Heldergem 22-23-24 juli
-
Kristof Van HeckKr
- 50cc rider
- Berichten: 14
- Lid geworden op: Vr 15 Jul 2011, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Heldergem 22-23-24 juli
Vrijdagavond boogschieting zonder visier vanaf 19u tot 23u inleg 10€
Zaterdag vjmo aanvang 10u
Zondag mclb aanvang 8u,met proeven Belgisch kampioenschap 2011
Iedereen van harte welkom !
Foto s van parcour volgen morgen avond.
Zaterdag vjmo aanvang 10u
Zondag mclb aanvang 8u,met proeven Belgisch kampioenschap 2011
Iedereen van harte welkom !
Foto s van parcour volgen morgen avond.
0 x
-
Kristof Van HeckKr
- 50cc rider
- Berichten: 14
- Lid geworden op: Vr 15 Jul 2011, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Hier een paar foto s .
http://imageshack.us/photo/my-images/22 ... em010.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... em016.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/58 ... em009.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... em005.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/ ... em001.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/22 ... em010.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... em016.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/58 ... em009.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... em005.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/ ... em001.jpg/
0 x
-
Goossens RickyGo
- 125cc rookie
- Berichten: 123
- Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 19:57
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Cath Van Hauwermeiren
- 125cc rookie
- Berichten: 117
- Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 15:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Oudenaarde
- Contact:
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Kan je misschien eens wat foto's van de springbergen plaatsen ? Zou ook graag eens komen rijden indien mogelijk, maar ben vrij onervaren
Grtjs
Grtjs
0 x
-
bart coignauba
- 80cc pilot
- Berichten: 31
- Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Aan allen die graag nog wa extra foto,s willen zien kunnen gaan kijken op mijn facebook . De springers moet nog worden bijgewerkt .
Even ter informatie tot op heden ligt zowel het terrein als rennerspark goed . De echte crossers rijden ook als er modder ligt, het stof kan niet overal aanwezig zijn zoals al dikwijls dit jaar en die mensen konden daar ook nie echt veel aan doen ,je moet het weer nemen zoals het komt, als inrichter doe je er alles aan om de zondag iedereen zijn plezier te bezorgen .
Even ter informatie tot op heden ligt zowel het terrein als rennerspark goed . De echte crossers rijden ook als er modder ligt, het stof kan niet overal aanwezig zijn zoals al dikwijls dit jaar en die mensen konden daar ook nie echt veel aan doen ,je moet het weer nemen zoals het komt, als inrichter doe je er alles aan om de zondag iedereen zijn plezier te bezorgen .
Laatst gewijzigd door bart coignau op Di 19 Jul 2011, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Christophe Van Den EyndeCh
- 50cc rider
- Berichten: 29
- Lid geworden op: Wo 01 Sep 2010, 21:02
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heldergem 22-23-24 juli
vandaag naar parkoers in heldergem gaan kijken.een tof pleintje,een beetje herzeleachtig met een paar afzinken en licht heuvelachtig.lag er perfekt bij,geen spatje modder te bespeuren.zou wel eens een nieuwe klassieker kunnen worden op de mclb kalender!!ik kom zeker rijden
0 x
-
Kristof Van HeckKr
- 50cc rider
- Berichten: 14
- Lid geworden op: Vr 15 Jul 2011, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Cath de bergen worden vandaag bijgewerkt en zowel voor jong en oud met plezier kan rond rijden.
0 x
-
Kristof Van HeckKr
- 50cc rider
- Berichten: 14
- Lid geworden op: Vr 15 Jul 2011, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli

Shot at 2011-07-20

Shot at 2011-07-20

Shot at 2011-07-20

Shot at 2011-07-20

Shot at 2011-07-20
0 x
-
Andy BaeleAn
- 50cc rider
- Berichten: 29
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:34
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
bart coignauba
- 80cc pilot
- Berichten: 31
- Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Aan andy en alle andere piloten het rennerspark is open vanaf 12u vrijdag middag . Ik kom nu net van het terrein wil jullie zeggen dat het er nog steeds goed bijligt , wel al iets natter dan woensdag maar dat kan ook niet anders met al die regen. tot nu toe nog geen reden om niet te komen .
0 x
-
Marc De WildeMa
- 80cc pilot
- Berichten: 36
- Lid geworden op: Za 27 Nov 2010, 15:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
ziet er mooi uit.en zeker ne keer iets nieuw dat is zeker niet slecht.
0 x
-
David DebaetsDa
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:16
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Wielsbeke
- Contact:
Re: Heldergem 22-23-24 juli
hoe lig het daar nu ?
0 x
Nieuwling mx 1/3 A #7
Honda Racing By Dirk Tanghe
Honda Racing By Dirk Tanghe
-
Isabelle De VosIs
- 125cc rookie
- Berichten: 138
- Lid geworden op: Do 22 Jul 2010, 10:46
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heldergem 22-23-24 juli
parcours ligt er na al die regen nog perfect bij.
zeer mooi plein. met natuurlijke hindernissen .
zeer mooi plein. met natuurlijke hindernissen .
0 x
-
Goossens RickyGo
- 125cc rookie
- Berichten: 123
- Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 19:57
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
parcours ligt inderdaad perfect en daarnet reden ze ook gewoon op de parking dus allen naar heldergem!
0 x
honda racing by Dirk Tanghe
-
David DebaetsDa
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:16
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Wielsbeke
- Contact:
Re: Heldergem 22-23-24 juli
oké bedankt tot morgn dan
0 x
Nieuwling mx 1/3 A #7
Honda Racing By Dirk Tanghe
Honda Racing By Dirk Tanghe
-
Vandenbroucke BrechtVa
- 125cc junior EK
- Berichten: 71
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:46
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Awel kmoe zeggen prachtige cross doe zoverder mannen... Alst goed is moet het ook gezegd worden de thuis blijvers hadden ongelijk..
0 x
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Brecht ik sluit me daar bij aan ,en het was zeker een mooi uitgetekend parkoer.Organisatie was weer in orde en het weer was super godzijdank 
Mooie reeksen gezien, vooral nationalen was weer verrassend.
SS weer heer en meester,de te kloppen man maar door wie...hehe
Mooie reeksen gezien, vooral nationalen was weer verrassend.
SS weer heer en meester,de te kloppen man maar door wie...hehe
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
-
Lieven WielemanLi
- mx2 wk rookie
- Berichten: 259
- Lid geworden op: Di 06 Apr 2010, 18:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Scheldeboys, awel nen dikke proficiat, puike organisatie, schoon plein, geen stof, nie nat, perfect gewoon!!! volgend jaar were!!!

0 x
MX is a way of life: nieuw Open #89
-
Christophe Van Den EyndeCh
- 50cc rider
- Berichten: 29
- Lid geworden op: Wo 01 Sep 2010, 21:02
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heldergem 22-23-24 juli
keineig geamuseerd anders zou ik geen 3reeksen gereden hebben, de toeschouwers werden ook in de watten gelegd want ze konden het hele parkoers volgen.hopelijk volgend jaar ook weer daar cross.chapeau!!!!
0 x
-
Marc De WildeMa
- 80cc pilot
- Berichten: 36
- Lid geworden op: Za 27 Nov 2010, 15:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
zeer mooi pleintje en iets speciaal .spijtig als je aan de aankomst komt dat je aangevallen wordt door witse zijn vader en zijn mx trainer jurgen van bellingen. die tot 3 keer op mijn hoofd heeft geschopt terwijl witse zijn vader mij op de grond vast hield.
waar ik nu zware hoofdpijn aan overhoud.
waar ik nu zware hoofdpijn aan overhoud.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




