Pagina 1 van 2
11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 17:37
door Mathieu Verbrugghe
Graag verwelkomen we jullie opnieuw komend weekend te Oostrozebeke. Het is een volledig ander parcours want we rijden op de andere kant (waar in mei het rennerspark was). Er zijn een 6-tal vlotte springers en een kleine kombocht. Vanaf die kombocht tot de volgende springberg is er opnieuw een splitsing. Morgen plaatsen we normaliter een filmpje van het parcours online.
Voor alle categorieën is er het West-Vlaams kampioenschap. Daarnaast zijn er BK proeven voorzien voor Experten, Nieuwelingen mx2, Nieuwelingen B&C en Nationalen.
Op vrijdagavond 10 augustus is er een barbecue in de feesttent. Indien interesse gelieve op voorhand te reserveren op het nummer 0472 68 95 18. Op zaterdagavond is er een optreden voorzien.
De Verreginstecrossers
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 23:39
door Nadine Van De Weghe
vanaf waneer ga het renners park open?
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Ma 06 Aug 2012, 23:43
door Nadine Van De Weghe

oeps tik foutje wanneer dus!!!

Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Di 07 Aug 2012, 10:37
door Mathieu Verbrugghe
Zoals gewoonlijk vrijdag vanaf 16u
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Di 07 Aug 2012, 15:06
door Mathieu Verbrugghe
Zoals beloofd een video van het parcours (op Facebook):
http://www.facebook.com/photo.php?v=4518459724287De splitsing is reeds bijgewerkt omdat de buitenbocht veel korter was.
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Di 07 Aug 2012, 21:42
door Niki Debruyne
update van de werken rond het circuit:
- hekkens geplaatst vanaf de start tot na de tent !
- tent werd deze avond geplaatst
- omheining werd voorzien zodat niet-betalers niet binnen geraken !
- donderdag na zonsondergang worden de sproeiwerken gestart normaal ..
Gelieve de uren te respecteren en pas vanaf vrijdag om 16u te arriveren !
Het weertje ziet er alvast super uit !
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Di 07 Aug 2012, 21:56
door Suz Haeck
thx voor de update Niki

Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Di 07 Aug 2012, 22:12
door Dourte Gerrit
Sorry Niki kunnen er nog steeds niet bijzijn (Yente zit nog in Turkenland met de Mama ) veel suc6 he gasten !!!
MX Dourte
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Di 07 Aug 2012, 23:24
door Davy Vanderhaeghen
Hopelijk word het ook weer volledig open gefreesd zoals vorige jaren!!!!!
Altijd top daar!
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Wo 08 Aug 2012, 21:56
door Erwin v Tatenhove
Davy Vanderhaeghen schreef:Hopelijk word het ook weer volledig open gefreesd zoals vorige jaren!!!!!
Altijd top daar!
inderdaad en hopelijk doen ze dat ook VOOR de jeugd!!!!!
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Do 09 Aug 2012, 21:18
door Kelly Debruyne
Update van vandaag (donderdag):
Ze zijn heel het parcours aan het frezen en aan het sproeien!
De splitsing werd vandaag nog wat aangepast zodat beide delen
even snel zouden gaan

Hopelijk zien we jullie allemaan vrijdag, zaterdag en/of zondag!
Tot dan!
De Verreginstecrossers!
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Do 09 Aug 2012, 22:39
door Rens Dedecker
Hoe zit dat met de transponders? Moet je dat voor de vrijetijdsrijders ook hebben?
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Do 09 Aug 2012, 22:51
door Vanden Hende Pieter
bij vtr is dat niet nodig
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Vr 10 Aug 2012, 18:28
door Lander Vanderstraeten
Ik doe ook nog eens mee bij de nieuwelingen mx2 met ne dagvergunning!

Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Vr 10 Aug 2012, 18:47
door Suz Haeck
Ale lander da werd tijd zenne WB

Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Vr 10 Aug 2012, 19:07
door Lander Vanderstraeten
Thx!

Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Za 11 Aug 2012, 10:25
door Niki Debruyne
Vanavond wordt er terug gewerkt aan het parcours zodat het zo lang mogelijk stofvrij blijft morgen !
Ook kunnen we u melden dat MG#8 terug van de partij zal zijn bij de inters! Dit wordt terug een weekendje vol mooie wedstrijden !
Grtz Brownie
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Zo 12 Aug 2012, 21:28
door Lander Vanderstraeten
Puik werk mannen!
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Ma 13 Aug 2012, 12:19
door Giovanni Amoruso
Jammer dat het water zo duur staat e
Re: 11 & 12 Augustus OOSTROZEBEKE (MCLB/VJMO)
Geplaatst: Ma 13 Aug 2012, 16:30
door Joeri Lambrecht
ze zijn donderdag beginnen sproeien,zaterdagavond ook goed gesproeid,in zo'n weer is daar niks aan te doen,het is stofvrij gebleven tot rond 14u...denk nie dat er geklaagd moet worden...goeie organisatie...