botten gezocht

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
To
Tony Kramar
125cc rookie
Berichten: 109
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:35
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

botten gezocht

Berichtdoor Tony Kramar Wo 06 Jun 2012, 21:16

ik ben op zoek achter een paar botten,moeten geen speciale zijn,maat 45,tis om nog af en toe eens in tzijspan mee te staan...heeft iemand nog wa staan voor een klein prijske?
0 x


Ju
Jurgen Peeters
mx2 amateur champ
Berichten: 187
Lid geworden op: Ma 17 Mei 2010, 18:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: botten gezocht

Berichtdoor Jurgen Peeters Do 07 Jun 2012, 16:41

Ik heb nog een oud paar tec 10 en tec 8 staan.
Zal ze dit weekkend meebrengen en dan kan je ze eens passen . zijn beiden maat 44.5
groeten
Jurgen
0 x


Niels(bozzy) Peeters
aspirant 125cc 2T #6
Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: botten gezocht

Berichtdoor Domien Lammens Do 07 Jun 2012, 17:06

Ik heb nog een paar tech 10 staan. 20 euro!!
0 x


Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer