Pagina 1 van 3
20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Zo 14 Apr 2013, 10:32
door Leo Van De Manakker
Parking. Vrijdag geopend vanaf 1700. Uur
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Zo 14 Apr 2013, 21:30
door Frank Janssen
we zullen er zijn leo!
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Ma 15 Apr 2013, 12:18
door Rudi Bouly
*voor de auto s is er parking tegenover de ingang v/h circuit
*NIET AFSPANNEN.....samen staan is samen aankomen
*hou de brandwegen vrij
*afval in de voorziene container
*afstomen op de wasplaats
de organisator wenst iedereen een een sportief weekend @ Lommelwood
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Ma 15 Apr 2013, 16:35
door Patrick Schruers
Eindelijk nog eens een echte zandcross

lekker sleuren en trekken
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Ma 15 Apr 2013, 18:49
door Filip Hardis
Ik moet da vlaggetje nog gaan zoeken om op mijne helm te plakken! Da ze me beneden in de putten toch ook zien liggen.

Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Ma 15 Apr 2013, 22:13
door Glenn Dingemans
Ik wil graag meerijden met een dag verzekering of dagvergunning?
Ik heb alleen een knmv districts pas, verder niks.
Zoals ik begrepen heb kan ik gewoon op zondag morgen inschrijven en zeggen dat ik een dagvergunning wil?
Meer moet ik niet doen toch? Of heb ik iets verkeerd begrepen of over het hoofd gezien?
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Di 16 Apr 2013, 05:45
door Frank Janssen
glenn je bent inderdaad goed bij de les, enkel een transponder heb je nog nodig , indien je die zelf bezit nr doorgeven bij de inschrijving , anders bij inschrijving eentje huren voor 10euro. dagvergunning nemen en transponder dat zijn de belangrijkste zaken !
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Wo 17 Apr 2013, 12:35
door Petrus De Winter
Stillekes hier , er hebben er precies weer niet veel goesting om in't zand te spelen .
Trainen wel maar als't cross is .
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Wo 17 Apr 2013, 14:12
door Guy Dick
Filip Hardis schreef:Ik moet da vlaggetje nog gaan zoeken om op mijne helm te plakken! Da ze me beneden in de putten toch ook zien liggen.

Er bestaan kleine zwaailampen op batterijen om op een minitractor te monteren!
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Wo 17 Apr 2013, 20:52
door Filip Hardis
Ja Petrus, da is da parkoer waar jij als ik me ni vergis, vorig jaar maar 1 reeks gereden hebt?? Klopt da ni?
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Wo 17 Apr 2013, 21:42
door Kristof Winderix
een vraagske als er proef is in een reeks mag je dan meerijden in die reeks mee een mc lille vergunning of dagvegunning
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Do 18 Apr 2013, 05:44
door Frank Janssen
ja kristof , enkel de laatste proef mag dat niet !
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Do 18 Apr 2013, 08:05
door Kristof Winderix
oke.merci frank, dan zal ik men armkes al ma wa beginnen in smeren vo te zondag

Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Do 18 Apr 2013, 12:42
door Petrus De Winter
Filip Hardis schreef:Ja Petrus, da is da parkoer waar jij als ik me ni vergis, vorig jaar maar 1 reeks gereden hebt?? Klopt da ni?
Inderdaad Filip maar dit is een heel ander parcoer ( hoop ik toch ).ยต
K'gaan hier niet meer commentaar geven want Big Brother kijkt mee .
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Do 18 Apr 2013, 17:05
door Segers Jurgen
kom ook nog eens aanzetten
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Do 18 Apr 2013, 19:17
door Filip Hardis
@jurgen : het is proef zeker??

Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Do 18 Apr 2013, 19:45
door Segers Jurgen
neeje filip,tis zand

Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Vr 19 Apr 2013, 18:39
door Frank Janssen
toch wel wat belangstelling , zelfs vanuit nederland ,komen er telefoontjes of ze mogen rijden in lommel, de interklasse krijgt ook enkele vmbb ers op bezoek!
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Vr 19 Apr 2013, 20:19
door Eric Vermassen
Rudi Bouly schreef:*voor de auto s is er parking tegenover de ingang v/h circuit
*NIET AFSPANNEN.....samen staan is samen aankomen
*hou de brandwegen vrij
*afval in de voorziene container
*afstomen op de wasplaats
de organisator wenst iedereen een een sportief weekend @ Lommelwood
Net even in lommel geweest. zag er proper uit, parkoer mooi aangelegd en bergen goed gemaakt.
Er was al veel afgespannen vond ik( de halve parking hing vol.) waaronder jij rudi het grootste stuk had afgespannen!! (mooi voorbeeld)
hopen op goed weer dan gaan we een mooie dag tegemoet.
Re: 20/21. April. Jms-vlm. Wedstrijd op gp ciruit te lommel
Geplaatst: Vr 19 Apr 2013, 20:23
door Petrus De Winter
Eric , er moet iemand het goede voorbeeld geven he .