Heldergem 22-23-24 juli

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Kr
Kristof Van Heck
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Vr 15 Jul 2011, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Kristof Van Heck Zo 17 Jul 2011, 22:04

Vrijdagavond boogschieting zonder visier vanaf 19u tot 23u inleg 10€
Zaterdag vjmo aanvang 10u
Zondag mclb aanvang 8u,met proeven Belgisch kampioenschap 2011
Iedereen van harte welkom !

Foto s van parcour volgen morgen avond.
0 x


Go
Goossens Ricky
125cc rookie
Berichten: 123
Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 19:57
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Goossens Ricky Di 19 Jul 2011, 09:04

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

;-)
0 x


honda racing by Dirk Tanghe
Gebruikersavatar
Cath Van Hauwermeiren
125cc rookie
Berichten: 117
Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 15:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Oudenaarde
Contact:

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Cath Van Hauwermeiren Di 19 Jul 2011, 17:12

Kan je misschien eens wat foto's van de springbergen plaatsen ? Zou ook graag eens komen rijden indien mogelijk, maar ben vrij onervaren :-)

Grtjs
0 x


ba
bart coignau
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor bart coignau Di 19 Jul 2011, 19:30

Aan allen die graag nog wa extra foto,s willen zien kunnen gaan kijken op mijn facebook . De springers moet nog worden bijgewerkt .
Even ter informatie tot op heden ligt zowel het terrein als rennerspark goed . De echte crossers rijden ook als er modder ligt, het stof kan niet overal aanwezig zijn zoals al dikwijls dit jaar en die mensen konden daar ook nie echt veel aan doen ,je moet het weer nemen zoals het komt, als inrichter doe je er alles aan om de zondag iedereen zijn plezier te bezorgen .
Laatst gewijzigd door bart coignau op Di 19 Jul 2011, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Ch
Christophe Van Den Eynde
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Wo 01 Sep 2010, 21:02
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Christophe Van Den Eynde Di 19 Jul 2011, 20:38

vandaag naar parkoers in heldergem gaan kijken.een tof pleintje,een beetje herzeleachtig met een paar afzinken en licht heuvelachtig.lag er perfekt bij,geen spatje modder te bespeuren.zou wel eens een nieuwe klassieker kunnen worden op de mclb kalender!!ik kom zeker rijden
0 x


Kr
Kristof Van Heck
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Vr 15 Jul 2011, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Kristof Van Heck Wo 20 Jul 2011, 10:06

Cath de bergen worden vandaag bijgewerkt en zowel voor jong en oud met plezier kan rond rijden.
0 x


Kr
Kristof Van Heck
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Vr 15 Jul 2011, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Kristof Van Heck Wo 20 Jul 2011, 10:17

Afbeelding
Shot at 2011-07-20Afbeelding
Shot at 2011-07-20Afbeelding
Shot at 2011-07-20Afbeelding
Shot at 2011-07-20Afbeelding
Shot at 2011-07-20
0 x


An
Andy Baele
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Andy Baele Vr 22 Jul 2011, 12:53

wanneer is rennerspark open
grtz andy
0 x


ba
bart coignau
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor bart coignau Vr 22 Jul 2011, 14:37

Aan andy en alle andere piloten het rennerspark is open vanaf 12u vrijdag middag . Ik kom nu net van het terrein wil jullie zeggen dat het er nog steeds goed bijligt , wel al iets natter dan woensdag maar dat kan ook niet anders met al die regen. tot nu toe nog geen reden om niet te komen .
0 x


Ma
Marc De Wilde
80cc pilot
Berichten: 36
Lid geworden op: Za 27 Nov 2010, 15:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Marc De Wilde Za 23 Jul 2011, 11:06

ziet er mooi uit.en zeker ne keer iets nieuw dat is zeker niet slecht.
0 x


Da
David Debaets
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wielsbeke
Contact:

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor David Debaets Za 23 Jul 2011, 11:27

hoe lig het daar nu ?
0 x


Nieuwling mx 1/3 A #7
Honda Racing By Dirk Tanghe
Is
Isabelle De Vos
125cc rookie
Berichten: 138
Lid geworden op: Do 22 Jul 2010, 10:46
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Isabelle De Vos Za 23 Jul 2011, 12:20

parcours ligt er na al die regen nog perfect bij.
zeer mooi plein. met natuurlijke hindernissen .
0 x


Go
Goossens Ricky
125cc rookie
Berichten: 123
Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 19:57
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Goossens Ricky Za 23 Jul 2011, 18:37

parcours ligt inderdaad perfect en daarnet reden ze ook gewoon op de parking dus allen naar heldergem!
0 x


honda racing by Dirk Tanghe
Da
David Debaets
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wielsbeke
Contact:

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor David Debaets Za 23 Jul 2011, 18:39

oké bedankt tot morgn dan
0 x


Nieuwling mx 1/3 A #7
Honda Racing By Dirk Tanghe
Va
Vandenbroucke Brecht
125cc junior EK
Berichten: 71
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:46
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Vandenbroucke Brecht Zo 24 Jul 2011, 19:40

Awel kmoe zeggen prachtige cross doe zoverder mannen... Alst goed is moet het ook gezegd worden de thuis blijvers hadden ongelijk..
0 x


Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Jan Meert Zo 24 Jul 2011, 20:47

Brecht ik sluit me daar bij aan ,en het was zeker een mooi uitgetekend parkoer.Organisatie was weer in orde en het weer was super godzijdank :)
Mooie reeksen gezien, vooral nationalen was weer verrassend.
SS weer heer en meester,de te kloppen man maar door wie...hehe
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Li
Lieven Wieleman
mx2 wk rookie
Berichten: 259
Lid geworden op: Di 06 Apr 2010, 18:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Lieven Wieleman Zo 24 Jul 2011, 20:52

Scheldeboys, awel nen dikke proficiat, puike organisatie, schoon plein, geen stof, nie nat, perfect gewoon!!! volgend jaar were!!! 8-) :arrow: :lol:
0 x


MX is a way of life: nieuw Open #89
Ch
Christophe Van Den Eynde
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Wo 01 Sep 2010, 21:02
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Christophe Van Den Eynde Zo 24 Jul 2011, 21:01

keineig geamuseerd anders zou ik geen 3reeksen gereden hebben, de toeschouwers werden ook in de watten gelegd want ze konden het hele parkoers volgen.hopelijk volgend jaar ook weer daar cross.chapeau!!!!
0 x


Ma
Marc De Wilde
80cc pilot
Berichten: 36
Lid geworden op: Za 27 Nov 2010, 15:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Marc De Wilde Zo 24 Jul 2011, 22:31

zeer mooi pleintje en iets speciaal .spijtig als je aan de aankomst komt dat je aangevallen wordt door witse zijn vader en zijn mx trainer jurgen van bellingen. die tot 3 keer op mijn hoofd heeft geschopt terwijl witse zijn vader mij op de grond vast hield.
waar ik nu zware hoofdpijn aan overhoud.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

Aanmelden · Registreer