Pagina 1 van 2
vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Wo 01 Aug 2012, 23:35
door Erwin Buys

Maandag beginnen we aan het parcour , de weide ligt er super goed bij . Zaterdag JMS-progamma + brommerkes en boerenquads . Zondag VLM-programma . We proberen voor iedereen goed te doen , met tal van springbergen en we rijden door de biertent . Foto's volgen in de loop van volgende week . Zaterdagavond grote animatie met de Piwi in de feesttent (nieuwe acts) .
AANDACHT : rennerspark geopend vanaf vrijdag 17.00 , dan gaan de koeien pas uit de weide !!!
dus je kan niet op voorhand komen afspannen .

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Do 02 Aug 2012, 10:54
door Frank Janssen
hopelijk meer succes dan vorig jaar toen deze cross moest afgelast worden na een wolkbreuk zaterdagnacht, is wel leuk circuit !
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Zo 05 Aug 2012, 21:30
door Frank Janssen
vandaag van de organisatie gehoord dat het nu wel een ander perceel betreft wat er vlak naast is gelegen ,grenst dus aan het circuit van vorig jaar.
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Zo 05 Aug 2012, 22:16
door Axel Vermetten
Heb er al weer zin in altijd een superparcour

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Di 07 Aug 2012, 20:37
door Rudi Bouly
altijd een mooie organisatie in Rijkevorsel , als t weer wa meezit komt het allemaal goed

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Di 07 Aug 2012, 22:50
door Erwin Buys
Parcour is klaar. Overal minimum 10 meter breedt,alleen een stuk van 15 meter waar men door de biertent rijdt is het 7,5 meter breedt. Het is 1650 meter lang, met overal vloeiende lijnen. We hebben aan iedereen proberen te denken, dus ook aan de quads en zijspannen. Morgen of ten laatste donderdag worden de bergen aangelegd en beginnen we ook te sproeien. Zal proberen om morgen wa foto's te posten. Alle jeugdpilootjes krijgen iets lekkers en de eerste 3 van elke reeks worden gehuldigt, ook de kleinste.
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Wo 08 Aug 2012, 16:10
door Axel Vermetten
door de tent haha nog nooit gedaan

en de weersvoorspellingen zien er al weer super uit dus tword weer gezellig weekendje vlak bij huis
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Wo 08 Aug 2012, 17:16
door Linda Surinx
kan er iemand het adres geven,alvast bedankt
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Wo 08 Aug 2012, 17:37
door Frank Janssen
bolksedijk linda!
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Wo 08 Aug 2012, 18:44
door Rene Van Tricht
Op VLM website staat het elke week bij INFO
http://vlmcross.be/nieuws.asp?id=165Gr. Rene
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Do 09 Aug 2012, 22:21
door Kristof Winderix
foto's van het parcour ????
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Do 09 Aug 2012, 22:21
door Kristof Winderix
foto's van het parcour ????
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Do 09 Aug 2012, 23:20
door Erwin Buys
Zondag word er voor de laatste punten gereden voor het antwerps kampioenschap,huldiging van de kampioen+2en3 van antwerpen per reeks,s'avonds in de feesttent.de laatste loodjes zijn vandaag gelegd aan het parcour ,foto's volgen morgen zijn doorgemaild naar rudi dt1,alvast merci rudi om ze er op te zetten.
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Do 09 Aug 2012, 23:49
door Erwin Buys
op facebook staan al enkele foto's zie bij kris vanlommel of bart couwenberg
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Vr 10 Aug 2012, 10:56
door Rudi Bouly
heb er enkele gevonden via fb
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Vr 10 Aug 2012, 11:09
door Rudi Bouly
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Vr 10 Aug 2012, 11:29
door Rudi Bouly
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Za 11 Aug 2012, 04:05
door Steff Kerckhofs
als nummer 22 bij de nieuwelingen a passeert gelieve een frisse pint klaar te zetten
bedankt op voorhand

haha
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Za 11 Aug 2012, 11:31
door Frank Janssen
steff daar staat in die tent enkel een vat water klaar !
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Geplaatst: Za 11 Aug 2012, 13:42
door Steff Kerckhofs
miljaar he
