wontergem 12 & 13 maart
-
Van Hoe ElieVa
- 80cc pilot
- Berichten: 32
- Lid geworden op: Di 27 Apr 2010, 10:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
wontergem 12 & 13 maart
iedereen van harte welkom te wontergem ,parking open op vrijdag parcour en rennerspark liggen er zeer goed bij info te bekomen op volgende nummers 0474/076604of 0496/731070 of op de site van mclb .
foto volgen een dezer dagen .
foto volgen een dezer dagen .
0 x
- Katty Devos
- mx1 wk rookie
- Berichten: 312
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: wontergem 12 & 13 maart
Van Hoe Elie schreef:iedereen van harte welkom te wontergem ,parking open op vrijdag parcour en rennerspark liggen er zeer goed bij info te bekomen op volgende nummers 0474/076604of 0496/731070 of op de site van mclb .
foto volgen een dezer dagen .
Ik ben gisteren foto's weest nemen van plein. Normaal zullen ze er vanavond opstaan hier
Idd een mooi plein en hopelijk gene regen meer é
succes!!!
grtz katty
0 x
- Katty Devos
- mx1 wk rookie
- Berichten: 312
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Lothar DesmetLo
- 125cc junior EK
- Berichten: 54
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 18:18
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Contact:
-
Van Hoe ElieVa
- 80cc pilot
- Berichten: 32
- Lid geworden op: Di 27 Apr 2010, 10:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: wontergem 12 & 13 maart
bedankt katy voor de fotos ,voor de bergen wordt nog gezorgd deze week we zullen er alles aan doen om een mooie parcour te hebben
0 x
- Davy Vanderhaeghen
- ama lites national champ
- Berichten: 535
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: USofMX
Re: wontergem 12 & 13 maart
Van Hoe Elie schreef:bedankt katy voor de fotos ,voor de bergen wordt nog gezorgd deze week we zullen er alles aan doen om een mooie parcour te hebben
Twijfelen der niet aan! Altijd top daar
0 x
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
-
Lothar DesmetLo
- 125cc junior EK
- Berichten: 54
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 18:18
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Contact:
Re: wontergem 12 & 13 maart
oke sorry dan trek ik mijn woorden in
Verlang al naar alweer een leuk weekendje cross 
0 x
- Katty Devos
- mx1 wk rookie
- Berichten: 312
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Marc Van RillaerMa
- 125cc junior EK
- Berichten: 71
- Lid geworden op: Do 17 Jun 2010, 20:08
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: wontergem 12 & 13 maart
Van Hoe Elie schreef:bedankt katy voor de fotos ,voor de bergen wordt nog gezorgd deze week we zullen er alles aan doen om een mooie parcour te hebben
zie maar da er goei berge in lige da er sjieke fotos kunne genome worde nu da de makke nog is naar mclb komt normaalgezien ben ik er de zaterdag ook al me de 2 de reeks van de jeugd en de zondag zekers en vast te hopen het weer wa meevalt zoda ik mooi fotokes kan maken
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: wontergem 12 & 13 maart
@ makke da gaat wel zekers in orde zenne, deze organisatie weet wa mx geven is
en weerke zit ook al goed mee,
en weerke zit ook al goed mee,
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: wontergem 12 & 13 maart
Hebben ze al bergen ingelegt ?
Had dinsdag gaan kijken . En het lag goed hard !
Had dinsdag gaan kijken . En het lag goed hard !
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
-
David DebaetsDa
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:16
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Wielsbeke
- Contact:
Re: wontergem 12 & 13 maart
jaja ze hebben bergen in gelegd, denk 3 , ma ben nie zeker, vlug ké gekeken
0 x
Nieuwling mx 1/3 A #7
Honda Racing By Dirk Tanghe
Honda Racing By Dirk Tanghe
-
Anthony SmetAn
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 17:24
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Davy Vanderhaeghen
- ama lites national champ
- Berichten: 535
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: USofMX
Re: wontergem 12 & 13 maart
Anthony Smet schreef:is het heel zanderig?
Nee, beetje gelijk Kachtem.
0 x
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
- Kenny Boxtaele
- mx2 amateur champ
- Berichten: 191
- Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 12:44
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: wontergem 12 & 13 maart
héél schoon weekendje in een goeie organisatie! Wa een sjanse gehad met weer ook
Superfinale, al die piloten.. dat maakt het de moeite waard zie !
Up to Zelzate
Superfinale, al die piloten.. dat maakt het de moeite waard zie !
Up to Zelzate
0 x
Smx°oO ride it live it
-
Tony KramarTo
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:35
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: wontergem 12 & 13 maart
jaja het was naais!!!
tof pleintje,degelijk weerke,en we hebben eindelijk het juiste gevoel te pakken!
op naar volgende week...
tof pleintje,degelijk weerke,en we hebben eindelijk het juiste gevoel te pakken!
op naar volgende week...
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: wontergem 12 & 13 maart
Was dat een grap ivm Zelzate van de organisatie of niet? Op de linten waarmee ze afgespannen hadden stond er "opgelet voor elektrische leidingen" en een beetje verder "opgelet voor gasleidingen"
Ikzelf heb een ferme salto gemaakt de 2de reeks, mocht er iemand fotos ervan hebben of filmkes, kzout graag zien!! hihi
Ikzelf heb een ferme salto gemaakt de 2de reeks, mocht er iemand fotos ervan hebben of filmkes, kzout graag zien!! hihi
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: wontergem 12 & 13 maart
alweer gevallen lander, al sjans dat ge der altijd heelhuids vanaf komt
0 x
speaker Frankske
- Christophe Ronse
- mx1 wk rookie
- Berichten: 335
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 08:29
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Wachtebeke
Re: wontergem 12 & 13 maart
idd zeer mooie organitatie , echt mooie pleintje Proficiat aan de organisatoren 
0 x
Supporter Keeno!!!!!!! Suz mx team Nieuweling mx1/3 open #30
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: wontergem 12 & 13 maart
hehe, franksken, ik kon er niks aan doen, der was enen gevallen voor mijn neus, en ik der recht op é, en over men stuur gekatapulteerd 
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten