Wat nu met VMCF?
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Re: Wat nu met VMCF?
We lezen vandaag in Motorgazet dat Hans De Neef, oprichter en voorzitter van VMCF er de brui aangeeft.
Te weinig medewerkers liggen aan de basis van deze spijtige beslissing die ongetwijfeld verregaande gevolgen zal hebben voor het crossgebeuren in België.
Officieel worden er overnemers gezocht maar in de huidige crossmalaise is de kans op slagen zo goed als onbestaande.
Later hopen we meer informatie te ontvangen over deze aardschok in het crossmilieu.
Volgende week verschijnt er in Motorgazet een uitgebreid interview met de VMCF (ex) voorzitter.(site mc lille)
oei.

Te weinig medewerkers liggen aan de basis van deze spijtige beslissing die ongetwijfeld verregaande gevolgen zal hebben voor het crossgebeuren in België.
Officieel worden er overnemers gezocht maar in de huidige crossmalaise is de kans op slagen zo goed als onbestaande.
Later hopen we meer informatie te ontvangen over deze aardschok in het crossmilieu.
Volgende week verschijnt er in Motorgazet een uitgebreid interview met de VMCF (ex) voorzitter.(site mc lille)
oei.
0 x
-
John De CremerJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 164
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Wat nu met VMCF?
Zoals Hans De Neef zelf zegt en dat getuigt van correctheid. Mailtje sturen naar VMCF en geld terug vragen van vergunning en een andere keuze van federatie maken zeker. In deze tijd zullen er niet veel zotten zijn die zoiets willen overnemen. Overal is er een tekort aan medewerkers niet alleen in vmcf maar ook in vlm, mclb, vbm, kortweg overal en als die er niet meer zijn stopt het verhaal.
0 x
-
Erwin BudtsEr
- european champ mx2
- Berichten: 206
- Lid geworden op: Di 03 Nov 2009, 15:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Wat nu met VMCF?
vmcf blijft bestaan zeker van alles blijf zoals het is maar zonder hans heb juist met de andere van het bestuur gebeld zeker is vmcf blijft ook in 2012 hier bij bevestigd door martin roels eric rottie en alain hoolants en mezelf erwin budts de piloot afgevaardigde van vmcf dus alles blijft zoals gzplant openingscross 11 maart in assenede
0 x
-
Erwin BudtsEr
- european champ mx2
- Berichten: 206
- Lid geworden op: Di 03 Nov 2009, 15:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
John De CremerJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 164
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Wat nu met VMCF?
Aub ... weten ze het daar zelf nog bij vmcf. De voorzitter publiceert een bericht en de rest weet er niet van ... dat beloofd voor de toekomst. Spreek eens allemaal in 1 richting. En trouwens, als Hans De Neef er niet meer bij is, geeft dat geen goed gevoel voor de toekomst. De crossen dat hij er was liep het nog wat zoals het moet. Maar nu ... dat kan niet goed komen. De beste stuurlui staan aan wal en Hans was nog de enige goede stuurlui.
0 x
- David De Merlier
- mx3 wk champ
- Berichten: 599
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Wat nu met VMCF?
@Budts
en jij als 4de man als pr
( Doodsimpel 2 vd 3 die je vernoemd geen geld en wie gaat organisatoren ineens uit zijne hoed toveren???
0 x
http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
-
Erwin BudtsEr
- european champ mx2
- Berichten: 206
- Lid geworden op: Di 03 Nov 2009, 15:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Wat nu met VMCF?
de veguningen voor de^parcours zijn in orde en ik ben geen 4 de man maar sta achter de andere van het bestuur vandaar weet ik al afgevaardigde van de pilooten dat alles door gaat einde discutie meer info volgd later op de week en ook in motorgazet en op mx world tot later
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Wat nu met VMCF?
Ik kan Hans De Neef moeilijk ongelijk geven hoor.
Er zijn in het leven mooiere dingen om te doen dan een gans seizoen je nikkel afdraaien voor jan en alleman om dan op het laatst van de rit nog de geslagen hond te zijn ook...
Er zijn in het leven mooiere dingen om te doen dan een gans seizoen je nikkel afdraaien voor jan en alleman om dan op het laatst van de rit nog de geslagen hond te zijn ook...
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Carlos SierensCa
- 80cc pilot
- Berichten: 35
- Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 16:07
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Wat nu met VMCF?
Wanneer gaat dat eens stoppen mat alles en iedereen af te breken ( parcour Adegem en mensen vmcf ........ )
Jullie zijn zo goed bezeg dat het binnenkort wel eens voor ons allen zou kunnen gedaan zijn
Jullie zijn zo goed bezeg dat het binnenkort wel eens voor ons allen zou kunnen gedaan zijn
0 x
-
Peter DroogmansPe
- 125cc rookie
- Berichten: 106
- Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Limburg
- Contact:
Re: Wat nu met VMCF?
Werner Castelyns schreef:Ik kan Hans De Neef moeilijk ongelijk geven hoor.
Er zijn in het leven mooiere dingen om te doen dan een gans seizoen je nikkel afdraaien voor jan en alleman om dan op het laatst van de rit nog de geslagen hond te zijn ook...
Ja,Werner alle federatie's hebben er mee te maken,er wordt steeds veel commentaar gegeven wat allemaal slecht is en niet goed enz....maar degene die dit doen steken de handen zelf nooit uit de mouwen.Zelf ben ik 11 jaar de voorganger geweest van Frankske op de VLM,maar als ik de laatste jaren dat we daar ook al van heel wat mensen afscheid hebben moeten nemen(door overlijdens) er komt daar ook niemand bij.....
De motorcross is aan de jeugd zou ik zeggen,maar ze zullen er zelf moeten aan mee werken.....maar ja, waar vind je nog jeugd die wil werken.....en dan ook nog belangeloos.....
Ze zijn zeeeeeer duuuuun gezaait...
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Wat nu met VMCF?
Hans werkte op een goeie manier. Dat de VLM ook de overstap maakte van ... naar UMC was in mijn ogen zijn grote gelijk!
Maar dit bewijst nogmaals dat samenwerken op ALLE VLAKKEN op den duur nodig zal zijn! Ik zie het in alle sporten die ik volg, vrijwilligers zijn een uitsterven ras want de jonge generatie vind meestal dat ze iets beters te doen hebben of dat ze voor hun diensten betaald moeten worden! In het wielrennen zie ik dan wel al dat bepaalde federaties vrijwilligers onder elkaar "uitlenen". Zie ik dat ooit in het motorcross gebeuren? Ja, maar nog niet in de eerste 5 jaar.
Maar dit bewijst nogmaals dat samenwerken op ALLE VLAKKEN op den duur nodig zal zijn! Ik zie het in alle sporten die ik volg, vrijwilligers zijn een uitsterven ras want de jonge generatie vind meestal dat ze iets beters te doen hebben of dat ze voor hun diensten betaald moeten worden! In het wielrennen zie ik dan wel al dat bepaalde federaties vrijwilligers onder elkaar "uitlenen". Zie ik dat ooit in het motorcross gebeuren? Ja, maar nog niet in de eerste 5 jaar.
0 x
- Dimitri Wuyts
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 449
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Alken
- Contact:
Re: Wat nu met VMCF?
volgens mij moet er iets goed fout gegaan zijn met da vmbb gedoe
0 x
Mister Crash #859 ! VBM Nationale Mx1/Mx3 {No Pain ~ No game}
'4 strokes are like tampons, every pussy has one'
'4 strokes are like tampons, every pussy has one'
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Wat nu met VMCF?
Zal allemaaal zo zijn vaart niet lopen.
Gisteren nog met Hans kontakt gehad, neemt gewoon een stapje terug, maar blijft zeker nog dit jaar ter beschikking van de VMCF.
Er is al zelfs al iemand die zich geeft kandidaat gesteld voor het (Vice-)voorzitterschap.
Kandidaat heeft zelfs al enkele voorstellen klaar m.b.t. uurschema,het aantrekken van nieuwe (jeugd)piloten en organisatoren.
Ikzelf, zal zoals voorgaande jaren,de aanleg van het circuit voor de openingscross te Assenede opnieuw voor mijn rekening nemen.
Gisteren nog met Hans kontakt gehad, neemt gewoon een stapje terug, maar blijft zeker nog dit jaar ter beschikking van de VMCF.
Er is al zelfs al iemand die zich geeft kandidaat gesteld voor het (Vice-)voorzitterschap.
Kandidaat heeft zelfs al enkele voorstellen klaar m.b.t. uurschema,het aantrekken van nieuwe (jeugd)piloten en organisatoren.
Ikzelf, zal zoals voorgaande jaren,de aanleg van het circuit voor de openingscross te Assenede opnieuw voor mijn rekening nemen.
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
-
John De CremerJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 164
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Wat nu met VMCF?
Als dat allemaal zo geen vaart loopt, waarom dan in godsnaam al die publicaties? Stop daar dan toch eens mee! Is naar piloten toe nog meer verwarring brengen en in deze tijd gaan die wel voor zekerheid beginnen kiezen ipv in die avonturen te stappen die konstant van richting veranderen. Geeft geen goede indruk en getuigt zeker niet van een beetje professionalisme.
Hans stopt ermee, zonder Hans gaat het ook, Hans gaat naar de achtergrond, Hans sie en Hans la ...
Respect voor ieder zijn beslissing en niemand die Hans ongelijk kan geven. Als hij het niet zal weten, wie dan wel ...
Zijn opvolger zal meer dan uit het goede hout gesneden moeten zijn, want denk nu eens na ... wie kan beter doen ??? NIEMAND !
Hans stopt ermee, zonder Hans gaat het ook, Hans gaat naar de achtergrond, Hans sie en Hans la ...
Respect voor ieder zijn beslissing en niemand die Hans ongelijk kan geven. Als hij het niet zal weten, wie dan wel ...
Zijn opvolger zal meer dan uit het goede hout gesneden moeten zijn, want denk nu eens na ... wie kan beter doen ??? NIEMAND !
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Wat nu met VMCF?
@john: gaat ge ook een standbeeld voor hem oprichten?
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
-
Betty VanlommelBe
- ama lites rookie
- Berichten: 355
- Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Wat nu met VMCF?
http://www.mxworld.be/artikel/3326/Wat-met-de-VMCF?
Kijk eens op Mx World be !!!
Zoals jullie kunnen lezen blijft VMCf gewoon bestaan en gaat Hans zijn medewerking nog verlenen !!!!
Hopelijk maakt dit artikel eindelijk een einde aan al de fabeltjes!!!
Kijk eens op Mx World be !!!
Zoals jullie kunnen lezen blijft VMCf gewoon bestaan en gaat Hans zijn medewerking nog verlenen !!!!
Hopelijk maakt dit artikel eindelijk een einde aan al de fabeltjes!!!
0 x
-
Guy Van GijsegemGu
- 80cc pilot
- Berichten: 33
- Lid geworden op: Do 12 Nov 2009, 17:05
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten