Kathy Vanderhaeghen schreef:Ronny Verbruggen schreef:patrick stuurt da filmpke maar naar familie schoupen en de eerste reeks zeggen ze dan da hendrickx 5gespen van bram zijn botten heeft gereden en op da filmpke zijn zen botten nog helemaal vast. da de vlm bond da filmpke ok maar zie
Ronny,
Ik versta je frustratie, maar het is al een paar jaar geweten dat aan "Mister VLM Shoupen"(toch aan zijn air te zien hoe hij op de vlm rondloopt) niet geraakt wordt.
Niemand begrijpt waarom dat diene kerel nog maar starten, maar zoals bij zovele dingen is het niet wat je kan maar wie je kent.
Maar ben er wel van overtuigd, als hij zo verder blijft doen, dat de piloten het heft in eigen handen gaan nemen (en in dit geval volledig goed te praten dan).
Maar ieder boontje komt om zijn loontje.
Juist afwachten op de wright place and the wright time.
Kathy : voor je eerste post hak je er al goed in