Wat nu met VMCF?

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Leon Van Gestel Di 21 Feb 2012, 12:46

Lees zopas het artikel in Motorgazet.
What's going on in VMCF?
0 x


Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Segers Jurgen Di 21 Feb 2012, 14:01

We lezen vandaag in Motorgazet dat Hans De Neef, oprichter en voorzitter van VMCF er de brui aangeeft.
Te weinig medewerkers liggen aan de basis van deze spijtige beslissing die ongetwijfeld verregaande gevolgen zal hebben voor het crossgebeuren in België.
Officieel worden er overnemers gezocht maar in de huidige crossmalaise is de kans op slagen zo goed als onbestaande.
Later hopen we meer informatie te ontvangen over deze aardschok in het crossmilieu.
Volgende week verschijnt er in Motorgazet een uitgebreid interview met de VMCF (ex) voorzitter.(site mc lille)

oei. :shock: :shock:
0 x


Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ
Berichten: 164
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor John De Cremer Di 21 Feb 2012, 15:51

Zoals Hans De Neef zelf zegt en dat getuigt van correctheid. Mailtje sturen naar VMCF en geld terug vragen van vergunning en een andere keuze van federatie maken zeker. In deze tijd zullen er niet veel zotten zijn die zoiets willen overnemen. Overal is er een tekort aan medewerkers niet alleen in vmcf maar ook in vlm, mclb, vbm, kortweg overal en als die er niet meer zijn stopt het verhaal.
0 x


Er
Erwin Budts
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Di 03 Nov 2009, 15:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Erwin Budts Di 21 Feb 2012, 17:46

vmcf blijft bestaan zeker van alles blijf zoals het is maar zonder hans heb juist met de andere van het bestuur gebeld zeker is vmcf blijft ook in 2012 hier bij bevestigd door martin roels eric rottie en alain hoolants en mezelf erwin budts de piloot afgevaardigde van vmcf dus alles blijft zoals gzplant openingscross 11 maart in assenede
0 x


Er
Erwin Budts
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Di 03 Nov 2009, 15:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Erwin Budts Di 21 Feb 2012, 17:47

meer info einde van de week en volgende keer in motorgazet en op mx world
0 x


Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ
Berichten: 164
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor John De Cremer Di 21 Feb 2012, 17:55

Aub ... weten ze het daar zelf nog bij vmcf. De voorzitter publiceert een bericht en de rest weet er niet van ... dat beloofd voor de toekomst. Spreek eens allemaal in 1 richting. En trouwens, als Hans De Neef er niet meer bij is, geeft dat geen goed gevoel voor de toekomst. De crossen dat hij er was liep het nog wat zoals het moet. Maar nu ... dat kan niet goed komen. De beste stuurlui staan aan wal en Hans was nog de enige goede stuurlui.
0 x


Gebruikersavatar
David De Merlier
mx3 wk champ
Berichten: 599
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor David De Merlier Di 21 Feb 2012, 18:02

@Budts :D :lol: en jij als 4de man als pr :D ( Doodsimpel 2 vd 3 die je vernoemd geen geld en wie gaat organisatoren ineens uit zijne hoed toveren???
0 x


http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Er
Erwin Budts
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Di 03 Nov 2009, 15:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Erwin Budts Di 21 Feb 2012, 18:12

de veguningen voor de^parcours zijn in orde en ik ben geen 4 de man maar sta achter de andere van het bestuur vandaar weet ik al afgevaardigde van de pilooten dat alles door gaat einde discutie meer info volgd later op de week en ook in motorgazet en op mx world tot later
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Werner Castelyns Di 21 Feb 2012, 19:16

Ik kan Hans De Neef moeilijk ongelijk geven hoor.

Er zijn in het leven mooiere dingen om te doen dan een gans seizoen je nikkel afdraaien voor jan en alleman om dan op het laatst van de rit nog de geslagen hond te zijn ook...
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Ca
Carlos Sierens
80cc pilot
Berichten: 35
Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 16:07
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Carlos Sierens Di 21 Feb 2012, 20:46

Wanneer gaat dat eens stoppen mat alles en iedereen af te breken ( parcour Adegem en mensen vmcf ........ )
Jullie zijn zo goed bezeg dat het binnenkort wel eens voor ons allen zou kunnen gedaan zijn
0 x


Pe
Peter Droogmans
125cc rookie
Berichten: 106
Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Limburg
Contact:

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Peter Droogmans Di 21 Feb 2012, 20:57

Werner Castelyns schreef:Ik kan Hans De Neef moeilijk ongelijk geven hoor.

Er zijn in het leven mooiere dingen om te doen dan een gans seizoen je nikkel afdraaien voor jan en alleman om dan op het laatst van de rit nog de geslagen hond te zijn ook...



Ja,Werner alle federatie's hebben er mee te maken,er wordt steeds veel commentaar gegeven wat allemaal slecht is en niet goed enz....maar degene die dit doen steken de handen zelf nooit uit de mouwen.Zelf ben ik 11 jaar de voorganger geweest van Frankske op de VLM,maar als ik de laatste jaren dat we daar ook al van heel wat mensen afscheid hebben moeten nemen(door overlijdens) er komt daar ook niemand bij.....
De motorcross is aan de jeugd zou ik zeggen,maar ze zullen er zelf moeten aan mee werken.....maar ja, waar vind je nog jeugd die wil werken.....en dan ook nog belangeloos.....
Ze zijn zeeeeeer duuuuun gezaait...
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 21 Feb 2012, 22:07

Hans werkte op een goeie manier. Dat de VLM ook de overstap maakte van ... naar UMC was in mijn ogen zijn grote gelijk!

Maar dit bewijst nogmaals dat samenwerken op ALLE VLAKKEN op den duur nodig zal zijn! Ik zie het in alle sporten die ik volg, vrijwilligers zijn een uitsterven ras want de jonge generatie vind meestal dat ze iets beters te doen hebben of dat ze voor hun diensten betaald moeten worden! In het wielrennen zie ik dan wel al dat bepaalde federaties vrijwilligers onder elkaar "uitlenen". Zie ik dat ooit in het motorcross gebeuren? Ja, maar nog niet in de eerste 5 jaar.
0 x


Gebruikersavatar
Dimitri Wuyts
ama lites eastcoast champ
Berichten: 449
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Alken
Contact:

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Dimitri Wuyts Di 21 Feb 2012, 22:25

volgens mij moet er iets goed fout gegaan zijn met da vmbb gedoe
0 x


Mister Crash #859 ! VBM Nationale Mx1/Mx3 {No Pain ~ No game}
'4 strokes are like tampons, every pussy has one'
Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Peter De Backer Wo 22 Feb 2012, 06:43

Zal allemaaal zo zijn vaart niet lopen.

Gisteren nog met Hans kontakt gehad, neemt gewoon een stapje terug, maar blijft zeker nog dit jaar ter beschikking van de VMCF.

Er is al zelfs al iemand die zich geeft kandidaat gesteld voor het (Vice-)voorzitterschap.
Kandidaat heeft zelfs al enkele voorstellen klaar m.b.t. uurschema,het aantrekken van nieuwe (jeugd)piloten en organisatoren.

Ikzelf, zal zoals voorgaande jaren,de aanleg van het circuit voor de openingscross te Assenede opnieuw voor mijn rekening nemen.
0 x


Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ
Berichten: 164
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor John De Cremer Wo 22 Feb 2012, 09:50

Als dat allemaal zo geen vaart loopt, waarom dan in godsnaam al die publicaties? Stop daar dan toch eens mee! Is naar piloten toe nog meer verwarring brengen en in deze tijd gaan die wel voor zekerheid beginnen kiezen ipv in die avonturen te stappen die konstant van richting veranderen. Geeft geen goede indruk en getuigt zeker niet van een beetje professionalisme.
Hans stopt ermee, zonder Hans gaat het ook, Hans gaat naar de achtergrond, Hans sie en Hans la ...
Respect voor ieder zijn beslissing en niemand die Hans ongelijk kan geven. Als hij het niet zal weten, wie dan wel ...
Zijn opvolger zal meer dan uit het goede hout gesneden moeten zijn, want denk nu eens na ... wie kan beter doen ??? NIEMAND !
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 22 Feb 2012, 20:18

Klik >>>Wat met de VMCF?
Mxworld! De Motorcrosswebsite bij uitstek! ;)
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Guy Dick Wo 22 Feb 2012, 20:52

@john: gaat ge ook een standbeeld voor hem oprichten?
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Dimitri Lamote Wo 22 Feb 2012, 21:10

Ja kpeizend aan al zijn posten te lezen tjonge :)
0 x


Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie
Berichten: 355
Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Betty Vanlommel Wo 22 Feb 2012, 21:28

http://www.mxworld.be/artikel/3326/Wat-met-de-VMCF?

Kijk eens op Mx World be !!!
Zoals jullie kunnen lezen blijft VMCf gewoon bestaan en gaat Hans zijn medewerking nog verlenen !!!!

Hopelijk maakt dit artikel eindelijk een einde aan al de fabeltjes!!!
0 x


Gu
Guy Van Gijsegem
80cc pilot
Berichten: 33
Lid geworden op: Do 12 Nov 2009, 17:05
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wat nu met VMCF?

Berichtdoor Guy Van Gijsegem Do 23 Feb 2012, 08:44

@ Betty

mensen hebben toch zo graag dat het slecht met iets of iemand gaat.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer