Uitlaat Honda CRF 250 2011

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Ki
Kim Vandevoordt
50cc rider
Berichten: 21
Lid geworden op: Do 02 Dec 2010, 21:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Uitlaat Honda CRF 250 2011

Berichtdoor Kim Vandevoordt Wo 07 Mar 2012, 18:39

Ik zoek een uitlaat (geen standaard) voor mijn honda crf 250 2011.
0 x


Sa
Sam Vos
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Wo 26 Aug 2009, 14:35
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Uitlaat Honda CRF 250 2011

Berichtdoor Sam Vos Zo 11 Mar 2012, 13:41

ik heb nog een arrow full titanium liggen.
mag weg voor 350€. hier is de link http://www.2dehands.be/motoren/accessoi ... 68562.html

ik zal nog andere foto's erbij zetten. grtz sam
0 x


Ki
Kim Vandevoordt
50cc rider
Berichten: 21
Lid geworden op: Do 02 Dec 2010, 21:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Uitlaat Honda CRF 250 2011

Berichtdoor Kim Vandevoordt Di 13 Mar 2012, 20:58

300 euro en ik kom meteen halen, akkoord of niet?
Grtz Kim V
0 x


An
Anthony Wittevrongel
peewee pilot
Berichten: 5
Lid geworden op: Do 03 Jun 2010, 20:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Ursel

Re: Uitlaat Honda CRF 250 2011

Berichtdoor Anthony Wittevrongel Do 03 Mei 2012, 22:35

heb nog een doma liggen die wel weg mag
mvg Anthony
0 x


Ja
Jannick Van Den Poel
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Do 13 Aug 2009, 21:31
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: zonhoven

Re: Uitlaat Honda CRF 250 2011

Berichtdoor Jannick Van Den Poel Za 12 Mei 2012, 18:45

heb hgs liggen ,mag weg voor 300 en kan bijhorende efi prg erook inzetten via laptop
0 x


Honda "the power of dreams"simply the best

AXO "the real stuff"

Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer