Pagina 1 van 6

VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 02:07
door Steff Kerckhofs
al wat info over de seizoensopener ?

Re: seizoensopener VLM cross te helchteren 23/24 februari

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 05:39
door Frank Janssen
ja dat jij je de kalender eens beter moet raadplegen , het seizoen start in linde -peer !

Re: seizoensopener VLM cross te helchteren 23/24 februari

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 07:13
door Luka Pera
hahaha :lol:
kzienem daar al staan in helechteren :lol:

Re: seizoensopener VLM cross te helchteren 23/24 februari

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 09:45
door Filip Hardis
loooooolllllll, me de Steff wette mo nooit! :D :lol: :lol: :lol:

Re: seizoensopener VLM cross te helchteren 23/24 februari

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 12:33
door Petrus De Winter
Steff , veranderd dat maar rap jong of ze lachen daar nog een heel jaar mee .

Re: seizoensopener VLM cross te helchteren 23/24 februari

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 13:29
door Filip Hardis
Pas op he, en hij mut dan nog elke rit twee keer doen he voor al zijn materiaal daar te krijgen... :D

Re: seizoensopener VLM cross te helchteren 23/24 februari

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 18:03
door Steff Kerckhofs
Oh neeje !! Hoe veranderd ge da ? :-)

Re: seizoensopener VLM cross te helchteren 23/24 februari

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 18:42
door Tom Van Cappellen
op acties drukken en dan wijzigen en dan aanpassen (bij u bericht) :p

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Do 07 Feb 2013, 20:57
door Steff Kerckhofs
voila se manne :-) laatet nu mo kome :-)
dan konnek misschien is een wedstrijdje winnen als al de rest ergens anders is :-)

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Ma 11 Feb 2013, 13:13
door Frank Janssen
gij denkt toch niet dat wij alleen voor u de baar leggen zeker steff

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Di 12 Feb 2013, 22:25
door Haex Patrick
als ik da hier allemaal zo lees, dan moet ik als hobbyist gaan aantreden tussen de inters en nationalen bij de vrijetijdsreeks? mij nie gezien dan zulle!!

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Di 12 Feb 2013, 23:08
door sharon de keyser
al iets meer geweten over de eventuele damesklasse?

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Wo 13 Feb 2013, 09:41
door Cleeren Tania

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Wo 13 Feb 2013, 12:16
door Arno Mary
Bij welke klassen kan je nu nog aantreden met een vergunning VMCF ?
omdat ik vernomen heb dat er al reeksen vol zijn ?

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Wo 13 Feb 2013, 18:44
door Frank Janssen
even vlm website checken arno

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Wo 13 Feb 2013, 19:24
door Kurt Moonen
Naar aanleiding van de grote toevloed van vergunningsaanvragen, moeten we een stop plaatsen op het aanmaken van nieuwe vergunningsaanvragen vanaf heden voor de categorie der inters, nationalen en nieuwelingen. Met nieuwe vergunningsaanvragen bedoelen we vergunningsaanvragen van rijders die verleden jaar geen vergunninghouder waren van VLM. Ook zal er voor de eerste crossen geen mogelijkheid bestaan voor dagvergunningen of vergunninghouders van andere UMC federaties in de categorie der inters, nationalen en nieuwelingen

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Za 16 Feb 2013, 09:13
door Frank Janssen
opmerkelijke transfert bij zijspannen ,andy van orshaegen heeft de bijna pensioen gerechtigde sven verbrugghe(maar nog altyd op en top voor zijn vak levend) weten over te halen om bij de taxi marcel clan nog wat plezier terug te vinden.sven stapt dus terug over naar de vlm,just for fun ,maar sven kennende gaat die andy in de b klasse van de zijspannen naar een hoger niveau brengen.uitkijken dus naar het nr 52.

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Za 16 Feb 2013, 19:20
door Jordi Smit
ern dagvergunning bij de dagvergunningen kan wel toch?of is die reeks er niet in peer?

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Za 16 Feb 2013, 20:21
door Petrus De Winter
Jordi Smit schreef:ern dagvergunning bij de dagvergunningen kan wel toch?of is die reeks er niet in peer?

Wat is dat nu een dagvergunning bij de dagvergunningen??? die dagvergunningen rijden zowiezo mee een dagvergunning .
Ge rijd mee een dagvergunning maar dan bij de recreatie dacht ik . :twisted:

Re: seizoensopener VLM cross te linde - peer 23/24 februari

Geplaatst: Za 16 Feb 2013, 20:23
door Jordi Smit
recreanten is ook n reeks toch?