20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
St
Stefan Jansen
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Do 17 Sep 2009, 22:27
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Stefan Jansen Di 23 Aug 2011, 11:13

Kathy Vanderhaeghen schreef:
Ronny Verbruggen schreef:patrick stuurt da filmpke maar naar familie schoupen en de eerste reeks zeggen ze dan da hendrickx 5gespen van bram zijn botten heeft gereden en op da filmpke zijn zen botten nog helemaal vast. da de vlm bond da filmpke ok maar zie


Ronny,

Ik versta je frustratie, maar het is al een paar jaar geweten dat aan "Mister VLM Shoupen"(toch aan zijn air te zien hoe hij op de vlm rondloopt) niet geraakt wordt.
Niemand begrijpt waarom dat diene kerel nog maar starten, maar zoals bij zovele dingen is het niet wat je kan maar wie je kent.
Maar ben er wel van overtuigd, als hij zo verder blijft doen, dat de piloten het heft in eigen handen gaan nemen (en in dit geval volledig goed te praten dan).
Maar ieder boontje komt om zijn loontje.
Juist afwachten op de wright place and the wright time.

Kathy : voor je eerste post hak je er al goed in :o de actie van 54 was minder sportief maar die zever van zijne "air" en "mister vlm" dat is overdreven :( de mensen die hem persoonlijk kennen weten beter :|
Laatst gewijzigd door Stefan Jansen op Di 23 Aug 2011, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Da
Davy Bierens
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Davy Bierens Di 23 Aug 2011, 11:15

Francois Rombouts schreef:Mooie reeksen gezien (of niet gezien wegens in de gele container)
prachtige organisatie jammer van dienen imbeciel van de nieuwelingen A(was ie mijn zoon crosste ie nooit niet meer)ondanks alles toch nog mooie kiekjes gemaakt

foto's staan online


http://www.frpictures.be



Wat heb ik gemist?
0 x


Ro
Ronny Verbruggen
125cc junior EK
Berichten: 64
Lid geworden op: Ma 23 Aug 2010, 17:47
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Ronny Verbruggen Di 23 Aug 2011, 13:31

stefan het heeft heel veel te maken me den aanhang van den bram zo simpel ist maar ben wel benieuwd wa ze gaan doen dat heeft jan en alleman gezien en dan nog 3keer proberen hem er uit te rijden de 2de reeks als er iemand beter is laat hem gewoon door ze zijn alle 3 even sterk en dan zoiets doen nee da kan nie
0 x


Di
Dimi V Tendeloo
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Wo 05 Aug 2009, 19:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Dimi V Tendeloo Di 23 Aug 2011, 14:20

Kenny en Joeri, heel sjik gewerkt mannen. We hebben ons goed geamuseerd en mooie cross gezien... Ook de bbq was weeral heel lekker en af doe zo verder hé, ge zijt super bezig
0 x


Da
Davey Van Rode
ama lites national champ
Berichten: 505
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Davey Van Rode Di 23 Aug 2011, 18:56

Ronny Verbruggen schreef:stefan het heeft heel veel te maken me den aanhang van den bram zo simpel ist maar ben wel benieuwd wa ze gaan doen dat heeft jan en alleman gezien en dan nog 3keer proberen hem er uit te rijden de 2de reeks als er iemand beter is laat hem gewoon door ze zijn alle 3 even sterk en dan zoiets doen nee da kan nie


Wa kan den bram nu doen aan zenne aanhang?

En ik vind da sjieke acties. jens hee gewoon pech dat in de losse zand is in dieje berm anders kan dieje afkappe en bocht erna het zelfde doen. enDAAAAAAN zou het égt show gweest zyn. Bekke strijd

En eeuh ik ben pro niemand btw e.
0 x


Wi
Wim Van Hoof
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Wo 16 Sep 2009, 19:39
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Wim Van Hoof Di 23 Aug 2011, 21:05

De piloot is verantwoordelijk voor zijn supporters (aanhang).
Een van de vele wetten in de cross.
0 x


Relax, it's a TRP suspension!!!
Da
Davey Van Rode
ama lites national champ
Berichten: 505
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Davey Van Rode Wo 24 Aug 2011, 13:38

uhu, ok dus alskik mijn vuistje omhoog steek voor grade en ik ga erna wa vechten dan is de grade de pineut omda kik mijn gebalde vuist tijdens zijn reeks opsteek om hem aan te moedigen?

Dieje regel is ondeduidelijk als iets.

En jaaaa, das een belachlijke situatie schets maar tis zo e. Wanneer bent ge 'aanhang'?
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Rudi Bouly Wo 24 Aug 2011, 16:31

ik heb ook veel air....... filters :lol: :lol: :lol:
0 x


Ka
Karel Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Karel Jacobs Wo 24 Aug 2011, 18:55

Rudi Bouly schreef:ik heb ook veel air....... filters :lol: :lol: :lol:


Stoeffer :lol:
0 x


Je
Jelle Grade
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Jelle Grade Wo 24 Aug 2011, 21:12

davy, leuk da ge voor mij supportert :-) maar zoals wim zegt is da idd wel zo da, de piloot eigenlijk zen supporters zou moeten in bedwang houden, ook al is dat praktisch niet mogelijk. maar het is wel zo, ik ken zo zelfs iemand da daar is voor geschorst geweest!
da zal natuurlijk niet van 1 keer zijn geweest, of ene da is voor ene keer komt kijken.
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Werner Castelyns Wo 24 Aug 2011, 22:47

Normaal beslist de sportcommissie daarover, en die zijn ook niet van gisteren.

'k Heb ook altijd geweten dat de rijder verantwoordelijk is voor de supporters.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Da
Davey Van Rode
ama lites national champ
Berichten: 505
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Davey Van Rode Do 25 Aug 2011, 20:05

Jaja ik zeg niet dat ik niet akkoord ben met die regels maar ze smyte er zo wa naar e. Ge bent verantwoordelijke voor uw supporters. Wanneer is da uwe supporter en wanneer ni? Das mijn punt. Ik ben voorstander van het feit dat gy moet opdraaien als uwe pa daar wa wilt staan roepen en pinete smyte, zowizo maar tis gwn zo wanneer bende ne supporter en wanneer niet. En daar voor is de sportcomissie er maar zijn die altyd even subjectief?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Frank Janssen Do 25 Aug 2011, 21:42

da weet ge snel genoeg wie die hard fans zijn hoor!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Peeters
125cc junior EK
Berichten: 86
Lid geworden op: Wo 25 Mei 2011, 13:08
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Frank Peeters Vr 26 Aug 2011, 15:38

Sterke openingspost moet ik zeggen :D
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Davy Derboven Vr 26 Aug 2011, 15:46

en volgens mij fictieve naam ;) , heel flink toch he !! :idea:
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Petrus De Winter Vr 26 Aug 2011, 19:20

jef stoof schreef:er is maar 1 sport waar zoveel blijters inzitten en da is in de motocross. ze denken allemaal da ze ne (herlings)kampioen in huis hebben en kunnen nie hebben da nen andere beter is en gaan dan maar
wa zitten blijten en steekt jalozie de kop op.
was vroeger ook in motocross geintereseert maar da is al verleden tijd geworden.denk dak maar stillaan ne groene ga worden

Volgens mij zijde gij er al ene :twisted:
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 en 21 augustus VLM Kampenhout (Berg)

Berichtdoor Filip Hardis Vr 26 Aug 2011, 19:59

lol, jef stoof....
Jef NAAST de stoof, onder moeders sloef zeker?? :lol:
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer