wontergem 12 & 13 maart

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Va
Van Hoe Elie
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Di 27 Apr 2010, 10:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Van Hoe Elie Ma 07 Mar 2011, 11:57

iedereen van harte welkom te wontergem ,parking open op vrijdag parcour en rennerspark liggen er zeer goed bij info te bekomen op volgende nummers 0474/076604of 0496/731070 of op de site van mclb .
foto volgen een dezer dagen .
0 x


Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Katty Devos Ma 07 Mar 2011, 12:34

Van Hoe Elie schreef:iedereen van harte welkom te wontergem ,parking open op vrijdag parcour en rennerspark liggen er zeer goed bij info te bekomen op volgende nummers 0474/076604of 0496/731070 of op de site van mclb .
foto volgen een dezer dagen .



Ik ben gisteren foto's weest nemen van plein. Normaal zullen ze er vanavond opstaan hier
Idd een mooi plein en hopelijk gene regen meer é
succes!!!
grtz katty
0 x


Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Katty Devos Ma 07 Mar 2011, 12:41

0 x


Lo
Lothar Desmet
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 18:18
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Contact:

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Lothar Desmet Ma 07 Mar 2011, 15:02

waaw zotte springbergen : :lol:
0 x


Va
Van Hoe Elie
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Di 27 Apr 2010, 10:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Van Hoe Elie Ma 07 Mar 2011, 17:08

bedankt katy voor de fotos ,voor de bergen wordt nog gezorgd deze week we zullen er alles aan doen om een mooie parcour te hebben
0 x


Gebruikersavatar
Davy Vanderhaeghen
ama lites national champ
Berichten: 535
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: USofMX

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Davy Vanderhaeghen Ma 07 Mar 2011, 17:36

Van Hoe Elie schreef:bedankt katy voor de fotos ,voor de bergen wordt nog gezorgd deze week we zullen er alles aan doen om een mooie parcour te hebben

Twijfelen der niet aan! Altijd top daar ;)
0 x


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
Lo
Lothar Desmet
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 18:18
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Contact:

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Lothar Desmet Ma 07 Mar 2011, 19:43

oke sorry dan trek ik mijn woorden in :D Verlang al naar alweer een leuk weekendje cross :D
0 x


Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Katty Devos Wo 09 Mar 2011, 19:33

tis hier stillekes zenne
0 x


Ma
Marc Van Rillaer
125cc junior EK
Berichten: 71
Lid geworden op: Do 17 Jun 2010, 20:08
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Marc Van Rillaer Wo 09 Mar 2011, 21:11

Van Hoe Elie schreef:bedankt katy voor de fotos ,voor de bergen wordt nog gezorgd deze week we zullen er alles aan doen om een mooie parcour te hebben


zie maar da er goei berge in lige da er sjieke fotos kunne genome worde nu da de makke nog is naar mclb komt normaalgezien ben ik er de zaterdag ook al me de 2 de reeks van de jeugd en de zondag zekers en vast te hopen het weer wa meevalt zoda ik mooi fotokes kan maken :)
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Suz Haeck Do 10 Mar 2011, 08:41

@ makke da gaat wel zekers in orde zenne, deze organisatie weet wa mx geven is ;)
en weerke zit ook al goed mee,
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Dieter Debaets Do 10 Mar 2011, 18:03

Hebben ze al bergen ingelegt ?

Had dinsdag gaan kijken . En het lag goed hard !
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Da
David Debaets
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wielsbeke
Contact:

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor David Debaets Do 10 Mar 2011, 20:29

jaja ze hebben bergen in gelegd, denk 3 , ma ben nie zeker, vlug ké gekeken
0 x


Nieuwling mx 1/3 A #7
Honda Racing By Dirk Tanghe
An
Anthony Smet
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 17:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Anthony Smet Za 12 Mar 2011, 09:21

is het heel zanderig?
0 x


Gebruikersavatar
Davy Vanderhaeghen
ama lites national champ
Berichten: 535
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: USofMX

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Davy Vanderhaeghen Za 12 Mar 2011, 12:48

Anthony Smet schreef:is het heel zanderig?

Nee, beetje gelijk Kachtem.
0 x


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
Gebruikersavatar
Kenny Boxtaele
mx2 amateur champ
Berichten: 191
Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 12:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Kenny Boxtaele Zo 13 Mar 2011, 21:03

héél schoon weekendje in een goeie organisatie! Wa een sjanse gehad met weer ook ;)
Superfinale, al die piloten.. dat maakt het de moeite waard zie !
Up to Zelzate
0 x


Smx°oO ride it live it
To
Tony Kramar
125cc rookie
Berichten: 109
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:35
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Tony Kramar Zo 13 Mar 2011, 21:22

jaja het was naais!!!
tof pleintje,degelijk weerke,en we hebben eindelijk het juiste gevoel te pakken!
op naar volgende week...
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Zo 13 Mar 2011, 21:25

Was dat een grap ivm Zelzate van de organisatie of niet? Op de linten waarmee ze afgespannen hadden stond er "opgelet voor elektrische leidingen" en een beetje verder "opgelet voor gasleidingen" :D :P

Ikzelf heb een ferme salto gemaakt de 2de reeks, mocht er iemand fotos ervan hebben of filmkes, kzout graag zien!! hihi
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Frank Janssen Zo 13 Mar 2011, 21:36

alweer gevallen lander, al sjans dat ge der altijd heelhuids vanaf komt
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Christophe Ronse
mx1 wk rookie
Berichten: 335
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 08:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wachtebeke

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Christophe Ronse Zo 13 Mar 2011, 21:37

idd zeer mooie organitatie , echt mooie pleintje Proficiat aan de organisatoren ;)
0 x


Supporter Keeno!!!!!!! Suz mx team Nieuweling mx1/3 open #30
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: wontergem 12 & 13 maart

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Zo 13 Mar 2011, 21:42

hehe, franksken, ik kon er niks aan doen, der was enen gevallen voor mijn neus, en ik der recht op é, en over men stuur gekatapulteerd :lol:
0 x


enjoy the ride, don't destroy it

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

Aanmelden · Registreer