botten gezocht
-
Tony KramarTo
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:35
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
botten gezocht
ik ben op zoek achter een paar botten,moeten geen speciale zijn,maat 45,tis om nog af en toe eens in tzijspan mee te staan...heeft iemand nog wa staan voor een klein prijske?
0 x
-
Jurgen PeetersJu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 187
- Lid geworden op: Ma 17 Mei 2010, 18:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: botten gezocht
Ik heb nog een oud paar tec 10 en tec 8 staan.
Zal ze dit weekkend meebrengen en dan kan je ze eens passen . zijn beiden maat 44.5
groeten
Jurgen
Zal ze dit weekkend meebrengen en dan kan je ze eens passen . zijn beiden maat 44.5
groeten
Jurgen
0 x
Niels(bozzy) Peeters
aspirant 125cc 2T #6
aspirant 125cc 2T #6
-
Domien LammensDo
- mx2 wk champ
- Berichten: 627
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast