Luifel van 4m50 gezocht liefst voor dakmontage en goede staat , mag eventueel met zij stukken zijn !
Stuur maar door !!
gerrit.dourte@telenet.be
Dourte
luifel gezocht
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: luifel gezocht
Hey gebuur!! Ik heb nog ne vissersparaplu, is da nie goed??? hahaha
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
-
Vander Sleyen JeremyVa
- 125cc rookie
- Berichten: 145
- Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 21:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VJMO
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: luifel gezocht
Jeremy , ik heb net éne gevonden , toch bedankt he !! Hey buurman kon je dat niet vroeger zeggen , doeme ik geef daar al dat geld aan , en diene paraplu had ik misschien gratis gehad !!!ha ha ha
0 x
-
Fabjan GhezziFa
- peewee pilot
- Berichten: 6
- Lid geworden op: Za 19 Mei 2012, 00:02
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten