bryan maes out

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ma
Maes Michael Marc
125cc rookie
Berichten: 106
Lid geworden op: Wo 20 Apr 2011, 19:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: overmere

bryan maes out

Berichtdoor Maes Michael Marc Ma 02 Jul 2012, 18:16

bryan maes is 4 a 5 weken out met een pols breuk hij kwam zwaar ten val in oostkamp in de 1 reeks maar heeft 2 reeks nog gestart met de breuk in de pols

11 juli moet bryan op controle
dan ga hem in vaste plaaster mss zitte
nu zit die in schelp tot onder oksel

langs deze weg kan je bryan maes beterschap wensen
0 x


Go
Goethals Diane
50cc rider
Berichten: 17
Lid geworden op: Di 06 Mar 2012, 17:09
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: bryan maes out

Berichtdoor Goethals Diane Ma 02 Jul 2012, 18:58

veel beterschap en een spoedig herstel toegewenst.jamie vandenberghe (nieuweling mx1/3 nr 12) davy vandenberghe (vrijetijds nr 12 )en ouders
0 x


Ch
Christophe Van Laer
50cc rider
Berichten: 26
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 11:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bryan maes out

Berichtdoor Christophe Van Laer Ma 02 Jul 2012, 19:41

Veel beterschap Bryan!!

Groetjes, Christophe, Nathalie en Maico
0 x


Sa
Sam Vyvey
125cc junior EK
Berichten: 50
Lid geworden op: Di 04 Jan 2011, 19:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: bryan maes out

Berichtdoor Sam Vyvey Wo 04 Jul 2012, 12:02

veel beterschap
0 x


Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: bryan maes out

Berichtdoor Michael Baillieu Wo 04 Jul 2012, 15:09

veel beterschap !!!
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Di
Divina Parewyck
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Ma 21 Jun 2010, 10:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: bryan maes out

Berichtdoor Divina Parewyck Zo 08 Jul 2012, 18:18

Heel veel beterschap, hopelijk valt de pijn een beetje mee en komt alles rap terug in orde !!
vanwege Guy, Divy, Yurek en Lotte (familie Van Heck - Parewyck)
0 x


Lu
Luc Beeusaert
peewee pilot
Berichten: 5
Lid geworden op: Do 09 Jun 2011, 15:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: bryan maes out

Berichtdoor Luc Beeusaert Ma 09 Jul 2012, 10:37

Veel sterkte en spoedig herstel

Arne Beeusaert, Luc en Sylvia
0 x


Na
Nadine Van De Weghe
peewee pilot
Berichten: 8
Lid geworden op: Zo 15 Jul 2012, 22:32
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: bryan maes out

Berichtdoor Nadine Van De Weghe Di 17 Jul 2012, 11:29

:( spoedig herstel bryan en hopelijk kun je weer van start gaan na je verjaardag bij de 65cc kijk er naar uit grtj naine en taisa ;)
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten

Aanmelden · Registreer