 Nov 2011, 19:17

tvv. widar dimitri jeugdkampioen 50cc
op 4 februari 2012 eetdag met aansluitend bal vanaf 11u tot 20u eten
biefstuk met versch. sauzen,vide,stoofvlees,hamburger kinderschotel,veg. schotel,dit alles met frietjes voor bestellingen
0476409024 waar zaal De Meersche molenstraat 3 3830 wellen.
of kom gewoon iets drinken,allen van harte welkom,ambiance verzekerd .
0 x


Kr
Kris Fleerackers
peewee pilot
Berichten: 8
Lid geworden op: Do 10 Nov 2011, 15:17
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Kris Fleerackers Wo 23 Nov 2011, 15:04

GROOT EETFESTIJN tvv KRIS FLEERACKERS op zaterdag 26/11/2011 in de Parochiezaal te Sint-Katelijne-Waver centrum. Vanaf 12 h tot 20 h.
Vanaf 21 h NACHT VAN DE ZIJSPANNEN met kampioenenhuldiging VMCF zijspanduo FREDDY FLEERACKERS-TOM KEERSMAEKERS. Iedereen van harte welkom !
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Gunny Michiels Wo 23 Nov 2011, 18:07

Gunny Michiels schreef:Plaats hier uw eetfestijn om het op het forum wa overzichtelijk te houden .

Afbeelding



allé hup :D
0 x


#66 Nieuwelingen open
Me
Melissa Becker
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 28 Nov 2011, 21:49
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Melissa Becker Ma 28 Nov 2011, 22:01

GROOT EETFESTIJN
ten voordele van Motocrosser Van Laethem Brent

Vrijdag 2 december 2011 van 17 tot 21 uur
Zaterdag 3 december 2011 van 12 tot 17 uur
Zaal PAX, Dorp te Appelterre
Menu: Varkensgebraad met kroketten en diverse sauzen
- Volwassen: 14 euro
-Kinderen: 8 euro

Tot dan!
0 x


Ku
Kurt Vandekerckhove
125cc junior EK
Berichten: 56
Lid geworden op: Za 10 Okt 2009, 17:20
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Kurt Vandekerckhove Di 29 Nov 2011, 17:51

Zaal Volkskring - Dorp Zingem

Zaterdag 21 januari 2012 van 19u. tot 22 u.
Zondag 22 januari 2012 van 12u. tot 15 u.

Groot eetfestijn t.v.v V.M.C.F. - piloot
DONNY VANDEKERCKHOVE EN KURT VANDEKERCKHOVE

Op het menu :
Vispannetje met frietjes
Varkenshaasje met div. sausen, groenten en frietjes

Volwassenen 14 euro
Kinderen 7 euro

iedereen van harte welkom
grtz Kurt Vandekerckhove
0 x


Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Billy Mees Di 29 Nov 2011, 21:12

Mottocrossteam Schepmans stelt voor tvv.Tom,Karel,Emmy schepmans

buffet a'vollente eten wat je wil, zoveel je wil van 17u tot 20.30

14-1-2012

2 soorten soep , pasta met scampi's , Tongrolletjes met vissaus

biefstuk , 3 sauzen naar keuze , puree,frietjes,gebakken aardappelen

Vlaamse stoofcarbonade met bier , kipfilet , 2 soorten dessert

volwassenen 18 euro kinderen tot 10jaar 9 euro

reserveren tot 10januari 2012

mail teamschepmans@hotmail.com


tel 0473558740 ,0473662708 ,0473510760



vanaf 21u gastoptreden schlagerzanger Angelo

en Retroparty 80' 90' met Discobar Veronica

cultureelcentrum ransberg
dorpsstraat
Kortenaken, Belgium
0 x


Ni
Nic Cambré
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 08 Dec 2010, 21:15
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Nic Cambré Zo 04 Dec 2011, 19:22

crossbal jilani cambré
10 December in zaal Edma te Vorselaar (kerkstraat)
deuren: 21.00u Dj. Tony (ex cap 3000)
Ambiance verzekerd Allen welkom
0 x


Ni
Nick De Jaeger
50cc rider
Berichten: 10
Lid geworden op: Zo 11 Okt 2009, 16:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Nick De Jaeger Di 06 Dec 2011, 08:34

Eetfestijn t.v.v. Dennis en Brenda Wagemans

Nu zondag 11 december 2011 van 11u tot 21u!

Waar? Hof van 't Rauw Kiezelweg 181
2400 Mol

Menu:
Stoofvlees
videe
curryworsten
koude schotel
kip
te verkrijgen met frieten of brood

Iedereen van harte welkom! :-)
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Luc Dejonghe Wo 07 Dec 2011, 17:44

EETFESTIJN TVV DENNIS DIERCKX

ZATERDAG 10 DEC VAN 11 TOT 22U

KEUZE UIT KALKOENFILETGEBRAAD+KROKETJES
OF VISROLLETJES+PUREE

VOOR DE KLEINSTEN BALLETJES IN TOMATENSAUS

VOLW.15€
KIND 8€

WAAR:ZAAL VOLKSKRING DORPSSTRAAT 10 9750 ZINGEM
Kaarten in vvk bij Dennis of Aurelie 0496085800
of aan de zaal

IEDEREEN VAN HARTE WELKOM EN ALVAST SMAKELIJK ;)
0 x


Is
Isabelle De Vos
125cc rookie
Berichten: 138
Lid geworden op: Do 22 Jul 2010, 10:46
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Isabelle De Vos Wo 07 Dec 2011, 19:55

NU ZONDAG A.S. 11 DECEMBER :EETFESTIJN T.V.V. MOTORCROSSER GREG DEMEULEMEESTER ( VJMO / KAMPIOEN 2011 ) .

OP HET MENU : BEENHESP MET GROENTEN EN FRIETJES EN 3 SOORTEN SAUS ( CHAMIGNON , PEPER OF PROVENCAAL ) OF

TONGROLLETJES IN PREIROOMSAUS MET FRIETJES ;

DIT ALLEBEI A VOLENTE !!!!!

VANAF 12 UUR IN ZAAL BRUGZAVEL , BRUGZAVELSTRAAT TE KLUISBERGEN .

PRIJS : BEENHESP 14 €
TONGROLLETJES 15 €.

IEDEREEN VAN HARTE WELKOM !!!!!

KAARTEN NOG OP VOORHAND TE VERKRIJGEN 0493/606062 ( ISABELLE )
OF DE DAG ZELF AAN DE INKOM .
0 x


Ma
Maxime Van Der Haeghen
125cc rookie
Berichten: 143
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Kortrijk
Contact:

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Maxime Van Der Haeghen Vr 16 Dec 2011, 12:37

Eetfestijn

Tvv Frank,Maxime & Matté Van Der Haeghen
Waar? Zaal Sint Hubertus in Zaffelare Dorp
Wanneer? Zaterdag 17 December 2012
Wat? Kalkoenrollade met groentjes en Kroketten.
Erna is er de mogelijkheid om een danske te placeren met DJ.

Iedereen Welkom!
0 x


Va
Vander Sleyen Jeremy
125cc rookie
Berichten: 145
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 21:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VJMO

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Vander Sleyen Jeremy Di 27 Dec 2011, 12:11

EETFESTIJN VANDER SLEYEN JEREMY vjmo-piloot JUNIORS 85 CC #69

OP VRIJDAG 20 EN ZATERDAG 21 JANUARI 2012 TELKENS VAN 18.30 TOT 21.30 UUR

Waar : zaal PAX DORP 13 9400 APPELTERRE-EICHEM

MENU : varkensgebraad (natuur, champignon- of pepersaus)
of ossetong in madeira en kroketten

Volwassenen : 15 euro
Kinderen : 8 euro

Allen van harte welkom

grtz Jerre
0 x


Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: TOPIC EETFESTIJNEN

Berichtdoor Sandy Van De Perre Wo 28 Dec 2011, 09:57

. BROCHETTENFESTIJN
met diverse sauzen 13euro

tvv GEOFFREY VAN DE PERRE


zaterdag 14 januari 2012 van 17u30 tot 23u
zondag 15 januari 2012 van 11u30 tot 15u

zaal ikso lindestraat 9470 denderleeuw
(ingang naast supermarkt tacos)

iedereen van harte welkom

geoffrey dankt jullie alvast grts en tot dan.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

Aanmelden · Registreer