Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
-
Tom MoermanTo
- 125cc junior EK
- Berichten: 57
- Lid geworden op: Vr 31 Aug 2012, 20:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Op de FB pagina hebben ze gemeld dat ze niet open zijn vandaag. Hopelijk zullen de mensen zsm. Een nieuwe locatie krijgen.
Grtz
Tom
Grtz
Tom
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 27 februari is het Finlandcircuit gesloten.
Het is nog te nat.
Grt marlon
Het is nog te nat.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Donderdag 28 februari is het finlandcircuit gesloten.
Kijk naar de website voor a.s zaterdag.
Grt marlon
Kijk naar de website voor a.s zaterdag.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zaterdag 2 maart is het Finlandcircuit open voor training.
Open van 13.00-17.00 uur.
Ook de jeugdbaan is open.
Alles is gevlakt en ligt er goed bij.
Grt marlon
Open van 13.00-17.00 uur.
Ook de jeugdbaan is open.
Alles is gevlakt en ligt er goed bij.
Grt marlon
0 x
-
Marijke HemelsoetMa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 169
- Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste MX piloten,
Het Finlandcircuit is geopend op:
Zondag 3 maart van 13.00 uur tot 17.00 uur.
Ook de jeugdbaan is geopend!!
Met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
Het Finlandcircuit is geopend op:
Zondag 3 maart van 13.00 uur tot 17.00 uur.
Ook de jeugdbaan is geopend!!
Met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 6 maart is het Finlandcircuit open voor training.
Open van 13.00-17.00 uur.
Jeugdbaan is open.
Alles is gevlakt en ligt er zeer goed bij.
Grt marlon
Open van 13.00-17.00 uur.
Jeugdbaan is open.
Alles is gevlakt en ligt er zeer goed bij.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Donderdag 7 maart is het Finlandcircuit gesloten.
Grt marlon
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zaterdag 9 maart is het Finlandcircuit gesloten.
I.v.m het slechte weer.
Grt marlon
I.v.m het slechte weer.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 10 maart is hetFinlandcircuit gesloten.
Er is te veel regen gevallen.
Grt marlon
Er is te veel regen gevallen.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 13 maart is het Finlandcircuit gesloten.
I.v.m de weersomstandigheden.
Grt marlon
I.v.m de weersomstandigheden.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Donderdag 14 maart is het Finlandcircuit gesloten.
I,v.m de weersomstandigheden.
Grt marlon
I,v.m de weersomstandigheden.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zaterdag 16 maart is het Finlandcircuit gesloten.
Er is de afgelopen dagen te veel neerslag gevallen.
Grt marlon
Er is de afgelopen dagen te veel neerslag gevallen.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 17 maart is het Finlandcircuit gesloten.
Het is nog te nat.
Grt marlon
Het is nog te nat.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Woensdag 20 maart is het Finlandcircuit gesloten.
Het is nog te nat.
Grt marlon
Het is nog te nat.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Donderdag 21 maart is het Finlandcircuit gesloten.
I.v.m de weersomstandigheden.
Grt marlon
I.v.m de weersomstandigheden.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zaterdag 23 maart is het Finlandcircuit gesloten.
I.v.m de weersomstandigheden.
Grt marlon
I.v.m de weersomstandigheden.
Grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Zondag 24 maart is het Finlandcircuit gesloten.
I.v.m de weersomstandigheden.
grt marlon
I.v.m de weersomstandigheden.
grt marlon
0 x
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Donderdag 28 maart is het Finlandcircuit open voor vrije training.
Open van 13.00-17.00 uur.
Alles is gevlakt en ligt er goed bij.
Woensdag gesloten.
Grt marlon.
Open van 13.00-17.00 uur.
Alles is gevlakt en ligt er goed bij.
Woensdag gesloten.
Grt marlon.
0 x
-
Kim VandevoordtKi
- 50cc rider
- Berichten: 21
- Lid geworden op: Do 02 Dec 2010, 21:26
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Marlon HemelsoetMa
- mx3 wk champ
- Berichten: 552
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
Beste kim, het is -zaterdag 30 maart open.
-zondag 31 maart open.
-maandag 1 april open. dit is geen grap.
Grt marlon
-zondag 31 maart open.
-maandag 1 april open. dit is geen grap.
Grt marlon
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten