Pagina 1 van 3

4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Zo 29 Mei 2011, 21:33
door Glenn Van der Schraelen
Het parcour is hetzelfde als vorig jaar, enkel paar bochte heraangelegt.

tafelberg is verlengt, dubbelsprong aangebracht, springschanse serieus aangescherpt!

Het bos en een paar stukjes op de weide worden in de loop van de week nog gefreesd.

Gps adres: wijnegembaan Ranst

Fotos volge deze week nog !

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Zo 29 Mei 2011, 23:03
door Dirk Verheyen
ze zullen veel moeten sproeien als je de weerkaarten mag geloven .

grtz dirk

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Ma 30 Mei 2011, 12:46
door Werner Castelyns
Glenn: PB

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Ma 30 Mei 2011, 17:56
door Frank Janssen
tis te hopen dat die satees van de bbq zo groot zijn als de glenn :lol:

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Ma 30 Mei 2011, 20:09
door Dennis Dierckx
spijtig dat ik proef heb in rognee.

is een van de mooiste weicrossen die ik ken.

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Ma 30 Mei 2011, 22:05
door Stijn Pollier
een filmpje van de oldtimers vorig jaar
http://www.youtube.com/watch?v=y3jnHLmS26o

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Di 31 Mei 2011, 17:40
door Chedley Mertens
@ glen kan ik zondag gewoon met men vmcf vergunning terug met de nationalen mee rijden grtz chedley #138

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Di 31 Mei 2011, 19:44
door Kris Cornu
ga de zondag ook nog eens rijden na 2 lange jaren weg van de cross. Lijkt me een tof parcourke om terug op te starten.

grtz kris

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Di 31 Mei 2011, 22:00
door Mike Van Dijck
Chedley gij moet vrijetijds gij!! :P :lol:
;) om te lachen he

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Wo 01 Jun 2011, 07:35
door Frank Janssen
hehe gelukkig zal ik ook van de partij zijn, de stiefdochter is gisteravond bevallen van een flinke dochter , ben dus peter en grootvader tegelijk, miljaar nu voel ik me pas echt oud. :shock:
en moeke silvi is supercontent!

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Wo 01 Jun 2011, 11:18
door Peter Goolaerts
Frank Janssen schreef:hehe gelukkig zal ik ook van de partij zijn, de stiefdochter is gisteravond bevallen van een flinke dochter , ben dus peter en grootvader tegelijk, miljaar nu voel ik me pas echt oud. :shock:
en moeke silvi is supercontent!



Proficiat "vava :lol: " !!

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Wo 01 Jun 2011, 15:14
door Chedley Mertens
mike ik durf fa nie alleen
komt hij mij wat gezelschap houden kunne we samen cruisen hé


héhé de krullen en tot zondag hé

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Wo 01 Jun 2011, 18:52
door Frank Janssen
merci peter ;)

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Do 02 Jun 2011, 12:36
door Bertels Benny
foto's parkoer op

www.fotobenny.net
greetz
benny

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Do 02 Jun 2011, 20:07
door Glenn Van der Schraelen
Het parcour is voor 70% gefreest gisteren.
Morgen word er heel de dag gesproeit!

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Do 02 Jun 2011, 20:11
door Werner Castelyns
Schitterend! ;) :D

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Do 02 Jun 2011, 20:39
door Filip Hardis
Sjikken bal Glenn!!!

@ Frankske : da "vava worden", da valt volgens mij nog mee, maar ineens bij "moemoe" slapen..... :lol: ;)

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Do 02 Jun 2011, 20:39
door Linda Surinx
Is er een aparte reeks voor de brommertjes.
Groetjes Linda

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Vr 03 Jun 2011, 09:24
door Ayrton De Pauw
ziet der weer heel tof parcour uit,zie da volledig zitten :D

Re: 4 en 5 juni VLm Ranst

Geplaatst: Vr 03 Jun 2011, 09:25
door Werner Castelyns
Dit is de Timing voor zaterdag.

De brommers hebben blijkbaar wel reeksen maar geen training... :?


Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us