Mc Lille
-
Fr
- the legend!
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Mc Lille
verkreeg intussen ook een update van het circuit, er staan geen plassen op , het circuit droogt erg goed en snel en ook het rennerspark is geen probleem om op en af te rijden ,de omloop werd nog gevlakt gisteren na de training en voor de regenbui van gisteravond , laten we hopen dat we van hevige regen en onweders nu gespaard blijven ,dan kan niets een schitterende wedstrijddag , voor ons allen in de weg staan .bedankje aan walter voor de update !!
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
nieuw update .het circuit is zodanig opgedroogd dat er morgen kan getraind worden vanaf 12 tot 18h voor de grotere rijders , de jeugdrijdertjes 65 en 85 cc kunnen zoals gewoonlijk aan de slag vanaf 9h! allen daarheen dus!
Laatst gewijzigd door Frank Janssen op Za 25 Jun 2016, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
op de facebook pagina van mc lille zijn intussen foto's geplaatst van de situatie van de omloop deze avond.vlekkeloos en tot in de puntjes verzorgd , merci jan de tractorman!
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
update het heeft een 2tal uur licht geregend ,straks na 18h wordt circuit vlakgemaakt na trainingen.
rennerspark en circuit liggen perfect!
rennerspark en circuit liggen perfect!
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
update het heeft een 2tal uur licht geregend ,straks na 18h wordt circuit vlakgemaakt na trainingen.
rennerspark en circuit liggen nog altijd perfect!
rennerspark en circuit liggen nog altijd perfect!
0 x
speaker Frankske
-
Ve
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Na de quad reeks hadden ze al moeten aflassen toen was het al niet meer berijdbaar.
0 x
-
Fr
- the legend!
bijzonder jammer van het slechte weer , een mooie wedstrijddag die zo abrupt werd afgebroken .kloteweer......
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
toch bedanking aan alle rijders en toeschouwers die aanwezig waren ,en we hopen mekaar terug te mogen begroeten in betere weersomstandigheden , volgende mc lille wedstrijd 10juli!!!!
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
afgelopen zondag kende mc lille een massale opkomst van zowel toeschouwers als piloten ,jammer genoeg gooide een heuse wolkbreuk , roet in het eten en diende men de verdere reeksen af te gelasten, maar niet getreurd mensen want volgende week zondag 10JULI 2016
is er al de volgende wedstrijd, en deze zal nog lang gaan bijblijven, want jullie weten ongetwijfeld dat onze club inmiddels zijn 50ste verjaardag viert, en dat gaan jullie ook weten ,want iedere betalende toeschouwer of rijder krijgt een presentje aangeboden,
onze kleinste crosserstjes die gaan verwend worden , , want deze zullen allemaal een ijsje overhandigt krijgen gesponserd door het ijsboerke ,en ze krijgen ook nog een andere verrassing aangeboden door het bestuur en daar hebben ze iets langer plezier aan,en dat is lang nog niet alles want iedereen die zich na de trofee uitreiking van de jeugd tot de huldiging van de grote rijders in de kantine begeeft krijgt zijn drankje(s) gratis!!!!!.inderdaad een happy hourtje of drie , u aangeboden door het bestuur van mc Lille.
als dat als geen binnen komer is,en dan moet je nog reclame maken ,want er gaat dan ook nog gecrosst worden , tjonge de betalende toeschouwers worden hier wel echt verwend. de piloten kunnen in diverse klasses deelnemen vanaf initiatie rijdertjes zowel op twee of vier wielen.verder vanaf 65cc tot aspirant, van beloften tot internationalen, oldtimers , debutanten (beginnelingen) , lady's en kleine en grote quads , iedereen is van harte welkom .inschrijven kan al op zaterdag van 19tot 21h, en zondag van 7 tot 9 . trainingen starten om 9h en eerste start is voorzien om 10.20h. vlm rijders hebben vakantie , dus deze zullen ook op de afspraak zijn, althans laten we hopen , want hoe meer zielen , hoe meer vreugd ,
bij MC lille is het altijd feest!!!!!!
iedereen van harte welkom , en een gepaste leuze zal op deze dag zijn geniet en drink met je maten!
is er al de volgende wedstrijd, en deze zal nog lang gaan bijblijven, want jullie weten ongetwijfeld dat onze club inmiddels zijn 50ste verjaardag viert, en dat gaan jullie ook weten ,want iedere betalende toeschouwer of rijder krijgt een presentje aangeboden,
onze kleinste crosserstjes die gaan verwend worden , , want deze zullen allemaal een ijsje overhandigt krijgen gesponserd door het ijsboerke ,en ze krijgen ook nog een andere verrassing aangeboden door het bestuur en daar hebben ze iets langer plezier aan,en dat is lang nog niet alles want iedereen die zich na de trofee uitreiking van de jeugd tot de huldiging van de grote rijders in de kantine begeeft krijgt zijn drankje(s) gratis!!!!!.inderdaad een happy hourtje of drie , u aangeboden door het bestuur van mc Lille.
als dat als geen binnen komer is,en dan moet je nog reclame maken ,want er gaat dan ook nog gecrosst worden , tjonge de betalende toeschouwers worden hier wel echt verwend. de piloten kunnen in diverse klasses deelnemen vanaf initiatie rijdertjes zowel op twee of vier wielen.verder vanaf 65cc tot aspirant, van beloften tot internationalen, oldtimers , debutanten (beginnelingen) , lady's en kleine en grote quads , iedereen is van harte welkom .inschrijven kan al op zaterdag van 19tot 21h, en zondag van 7 tot 9 . trainingen starten om 9h en eerste start is voorzien om 10.20h. vlm rijders hebben vakantie , dus deze zullen ook op de afspraak zijn, althans laten we hopen , want hoe meer zielen , hoe meer vreugd ,
bij MC lille is het altijd feest!!!!!!
iedereen van harte welkom , en een gepaste leuze zal op deze dag zijn geniet en drink met je maten!
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
uiteraard zijn piloten uit alle federaties welkom ,want bij mc Lille is het altijd feest!
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
gisteren lag het circuit er al gans opgedroogd bij , uiteraard in de bochten wat sporen , maar de weersvoorspellingen voor de rest van de week , verzekeren onze tractorchauffeurs dat ze naar hartelust het circuit in optimale omstandigheden zullen afwerken,en daar zullen deze uiteraard ook weer in slagen. of de zomer nu eindelijk begonnen is , dat vrezen we nog wel wat , maar met temperaturen net rond of boven de 20graden en droog weer zullen ze bij mc lille tevreden zijn ,voor hun 9de wedstrijd van het seizoen en dit gaat dan ook nog eens een feestelijke worden , met tal van verrassingen , voor iedereen , crosser of bezoeker. . rijders uit alle federaties zijn uiteraard welkom .vanaf initiatie rijder tot internationaal.ook lady'(s ,quads en oldtimers welkom.ook hebben we een inloopklasse (beginnelingen) debutanten genaamd ,dus niets staat een beginnend rijder in de weg om ook deel te kunnen nemen , een debuut moet ooit gemaakt worden he.en crossen leer je met vallen en opstaan,enkel de aanhouders zijn echte winnaars. inschrijven kan zaterdag al van 19 tot 21h in de kantine , of op zondag tussen 7 en 9h . trainingen beginnen vanaf 9h stipt en eerste start 10.20h ! allen welkom!
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
intussen ook de bevestiging gehad dat weer heel wat toppers dit weekend komen afgezakt naar de breugelheide.
niet alleen feest in de kantine , maar ook de aandachtige kijkers zullen waar voor hun geld krijgen.
iedereen welkom!
niet alleen feest in de kantine , maar ook de aandachtige kijkers zullen waar voor hun geld krijgen.
iedereen welkom!
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
net even aan de breugelheide geweest , hard gewerkt daar en het stofte al serieus , iets wat we niet meer gewoon zijn .Janneke de tractorman was zelfs het rennerspark in de juiste plooi aan het leggen , waar 14 dagen geleden enkel mensen vast waren gereden is vlak getrokken en geweld , dus alles wordt tot in de puntjes verzorgd daar in lille
trouwens ook al de bevestiging dat jens van meer en david cools de te kloppen mannen gaan zijn , bij de internationalen , de uitdagers zullen van goede huizen moeten zijn ! iedereen welkom , ook rijders uit vmcf en vlm zijn uiteraard welkom, voor een herkansing van 2weken geleden.
trouwens ook al de bevestiging dat jens van meer en david cools de te kloppen mannen gaan zijn , bij de internationalen , de uitdagers zullen van goede huizen moeten zijn ! iedereen welkom , ook rijders uit vmcf en vlm zijn uiteraard welkom, voor een herkansing van 2weken geleden.
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
update.op dit ogenblik nog tot 18h vrije trainingen ,straks zal de omloop volledig gevlakt worden , voor de wedstrijd van morgen , circuit ligt er stralend bij , rennerspark ook alles in orde, dus niets staat een toptreffen in de weg, vmcf en vlm hebben geen wedstrijd vanwege de gp zijspan in genk dus uit deze federaties zal er ook wel wat volk afkomen , iedereen welkom , inschrijven vandaag van 19 tot 21h , morgen tussen 7 en 9 ,zorg dat je op tijd bent , !!begin training 9h eerste start stipt 10.20h
0 x
speaker Frankske
-
Ve
- mx2 amateur champ
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Was een super leuk weekend,ook omdat we de overwinning van maarten konden mee naar huis nemen.Tot op 24 juli dan zijn we terug van de partij.
0 x
-
Fr
- the legend!
ik denk dat het voor iedereen een feest is geweest danny , want in lille is het altijd leuk vertoeven .een aanrader voor iedereen!alle betalende aanwezigen kregen een paraplu ter gelegenheid van het 50ste jaar mc lille , kids kregen een t shirt en ijsje en de voorraadruimte van drank moest eraan geloven tijdens enkele happy hours in de kantine .met dank aan het mc lille bestuur , trouwens alle helpers kregen nog een fles cava cadeau.
motorcross altijd een feest op de breugelheide.
motorcross altijd een feest op de breugelheide.
0 x
speaker Frankske
-
Le
- 80cc pilot
In Vlaanderen bestaat er 'Natuur en Bos'. Hier steekt het echt op géén miljoen (subsidies) en bijhorende postjes en voordelen in natura, zoals bedrijfsjeeps, etc.
Regionaal ontstaan, meestal hobbygewijs enkele vzw's , zoals bijvoorbeeld' vzw Valk' die zich dan specifiek opstellen in een kleinere regio.
Uit deze kleine vzw's( vzw wil zeggen: geen controle zolang het budget maar op is voor het zogenaamde goede doel) ontstaan dan kleine tot zeer kleine hobbyclubs( en dan bedoel ik letterlijk 2-3 mensen)die een actiecommitée oprichten onder het mom van bv. vzw valk om hun specifieke doelstelling te bereiken, bij deze dus, en hier komt de 'clou'; om de mx in Belgie uit te schakelen.
Voorbeelden hiervan zijn 'red de rust' en 'leefbaar Lille'. ; zie websites.
Bezielers; steven roderick-verbannen door Wikipedia en woonachtig in Knokke, haye; ex....., doktereske met aanpalend verwaarloosd buitenverblijf en dat zal het ongeveer zijn.
We zullen maar blijven slikken zeker?
Regionaal ontstaan, meestal hobbygewijs enkele vzw's , zoals bijvoorbeeld' vzw Valk' die zich dan specifiek opstellen in een kleinere regio.
Uit deze kleine vzw's( vzw wil zeggen: geen controle zolang het budget maar op is voor het zogenaamde goede doel) ontstaan dan kleine tot zeer kleine hobbyclubs( en dan bedoel ik letterlijk 2-3 mensen)die een actiecommitée oprichten onder het mom van bv. vzw valk om hun specifieke doelstelling te bereiken, bij deze dus, en hier komt de 'clou'; om de mx in Belgie uit te schakelen.
Voorbeelden hiervan zijn 'red de rust' en 'leefbaar Lille'. ; zie websites.
Bezielers; steven roderick-verbannen door Wikipedia en woonachtig in Knokke, haye; ex....., doktereske met aanpalend verwaarloosd buitenverblijf en dat zal het ongeveer zijn.
We zullen maar blijven slikken zeker?
0 x
-
Fr
- the legend!
24 juli is de volgende wedstrijd van mc Lille.de breugelheide zal dan weer het strijdtoneel vormen voor de 10de wedstrijd van het seizoen , of zeg maar dat we stilaan de finales naderen van dit felbegeerd clubkampioenschap in alle categorieën.en spanning is er troef nog in alle reeksen ,want voortijdige kampioenen zijn er nog niet gekroond.diegenen die nog wat puntjes dienen in te halen zouden best op de proppen komen met een glansverrichting.de kampioensstanden zijn te bezichtigen op de website of ook bij een uitslag van mc lille bij mylaps.
alle piloten uit alle federaties kunnen in 1 van de vele klasses starten gaande van initiaties tot aspirant bij de jeugd, kleine en grote quads, oldtimers alle jaargangen en verder reeksen van beloften tot internationaal.inschrijven kan op zaterdag van 19 tot 21h en zondag van 7tot 9h
trainingen beginnen om 9h en eerste start 10.20h toeschouwers kunnen het ganse circuit zien zelfs vanuit de kantine ! allen welkom .
alle piloten uit alle federaties kunnen in 1 van de vele klasses starten gaande van initiaties tot aspirant bij de jeugd, kleine en grote quads, oldtimers alle jaargangen en verder reeksen van beloften tot internationaal.inschrijven kan op zaterdag van 19 tot 21h en zondag van 7tot 9h
trainingen beginnen om 9h en eerste start 10.20h toeschouwers kunnen het ganse circuit zien zelfs vanuit de kantine ! allen welkom .
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
de breugelheide is zowel zaterdag als zondag open voor vrije trainingen .zaterdag tot 18h zondag tot 17h.meer info .www.mc-lille.be
0 x
speaker Frankske
-
Fr
- the legend!
een blik op de kalender leert ons dat de jms/ vlm rijders een dagje verlof kennen, maar niet getreurd jongens en meisjes want jullie hoeven niet nog eens echt verlof te nemen , jullie kunnen uiteraard ook terecht bij de vrienden van mc Lille.voor iedereen is hier wel een plek met uitzondering van de zijspannen. Vaak merken we dat eens een middagje meestrijden op de breugelheide vaak de juiste klik terug in het kopje brengt,en het de volgende weken alsmaar beter draait. de sfeer , de omgeving wie zal het zeggen ,?
een vaak terughorend fenomeen is wel dat de nieuwkomers meteen gewonnen zijn voor de sfeer , die je nergens anders terugvindt zoals op de heide. kom eens af en geniet mee van wedstrijden vanaf de kleinste jeugd tot en met de experten, met uiteraard ook oldtimers quads en lady's. wij hebben ook een inloopklasse voor beginnende crossers ,iedereen past wel ergens in een klasse. interesse gewekt? inschrijven kan zaterdag vanaf 19 tot 21h en zondag tussen 7 en 9.trainingen starten stipt om 9h en eerste start vanaf 10.20h, iedereen welkom !
een vaak terughorend fenomeen is wel dat de nieuwkomers meteen gewonnen zijn voor de sfeer , die je nergens anders terugvindt zoals op de heide. kom eens af en geniet mee van wedstrijden vanaf de kleinste jeugd tot en met de experten, met uiteraard ook oldtimers quads en lady's. wij hebben ook een inloopklasse voor beginnende crossers ,iedereen past wel ergens in een klasse. interesse gewekt? inschrijven kan zaterdag vanaf 19 tot 21h en zondag tussen 7 en 9.trainingen starten stipt om 9h en eerste start vanaf 10.20h, iedereen welkom !
0 x
speaker Frankske